למה עדיפה רבייה מינית על רבייה א-מינית?

אז שוב אני נותן לך את ההזדמנות

להשיב לשאלה הפשוטה הזו: מה המרחק הממוצע בין גרגרים בקבוצה של מיליון גרגרים המסודרת ב: 1. שורה. 2. ריבוע. 3. קובייה. זו שאלה פשוטה להחריד, ואשמח לקבל תשובה מספרית לשלשת המצבים (עדיף - עם הסבר בסיסי), או לחילופין - הודאה בכך שאינך מסוגל להשיב לשאלה.
 
פינוקי, על מה בדיוק סמכת?

על זה שלא אטרח לבדוק אם ענית לי? אז טעית. קודם כל, לגבי המוטגנזה- למרבה הפלא ישנם חלבונים המבצעים פונקציות שדארוין לא ייעד להם. דוגמא אחת שכבר נתתי לך בעבר היא הרוביסקו שבנוסף על תפקידו להוסיף פחמן לריבולוז ביספוספט הוא גם עלול לחמצן אותו. דוגמא נוספת היא פריונים. חלבון שתפקידו המקורי אינו ידוע מקבל בעקבות שינוי אקראי במבנהו תפקוד חדש ומזיק (אלא אם רואים אותו עצמו כאורגניזם)- לבצע אותו שינוי בדיוק בעותקים אחרים שלו. כך נוצרת קבוצת מחלות מח חסרות מרפא. ולגבי חלבוני שריר, למשל, בעיקר אקטין- מדובר בחלבונים הומולוגיים (כתבתי על חד תאיים, לא על חיידקים. לא אסביר לך את ההבדל). כל הגלובינים שייכים לאותה משפחה, מה שאומר שחלקים מהם הומולוגיים (אני מתפלא לגלות שלמדת סוף סוף מה משמעות המילה הומולוגיה).
 

xianghua

New member
הגלובין הכי פשוט אינו פשוט כלל

ומורכב למעלה מ100 ח'א. זה שאתה לוקח חלבון ומשנה אותו קצת, לא הופך אותו לקטליזטור חדש. למשל, שינוי של מוטציה בהמוגלובין גורם לאנמיה חרמשית ועמידות למלריה. האם זה חלבון חדש? ממש לא. ההמוגלבין עדיין סופח חמצן. כך גם הדוגמאות שנתת. האם אתה יכול להראות לי פעילות קטליטית חדשה לגמרי שהושגה משינוי אנזים קיים? לדעתי לא תצליח.
 

deathcaster

New member
בדיחה כמו המחקר של מונטנייר מההומיאופתיה לעיל

זה נראה לך אמין שכותב המאמר הוא גם העורך של כתב העת? כתב העת שממומן ע"י אותו ארגון נוצרי בריאתני שכותב המאמר מקבל משכורת ממנו? (שינו את השם מ"ביולוג'יק", כמו ששינית את הכינוי שלך מפינוקי הכלבלב? מעניין מאיזה פורום חסמו אותם
) פינוקי, מספיק עם הצגת השקרים הללו. זה לא מדע, זה קשקוש! אם אני מחר מתמנה לעורך של כתב עת מדעי, תוך שעה אני מאשר 5 מאמרים שכתבתי, אבל זו תהיה שרלטנות, לא מדע.
 

xianghua

New member
בדיחה שאינך מגיב עניינית למאמר

כרגיל כמובן. לשם שינוי, נסה להתמודד עם הטענות המועלות שם, טענות הנלקחות ממחקרים אמפירים במעבדה. מתי לאחרונה ערכת בכלל מחקר בנושא? הא, כן, מעולם לא. זה בערך כמו סנדלר שמבקר תכנון של נאס'א.
 
בשביל מישהו שלא הצליח להתמודד עם שאלות

שגם סנדלר היה פותר (אחרי הכל - מימדים זה משהו שלומדים ביסודי), ומתווכח על ביולוגיה עם ביולוג, היהירות שלך מזכה אותך במקום של כבוד במילון ליד המונח "דל גאה".
 
איך זה הפך לשיעורי בית?

זו השאלה הבסיסית בדיון הנוכחי - מהי ההשפעה של מספר המימדים על המרחק הממוצע בין נקודות בערימה. מה שהתכוונת לכתוב הוא כנראה, שאינך כאן כדי לנהל דיון אלא כדי לשפוך את השקפת עולמך, והראיה - שגם לשאלות רגילות אתה מסרב לענות כשאינך מבין את הנושא.
 

deathcaster

New member
תגובה

אינך כאן בשביל לפתור שיעורי בית לא בגלל שאינך רוצה, אלא בגלל שאינך יכול. מאמרין של אקס מבחינתי (כמאמר מדעי לא אמין שהעורך שלו הוא גם הכותב שלו ומקבל משכורת מאותו ארגון שמכווין אותו בדיוק לנושאים שהוא כותב עליהם) אינם שונים מאגדות הגמרא או מעלילות גלגמש ואין סיבה שאתייחס אליהם ברצינות.
 

xianghua

New member
אז יש לך הזדמנות להוכיח שאתה מבין בנושא

ניקח שוב את המאמר של אקס שהראה סבירות אפסית להווצרות חלבון מסויים וכן מחקר נוסף שבדק כמה נדרש לפלג'לין מינימלי. אתה טוען שהמאמר הוא שטות? הסבר מדוע ולמה. לטעון שמדובר בשקרים או חרטוטים גם אני יכול. הבמה כולה שלך דת'קאסטר.משהו אומר לי שלא תעשה זאת.
 

deathcaster

New member
ומדוע אתה חושב שאני צריך לשחק את המשחק

הילדותי הזה איתך? למאמר הפלג'לין כבר קיבלת התייחסות רצינית מטובים ממני בעבר, פעמים רבות, אל תעמיד פני תם. נתבקשת להביא מקור מדעי ומהימן המוכיח בצורה ישירה את קיומו של מתכנן תבוני.... עם כל מכבסת המילים שלך, עדיין לא עשית זאת (ושנינו יודעים שגם לא תצליח לעשות זאת). לכשתעשה זאת, אתייחס בהתאם וברצינות (ואתה גם יודע שאני יודע לעשות זאת). עד אז אמשיך לזלזל במשיחי השקר שלך ובכתביהם.
 

deathcaster

New member
תגובה

אני לא חולק על מה שרשום במאמר, אני חולק על יכולת ההבנה שלך והפרשנות שלך וזה מה שהבהירו לך טובים ממני פעמים רבות. ומה בכותרת היה צפוי? לי היה צפוי מאוד שלא תתייחס בצורה רצינית באשר למה שמבקשים ממך: "הוכחה ישירה ממקור מדעי מהימן לקיומו של מתכנן תבוני", זה היה אכן צפוי שלא תתייחס.
 

xianghua

New member
אז אם אינך חולק על הנאמר במאמר

משמע אתה חולק על דוקינס ורוב הביולוגים האבולוציונים, שגם לדעתם, הסיכוי שחלבון שלם להווצר במכה אפסי. למעשה זו הודעה רשמית שאתה חולק על גדולי מדעני האבולוציה לדורותם. אשמור לי זאת במועדפים דת'קאסטר.
 

מנווה

New member
האם תוכל להסביר לי,פינוקי,היכן בהודעה

של זוהר יש "הודאה" בכל שהוא "חולק על גדולי מדעני האבולוציה לדורותיהם"?
 

uzi2

Active member
קרא בזהירות רבה

את מסקנות המחקר שאתה מצטט. האם החוקרים טוענים שהם הפריכו את תורת האבולוציה? הם מספיק זהירים וקפדנים כדי לנסח את תובנות המחקר בצורה מדוייקת.
 

xianghua

New member
הסבר קצרצר

החוקרים החביבים לקחו חלבון בשם פלג'לין (הדמיון לשם לbacterial flagellum אינו מקרי) וניסו למצוא את גרסתו המינימלית שמתחת לה החלבון לא יתפקד. הם גילו שכ310 ח'א נדרשות לפעילות זו. משמע לא ניתן להגיע לחלבון זה בצעדים קטנים, כפי שהאבולוציה טוענת.
 

מנווה

New member
זה נשמע כמו כשל.

אין להם אפשרות לדעת איזה חלבון פועל ואיזה לא-הם יכולים רק לדעת איך <התצורה הספציפית הזאת> תפעל (על ידי "ספירה לאחורה"). יש אפשרות עקרונית לאינסוף דרכים שונות שחלבון יוכל לפעול,אלא שאין לך אפשרות לדעת <איך>. זה בידיוק כמו לקחת את הדוגמה שהבאתי (הסיכויי הסטטיסטי למצוא קלף ספציפי מתוך מילארד בחזקת 200 קלפים) והמחקר הזה בעצם לוקח את הסיכויי שהקלף יהיה בידיוק במקום שבו במצאתי אותו (שורה 50 מצד שמאל לצורך העניין),מגלה שהסיכויי הוא נמוך ברמה הזויה ולכן מגיעים למסקנה שהסיכוי שאצליח למצוא את הקלף אפסי. הכשל ברור-אין שום הכרח שהקלף יהיה שם רק כי במקרה הספציפי הזה מצאתי אותו שם. הוא יכל להיות בכל מקום.
 
למעלה