מחקר מגלה שהגולשים הטובים "מאכילים את הטרולים

אמנון כ

New member
פולספגן את טועה ומטעה

אני משער לעצמי שאת לא עושה את זה בכוונה אלא פשוט מחוסר ידיעה, אבל אבולוציה היא מדע מדויק ומוכח. לא זה המקום לדון בעניין (יש שרשור בנושא למטה) אבל מכיוון שזה פורום בנושאי מדע חייבים להעמיד דברים על דיוקם - אבולוציה זה בהחלט מדע.
 

xianghua

New member
תיאוריה מדעית היא כזו הניתנת להפרכה

ע'י ניסוי. מאחר ומדעני האבולוציה טרם הציעו ניסוי שכזה, הרי שאינה מדעית.
 

אמנון כ

New member
אתה כרגיל משקר. הדת שלך לא רלוונטית כאן.

יש מליארדי אפשרויות להפריך את האבולוציה. עד היום אפילו עדות אחת קטנטנה לא נמצאה. אתה פשוט משקר.
 

deathcaster

New member
הספר הזה הוא קשקוש יותר גדול מקשקושי דיסקברי

הסופר שכתב אותו הוא בריאתן הינדי, טובי הארכיאולוגים והפליאואנתרופולוגים בעולם קראו ל"עבודתו": "פסאודו- מדע" הספר כולו הוא התעלמות מופגנת מ"התער של אוקהאם" ומסתמך על עדויות מהמאה ה-19 ומתעלם מעדויות מאוחרות יותר בזדון. בקיצור פינוקי, עוד פעם עשית צחוק מעצמך, כרגיל.
 

xianghua

New member
התער של אוקהם?

מה הקשר? הבחור אסף במשך 8 שנים חומר על ממצאים שנמצאו על ידי מדענים בתחום. כולם שקרים והמצאות? חשוב שוב...
 

מנווה

New member
האם לדעתך טענה ש"כולם משקרים וממציאים"

הופכת את הטוען ללא רלוונטי? אם כן שהרי הפכת את עצמך ללא רלוונטי. מי שטוען ש99.999 מהמדענים היום (למען האמת הרבה יותר) העוסקים בתחום או משקרים במצח נחושה (מסיבה מאוד לא ברורה) או שנפלו קורבן לקונספירצייה אחת גדולה שמטרתה לא ללמד את "האמת" על האבולוציה הוא <אתה>. <אתה> הוא זה שטוען ש"הכול שקרים וקונספירציות". אני,לעומת זאת,טוען שקומץ דתי זעיר והזוי שקבלת האבולוציה תחייב אותו לזנוח את דתו ודרך אמונתו מעוות את האמת ע"מ להמשיך באמונתו. לכן הקונספירטור פה הוא <אתה>.
 

מנווה

New member
ושוב אתה מדהים אותי בשקרים שלך.

כלומר,לא באמת מדהים אותי. אדם שמתחזה באינטרנט ל"ביולוג סינתטי" לא באמת יכול לרדת יותר נמוך מזה. היכן אתה רואה בסקר הזה אחוזי תמיכה ID? היכן? היכן בסקר הזה שאלו על אבולוציה? היכן שאלו על תכנון תבוני? לא. לא שאלו. שאלו על אמונה באלוהים. התוצאה הייתה ש41 אחוז מהביולוגים טענו שאינם מאמינים באלוהים (ו75 אחוז מכלל המדענים טען שהתנ"ך הוא "אסופה של מעשיות מעשה ידי אדם"). וכאמור לאמונה באלוהים (במיוחד כזאת שאינה קשורה לתנ"ך-והרוב המכריע שלל את התנ"ך) אין שום קשר לאבולוציה ולמען האמת זה רק מחזק את הטענה שלי: כעובדה,רוב המדענים היו מאמינים באל ועדיין האבולוציה היא התיאוריה שמקובלת ללא עוררין על 99.999 אחוז מהעוסקים בתחום (ביולוגים). זה לא להאמין איך מהודעה להודעה אתה פשוט מדרדר למקומות שלא הייתי מצפה. באמת לא להאמין. "אני לא זה שטוען לשקרים וקונספירציות. אני נסמך על מחקרים מדעיים, אתה לא?" דמגוגיה בגרוש. אינך נסמך על מחקרים מדעיים. ואתה בהחלט נסמך על קונספירציה כלל עולמית שכוללת למעלה מ99 אחוז מהביולוגים בעולם שמשקרים במצח נחושה (לטענתך) ע"מ להסתיר את "האמת על האבולוציה" (שרק הקומץ הדתי שאתה חלק ממנו יודע את האמת עליו) וכוללים גם הונאה כלל עולמית כלפי כל אנשי העסקים בתחום שאנשי האבולוציה חייבים להיות מוכשרים במיוחד בקונספירציה ע"מ לשכנע אותם לשפוך כמויות הזויות של כסף במחקר של תיאוריה ש(לטענתך) נסתרה ממזמן. אופציה אחרת: כל מדעני האבולוציה הם בורים הנשלטים ע"י אליטה אקדמאית שמזרימה להם שקרים ע"מ להמשיך לשלוט בעולם המדע (והאליטה הזאת שולטת גם באנשי העסקים כאמור,וגם באנשי הממשלה שמזרימים להם כספים). הווה אומר אתה לא סתם טוען ל"שקרים וקונספירציות". אתה טוען לאו קונספירציה עולמית של אליטה מצומצמת ששולטת בכל הכספים שמוזרמים למדע ובכל הממשלות ובכל האקדמיות ומצליחה להונות 99.999 אחוז מהביולוגים בעולם (כשרק קומץ דתיים יודע את "האמת") או לקונספירציה עולמית של כל מיליוני מדעני האבולוציה שכולם משקרים במצח נחושה חד משמעית ומצליחים להונות איכשהו את אנשי העסקים המזרימים את כספם במאות המילארדים (ואף בטריליונים) למחקרי אבולוציה כאילו המחקרים האלו מולידים משהו (שהרי אם איש העסקים לא יראה תוצאות מהמחקרים הכסף ייפסק) שהיחידים שיודעים את "האמת" זה הקומץ הדתי שאתה חלק ממנו. לכן,אתה קונספירטור. וע"פ דבריך שלך-אתה לא רלוונטי.
 

xianghua

New member
וולקאם

"כעובדה,רוב המדענים היו מאמינים באל ועדיין האבולוציה היא התיאוריה שמקובלת ללא עוררין על 99.999 אחוז מהעוסקים בתחום (ביולוגים). "-האמת שגם בזה אני לא בטוח. זכור לי סקר מ-98 שהראה שרוב הביולוגים בארה'ב דווקא שוללים את האבולוציה. אבל אין לי כרגע סימוכין מול העיניים. בכלל, להזכירך שהאבולוציה היא תיאוריה שבבסיסה שלילת ההסבר התבוני?. אז או שרוב הביולוגים הם אנשים לא רציונלים(כי הם בוחרים להאמין שהמתכנן עשה את זה כאילו שזה יראה ללא תכנון), או שאין להם מושג מה אומרת האבולוציה. מה אתה מעדיף? "אינך נסמך על מחקרים מדעיים."-עיין היטב בשרשור למטה.לינקקתי לכמה וכמה מחקרים מדעיים. ואתה בהחלט נסמך על קונספירציה כלל עולמית שכוללת למעלה מ99 אחוז מהביולוגים בעולם שמשקרים במצח נחושה"-אתה שוב נאחז במס' 99. כאילו שיש לך סימוכין כלשהם. "לקונספירציה עולמית של כל מיליוני מדעני האבולוציה שכולם משקרים במצח נחושה חד משמעית ומצליחים להונות איכשהו את אנשי העסקים המזרימים את כספם במאות המילארדים"-לפי ההגיון הזה, גם כל מליוני הדולרים המושקעים בבריאתנות אינם לחינם, אלא עבור תיאוריה מדעית מוצקה.
 

מנווה

New member
תגובה

"האמת שגם בזה אני לא בטוח. זכור לי סקר מ-98 שהראה שרוב הביולוגים בארה'ב דווקא שוללים את האבולוציה." זכור לי סקר שהראה ש99 אחוז מהחרדים כופרים ביהדות. אבל זה לא נמצא לי מול העיניים. בקיצור-עורבא פרח. "בכלל, להזכירך שהאבולוציה היא תיאוריה שבבסיסה שלילת ההסבר התבוני?. " פה אני לא יודע אם אתה משקר או שאתה סתם בור. האבולוציה היא שלילת ההסבר התבוני? הלו-דארווין היה אדם דתי! האבולוציה לא שוללת שום "הסבר תבוני" מלבד הפשט של ספר התנ"ך (שהיום מלבד זרמים מאוד קטנים בנצרות אין אף אחד שמקבל אותו כפשט) שכאמור גם דארווין האמין בו. לא רק שהאבולוציה אינה "שלילת ההסבר התבוני" אלא שהיא אינה עוסקת בו כלל. היא עוסקת בפרקטיקה של התפתחות החיים (הווה אומר המכאניזם) שאין לשאלת האלוהים שום משמעות לאבולותציה. אין שום דבר באבולוציה הסותר אלוהים,פשוט כלום. לעומת זאת אין ספק הID אינו אלא שלילת האבולוציה ושום דבר מלבד זה. לעומת בריאתנות שכן מציעה תוכן נוסף מעבר לשלילת האבולוציה. "אז או שרוב הביולוגים הם אנשים לא רציונלים(כי הם בוחרים להאמין שהמתכנן עשה את זה כאילו שזה יראה ללא תכנון), " א. קיימות עובדות הכפויות על תודעתנו: רוב הביולוגים אנשים שמאמינים באל כלשהו ובכל זאת מקבלים את האבולוציה. מכאן שאין פה "בחירה" אלא זאת עובדה,ולעובדה זו יכולים להיות כמה הסברים. ב. אינני מבין מה לא רציונאלי בדבר הזה,מה לא עקבי בטענה "האל ברא את העולם בצורה הדרגתית" כשאין לך שום מידע על האל,יכולותיו ותכונותיו? ג. אנשים (וגם ביולוגים הם אנשים) אינם רציונאליים מטבעם. "אתה שוב נאחז במס' 99. כאילו שיש לך סימוכין כלשהם." בוודאי שיש לי. כדוגמה,העובדה שתומכי הID לא הצליחו למצוא שום ביולוג שיגיד שהוא שולל את האבולוציה תחת שבועה בבית משפט (גם ביהי אמר רק שהוא מטיל ספק). למען האמת אני הרבה יותר מידי נחמד עם המספר 99 אחוז. יש עוד ראיות תומכות לטענתי כמו אמנת סטיב וסקרים שונים כמו אחד שמופיע ב"הצגה הגדולה בתבל" אאז"נ ואחד שמופיע ב"כמעט כמו ליויתן". "לפי ההגיון הזה, גם כל מליוני הדולרים המושקעים בבריאתנות אינם לחינם, אלא עבור תיאוריה מדעית מוצקה." בוודאי שאינם לחינם-הם מושקעים על ידי אנשי דת מוצהרים שמנסים להפיץ את דתם. אתה לעומת זאת טוען שמדובר בקונספירציה כלל עולמית שבה כל הביולוגים בעולם (או קומץ אליטיסטי שמרמה את כל הביולוגים בעולם) מצליחים להערים על אנשי עסקים לאין ספור שישקיעו כמויות הזויות של כסף במחקרים אבולוציונים סתם כך. העובדה היא שאילולא היו תוצאות ותוצאות מניבות רווח למחקרי האבולוציה-לא היה נכנסת אגורה לקופת המחקר (משום שאבולוציה אינה מקדמת שום דת אלא להיפך-בהתחשב בעובדה שרוב העולם המערבי הוא נוצרי על אנשי העסקים לפעול לרוב בניגוד לאמונתם כך שאין להם שום אינטרס מלבד אינטרס עסקי). עכ"פ אין לי שום בעיה עם העובדה שאתה טוען לקונספירציה כלל עולמית רחבת היקף,אלא שאני מבקש את המינימום של היושר בכך שתודה שזה מה שאתה טוען ולא תאשים אחרים בקונספירציות כאשר <אתה> הוא הקונספירטור פה. עכ"פ כומ שאני רואה בהודעתך לזוהר אתה ממשיך בגישתך המבטלת קונספירציות ומכאן אני למד שאתה מבטל את טענתך שלך.
 

xianghua

New member
האבולוציה היא הסבר טבעי

להווצרות החי והצומח, תרצה או לא, זו כל תכליתה.ללא שום צורך במתכנן. " כדוגמה,העובדה שתומכי הID לא הצליחו למצוא שום ביולוג שיגיד שהוא שולל את האבולוציה תחת שבועה בבית משפט (גם ביהי אמר רק שהוא מטיל ספק)."-ומה רע בלהטיל ספק? כמובן שביהי אינו מאמין שבכוחה של האבלוציה ליצור מערכות מורכבות. הוא אף הוציא שני ספרים על כך. כך שכן, הוא אינו תומך בהסבר האבולוציוני, ולא רק הוא. " למען האמת אני הרבה יותר מידי נחמד עם המספר 99 אחוז. יש עוד ראיות תומכות לטענתי כמו אמנת סטיב וסקרים שונים כמו אחד שמופיע ב"הצגה הגדולה בתבל" אאז"נ ואחד שמופיע ב"כמעט כמו ליויתן". "-אז הבא אותם לכאן. האם יש בידך סקר שמראה חד משמעית, שסביב ה99% מהביולוגים תומכים באבולוציה? "בוודאי שאינם לחינם-הם מושקעים על ידי אנשי דת מוצהרים שמנסים להפיץ את דתם."-אז גם אנשי אמונת האבולוציה מנסים להפיץ את דתם. מה ההבדל? "העובדה היא שאילולא היו תוצאות ותוצאות מניבות רווח למחקרי האבולוציה-לא היה נכנסת אגורה לקופת המחקר "-אין שום תועלת לדעתי במחקר אבולוציוני. אתה מדבר אולי על גנטיקה. והגנטיקה מסתדרת יפה מאוד ללא האבולוציה.
 

deathcaster

New member
תגובה

"ומה רע בלהטיל ספק? כמובן שביהי אינו מאמין שבכוחה של האבלוציה ליצור מערכות מורכבות. הוא אף הוציא שני ספרים על כך. כך שכן, הוא אינו תומך בהסבר האבולוציוני, ולא רק הוא." - מישהו אמר שרע? רק כשמטילים ספק בצורה מדעית, צריך גם לדבוק בשיטה המדעית, לא סתם ביהי הפך לבדיחה ובמשפט דובר גם יצא טיפש ושקרן. הספרים שלו לא מקובלים על הקהילה המדעית (האמיתית, לא שאר משיחי השקר של דיסקברי). הוא יכול לטעון שהוא אינו תומך בהסבר האבולוציוני, אבל הוא צריך לעשות משהו מעבר לטענות... אחרת.. הן נשארות טענות... כמו טיעון השען שלך... הוא טיעון ולא יותר מזה (גם עם כמה כשלים לוגיים.... אבל נתעלם מזה כרגע). "אז הבא אותם לכאן. האם יש בידך סקר שמראה חד משמעית, שסביב ה99% מהביולוגים תומכים באבולוציה?"- הם הובאו לך כבר במגוון פורומים, אף אחד לא צריך לעבוד בשבילך אם אתה מזלזל במה שכותבים לך, ואתה מזלזל. "אז גם אנשי אמונת האבולוציה מנסים להפיץ את דתם. מה ההבדל?"- אבולוציה אינה אמונה, היא תיאוריה מדעית, תכנון תבוני היא דת. "אין שום תועלת לדעתי במחקר אבולוציוני" - "לדעתי" היא מילת המפתח, וכבר הוכח שדעתך מונעת מאג'נדה מיסיונרית. "אתה מדבר אולי על גנטיקה. והגנטיקה מסתדרת יפה מאוד ללא האבולוציה"- גנטיקה אולי מסתדרת ללא אביוגנזה, לכך אני מסכים, היא לא מסתדרת ללא אבולוציה... אלא אם כן אתה בור ואין לך מושג על מה אתה מדבר.
 

מנווה

New member
תגובה

"להווצרות החי והצומח, תרצה או לא, זו כל תכליתה.ללא שום צורך במתכנן." לא משנה כמה פעמים תחזור על שטות,היא תשאר שטות. אבולוציה לא מסבירה כיצד כלום "נוצר" היא מסבירה את התפתחות החיים למגוון. את האבולוציה הגה אדם מאמין ואף דתי. אין לה "תכלית". היא ניסיון מדעי להסביר את המציאות. כאמור-לא סותרת לא "מתכנן" ולא אלוהים (אם להימנע משימוש מכבסת המילים שלך). ובוודאי שאין זאת תכליתה. "ומה רע בלהטיל ספק? כמובן שביהי אינו מאמין שבכוחה של האבלוציה ליצור מערכות מורכבות." אין שום דבר רע. אלא שאין בנמצא אף ביולוג שמוכן לעמוד בבית משפט ולהגיד "אני שולל את תיאוריית האבולוציה". כולל ביהי. וזה ממש,ממש לא מדוייק לטעון שביהי אינו מאמין שבכוחה של האבולוציה להסביר היווצרות מערכות מורכבות-אם קראת את "הקופסא השחורה" אתה אמור לדעת שהסברים רבים של אבולוציה (כולל התיזה הבסיסית ביותר שלה-המוצא המשותף) מקובלים עליו. אלא שלטענתו יש מערכות שהאבולוציה לא הצליחה להסביר. זה הכול. "אז הבא אותם לכאן. האם יש בידך סקר שמראה חד משמעית, שסביב ה99% מהביולוגים תומכים באבולוציה?" כשאגיע הביתה אסתכל. מעבר לכך יש לי ראיה הרבה יותר חזקה מסקר והיא חוסר היכולת המוחלט של אנשי התכנון התבוני להביא ביולוג אחד (אחד!) שמול בית משפט יגיד "אני שולל את תורת האבולוציה" ואפילו מנהיג דת הID ביהי לא אמר אלא שהוא מטיל ספקות. הווה אומר שכרגע אנחנו אפילו עומדים על 100 אחוז עגול של אנשים שלא שוללים את האבולוציה. "אז גם אנשי אמונת האבולוציה מנסים להפיץ את דתם. מה ההבדל?" פינוקי מה אמרנו? לשים לב! אם אתה נהנה לצטט חצאי משפטים לפחות אל תקרא רק אותם. אנחנו דיברנו על העובדה שאנשי עסקים (שמן ההכרח שרובם הוא מאמין ודתי) מזרימים כמויות הזויות של כסף למחקרי אבולוציה ושעל מנת לטעון שאותם אנשי עסקים יזרימו את הכמויות הללו למחקרים של תיאוריה ש(לטענתך) אין לה שום ראיה ושכל המחקרים הללו אינם מולידים כלום אתה צריך לטעון בעצם לקונספירציה כלל עולמית בה או שאנשי עסקים זורקים את הכסף לפח על מנת לשטות בציבור (בלי שום סיבה ברורה שהרי חלקם הגדול מאמין ודתי ושהרי אין במחקרי האבולוציה שום תמורה אחרת מלבד ההישגים שלטענתך לא קיימים),או שהביולוגים בעולם שולטים באותם אנשי עסקים בדרך לא דרך (כת השטן,אולי?) ומבצעים הונאה כלל עולמית או סחיטה כלל עולמית להשיג את הכמויות של הכסף למחקרים הללו ומבזבזים את כל חייהם במחקרים לשם כלום. אתה,בתגובה,טענת שמיליוני הדולרים המופנים ע"י בריאתנים להפצת הבריאתנות גם "לא נמצאים שם לחינם" לפי טענתי. ואני הסברתי שבוודאי שאינם מופנים לחינם-הם מופנים ע"י אנשי דת להפצת דתם משום שהם מקבלים על כך רווח (בעולם הבא\בעולם הזה). לעומת זאת,אנשי העסקים בעולם המזרימים כספים בכמויות עצומות לאבולוציה אינם חברים ב"דת האבולוציה" משום שזאת איננה קיימת. אין "שכר" למי שמפיץ את האבולוציה. האבולוציה היא תורה מדעית המסבירה את התפתחות החיים. לכן הזרמת הכסף יכולה להתפרש כ: א. הוכחה שמחקרי האבולוציה אכן מועילים ולכן שהאבולוציה לכשלעצמה נכונה (משום שהיא מקבלת שימוש מעשי). ב. מתרחשת קונספירציה עולמית של כל אנשי העסקים בעולם המעוניינים לזרוק את כספם לריק למחקרים חסרי משמעות ותועלת בלי שום סיבה. ג. כל הביולוגים בעולם חברים בקונספירציה עולמית שמטרתה הונאת אנשי העסקים והציבור ע"מ לקבל מימון למחקרי האבולוציה והם מבזבזים את כל ימי חייהם בלימודים ובתחינות לכסף רק בשביל לעשות מחקר שהם יודעים מראש שלא יעשה דבר. ד. הביולוגים ואנשי העסקים מרומים ע"י קונספירציה עולמית של אליטה. מכיוון שאת האפשרות הראשונה אתה,כמובן,שולל מכל וכול אני רואה שהאופציה היחידה שלך היא לבחור באחת משלושת האפשרויות הללו-ואין לי שום בעיה שתטען לקונספירציה עולמית. אלא שאני דורש את היושר המינימאלי להסביר שזה מה שאתה טוען: שמתרחשת כאן קונספירציה בקנה מידה עולמי שמטרתה להסתיר את "האמת" ואתה והקומץ הדתי שאתה חלק ממנו היחידים שיודעים את האמת ואתה בא להפיץ אותה. "אין שום תועלת לדעתי במחקר אבולוציוני. אתה מדבר אולי על גנטיקה. והגנטיקה מסתדרת יפה מאוד ללא האבולוציה." לדעתך (ולדעתי) אין שום משמעות כשמגיעים לעובדות שכפויות על תודעתנו. העובדות הן שאיש עסקים פועל למען העסקים ולכן כשזה מגיע לכסף השיקול הוא רווח והפסד. למחקרי האבולוציה (ולא,אני לא מדבר על גנטיקה בהכרח) מוזרמים כמויות הזויות של כסף שכמובן שאינן נמצאות בידי המדענים אלא בידי בעלי ההון (שברובם אנשי דת\אמונה כמו רוב העולם) שהם מצומצמים מאוד משום השיטה הקפיטליסטית. אותם אנשי עסקים לא היו משקיעים אגורה במחקרי האבולוציה בצורה כה עקבית ובמשך עשרות שנים (ובטח שלא סכומי כסף כמו שמושקעים היום) אם הם לא היו משוכנעים (כלומר שהיו מובאות להם עובדות בשטח) שהמחקרים הללו תורמים להם ומועילים. אם האבולוציה היא כולה שקר והבל (כמו שאתה טוען) הרי שבמחקרים הללו אין שום תועלת. ולכן הדרך היחידה שתוכל להמשיך לטעון זאת היא לטעון לקונספירציה כלל עולמית. ולכן אני שב ומזכיר לך-במצב העניינים כרגע,אתה טוען שטענתך היא לא רלוונטית.
 

xianghua

New member
נסיון אחרון

" מעבר לכך יש לי ראיה הרבה יותר חזקה מסקר והיא חוסר היכולת המוחלט של אנשי התכנון התבוני להביא ביולוג אחד (אחד!) שמול בית משפט יגיד "אני שולל את תורת האבולוציה"-לא יודע מה היה להם באותו משפט, היום אנחנו 7 שנים אחרי. בשיטוט של דקה אחת, מצאתי ציטוט של ביולוג(ג'ונתן וולס בעל phd בביולוגיה) ששולל את האבולוציה-http://www.youtube.com/watch?v=CsESXuZgl4g&feature=related דלג ישר לדקה ה-1.37. מוזר, לא? " אתה צריך לטעון בעצם לקונספירציה כלל עולמית בה או שאנשי עסקים זורקים את הכסף לפח"- אז גם אתה צריך לטעון לקונספירציה כלל עולמית, של אנשים מכובדים המזרימים מליונים לארגונים בריאתנים. ולא, איני טוען שיש כאן קונספירציה. זה יכול לנבוע מכמה סיבות: א)התכנון התכוני חדשה בזירה המדעית, צריך עוד זמן ב)מדענים שמתנגדים לאבולוציה עלולים להיות מפוטרים, כפי שראיני בסרט expelled ג)רוב הביולוגים אינם לומדים על אבולוציה באופן ספציפי, רק מיעוט הם ביולוגים אבולוציונים ד)ביולוגים אינם מודעים לבעיות ההסתברותיות באבולוציה, כיון שאינם עוסקים במתמטיקה " שהמחקרים הללו תורמים להם ומועילים. אם האבולוציה היא כולה שקר והבל (כמו שאתה טוען) הרי שבמחקרים הללו אין שום תועלת."-תראה לי מחקר אבולוציוני אחד שהופקה ממנו תועלת כלשהי.
 

מנווה

New member
תגובה

""-לא יודע מה היה להם באותו משפט, היום אנחנו 7 שנים אחרי. בשיטוט של דקה אחת, מצאתי ציטוט של ביולוג(ג'ונתן וולס בעל phd בביולוגיה) ששולל את האבולוציה" 7 שנים זה כלום זמן בקנה מידה שכזה. ג'ונתן וולס היה בעל אותן הדעות אז וכעובדה לא עלה על במת בית המשפט ואמר "אני שולל את האבולוציה". מה שאמר בדיבייט מול קהל כשהמטרה היא להרשים את הקהל חסר כל משמעות. לכן,אנו למדים שמה שיש לנו זה ביולוג אחד שאמר בדיבייט שהוא שולל את האבולוציה ומשפט שבו אף אחד (כולל הביולוג המדובר) אבל אף אחד לא היה מוכן לעלות על במת בית המשפט ותחת שבועה להגיד שהוא שולל את האבולוציה. וזה חתיכת ראיה רצינית. "אז גם אתה צריך לטעון לקונספירציה כלל עולמית, של אנשים מכובדים המזרימים מליונים לארגונים בריאתנים." תגיד,אתה חושב שאני מטומטם? למה אתה חוזר על דברים שכבר עניתי עליהם בהרחבה פעמיים? חזור להודעה הקודמת ולהודעה שלפניה. אין פה שום קונספירציה-מדובר באנשי דת שמרוויחים מהפצת דתם שכר (בעולם הזה ובבא). הרחבתי על כך בהודעה הקודמת. "א)התכנון התכוני חדשה בזירה המדעית, צריך עוד זמן" ממש לא חדש. התכנון התבוני הוא נגזרת ישירה של הבריאתנות כשאין שום חידוש בטיעונים מאז הבריאתנות. אם טיעוני הבריאתנות היו נכונים האבולוציה הייתה מופרכת (אולי הבריאתנות עצמה לא הייתה מתקבלת כתחילף אבל זה משהו אחר). לכן הפיתרון היחידי כאן הוא קונספירציה עולמית שמונעת מהידע ה"אמיתי" (שאתה כמובן הוא זה שיודע אותו) לדלוף לעולם. "ב)מדענים שמתנגדים לאבולוציה עלולים להיות מפוטרים, כפי שראיני בסרט expelled" יפה,קונספירציה עולמית של אליטה אקדמאית. אני שמח שאתה מודה בזה. וכמובן כמו כל קונספירטור טוב יש לך סרטון שעשתה הקהילה הקונפירטיבית שלך ש"מוכיח" את הקונספירציה. כמו שאמרתי-אין לי שום בעיה עם הטיעון הזה. אבל תהיה אמיתי ותודה שזה בידיוק מה שאתה מציע. "רוב הביולוגים אינם לומדים על אבולוציה באופן ספציפי, רק מיעוט הם ביולוגים אבולוציונים" את זה אני יכול להפריך ממקור ראשון (חבר מאוד טוב שלומד ביולוגיה). האבולוציה היא הבסיס לביולוגיה היום ואין שום נושא שלא נוגעים באבולוציה בו. יש אמנם חלק מסוים שמתמחה במחקר אבולוציוני כזה או אחר אבל זה דבר אחר לחלוטין .כאמור כל ביולוג יודע לכל הפחות את הבסיס המקצועי (ושאני מתכוון "בסיס מקצועי" אני כמובן לא מתכוון למה שנחשב בעינייך או בעיניי "בסיס) לאבולוציה .ולכן לשיטתך הוא חייב לשקר במצח נחושה או ליפול קורבן לאותה קונספירציה של האליטה האקדמאית. "ביולוגים אינם מודעים לבעיות ההסתברותיות באבולוציה, כיון שאינם עוסקים במתמטיקה" גם לא נכון. בביולוגיה יש לא מעט מתמטיקה שלך לדוגמה אין שום יכולת לפתור כמו שמילטון גון הראה כאשר הציג לך שאלה פשוטה שכשלת לענות עליה. אבל כאמור גם כאן אתה בעצם מציע קונספירציה-ע"מ שהביולוגים באמת לא ידעו את הטיעון ההסתברותי יש צורך בקונספירציה עולמית שתמנע את הידע הזה מהם. כאמור עד עכשיו רק חיזקת את טענותיי. אתה מציע קונספירציה כלל עולמית. "תראה לי מחקר אבולוציוני אחד שהופקה ממנו תועלת כלשהי." פינוקי-ל-ש-י-ם ל-ב! ראשית כל כל מחקר ביולוגי מסתמך על אבולוציה,כולל מחקרי תרופות שההסתמכות העיקרית לפיתוח תרופות חדשות הוא אבולוציה אבל זאת לא הנקודה בכלל: המחקרים האלו עולים כמויות הזויות של כסף,שמגיע מבעלי ההון. אבולוציה איננה דת ואין למי ש"מפיץ את האבולוציה" שום שכר (לא בעולם הזה וכמובן שלא בבא שזה מגוחך לקשר דבר שכזה לאבולוציה) וכמובן שרוב בעלי ההון (כמו רוב העולם) אנשים דת כזאת או אחרת. מכאן שאינטרס מובנה למימון האבולוציה-אין להם. כעובדה,מחקרים לאינספור נעשים בנושא אבולוציה. אותם אנשים הון לא היו משקיעים אגורה שחוקה באבולוציה אלא אם כן הייתה צומחת להם תועלת ישירה מן הדבר. לכן,האפשרויות מסתכמות באו שאתה טועה ואבולוציה אכן מוכחת אמפירית ולכן משתלם לבעלי ההון להשקיע בה,או שמתרחשת קונספירציה כלל עולמית שאו מרמה את בעלי ההון (או שולטת בהם),או שהקונספירציה היא של בעלי ההון. בחירה שלך.
 

xianghua

New member
אחרונה חביבה

מה שאמר בדיבייט מול קהל כשהמטרה היא להרשים את הקהל חסר כל משמעות."-אז תחליט-יש ביולוגים ששוללים את האבולוציה או לא? "ממש לא חדש. התכנון התבוני הוא נגזרת ישירה של הבריאתנות כשאין שום חידוש בטיעונים מאז הבריאתנות."-לא נכון. הקונספט של מורכבות בלתי פריקה(אבן היסוד של התכנון התבוני) וחקר הביואינפורמטיקה הוא ממש מודרני. "אם טיעוני הבריאתנות היו נכונים האבולוציה הייתה מופרכת "-והיא אכן מופרכת, ובשרשור שלמטה לא הצגת ולו הפרכה אחת לדברי. ולא רק אתה. מי שמאמין באבולוציה למרות כל ההפרכות, שיבושם לו. "ב)מדענים שמתנגדים לאבולוציה עלולים להיות מפוטרים, כפי שראיני בסרט expelled" יפה,קונספירציה עולמית של אליטה אקדמאית"-לא קונספירציה אלא דיווח ממקור ראשון, כולל עדויות. צפה בסרט. " האבולוציה היא הבסיס לביולוגיה היום ואין שום נושא שלא נוגעים באבולוציה בו."-נוגעים כן, מתעמקים לא. ובוא נשמע ממך- מדוע לא מלמדים גם את התכנון התבוני? מדוע האפליה? הם מפחדים? "גם לא נכון. בביולוגיה יש לא מעט מתמטיקה שלך לדוגמה אין שום יכולת לפתור כמו שמילטון גון הראה כאשר הציג לך שאלה פשוטה שכשלת לענות עליה."-לא מדוייק. הוא רצה שאתן לו משוואה די מורכבת הכוללת פרמטרים רבים(סיכוי אחוז שרידות, מס' פרטים, סיכויי השארות אללים חדשים ועוד).איני מתמטיקאי, גם לא חובב, כך שסרבתי לו בנימוס. אבל, לא ממש הבנתי כיצד תשובתך קשורה למה שטענתי כרגע. אתה מכיר ביולוגים שבונים מודלים מתמטים לסבירות האבולוציה? כמה כאלה כבר יש? "אבל כאמור גם כאן אתה בעצם מציע קונספירציה-ע"מ שהביולוגים באמת לא ידעו את הטיעון ההסתברותי יש צורך בקונספירציה עולמית שתמנע את הידע הזה מהם. "-לא קונספירציה אלא חוסר ידע. לראיה-אפילו מייקל ביהי, בהיותו דוקטורנט, לא היה מודע כלל לבעיה ההסתברותית, עד שנתקל בספרו של הביולוג מייקל דנטון. "ראשית כל כל מחקר ביולוגי מסתמך על אבולוציה,כולל מחקרי תרופות שההסתמכות העיקרית לפיתוח תרופות חדשות הוא אבולוציה "-לא נכון. אין קשר בין פיתוח תרופות לאבולוציה. טוב, מיציתי...
 
למעלה