מחקר מגלה שהגולשים הטובים "מאכילים את הטרולים

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
מחקר מגלה שהגולשים הטובים "מאכילים את הטרולים

ה"טרולים" הם אותם האנשים אשר מעוררים דיונים ומטים אותם לכיוונים שליליים. קבוצת חוקרים אירופאית בינלאומית הראתה שלא רק הטרולים אחראיים לאופיו המילולי השלילי של דיון, אלא גם הגולשים הטובים אשר נמשכים יותר לדיונים בעלי אופי שלילי וכותבים בהם מאשר בדיונים בעלי תגובות חיוביות או אוהדות (הידיעה במקורה במגזין גלילאו).
 

אמנון כ

New member
אפרופו טרולים....

זהו פורום של חדשות המדע. למה בפורום נותנים במה לאנשים שמנסים בכוח לדחוף אג'נדה דתית שסותרת לחלוטין את המדע? אנשים תמימים שאינם בקיאים במדע יכנסו לכאן ועלולים לחשוב בטעות שתכנון תבוני (שם יפה ל-"אלוהים עשה הכל בהוקוס פוקוס") קשור איכשהו למדע. אני מציע לחסום טרולים שמפיצים פה רעל ושקרים בשם הדת. שילכו לפורומים של אמנון יצחק או זמיר כהן וישאירו את הדיון במדע לאנשים שאשכרה מבינים ורוצים לתרום בתחום הזה. נכון שהגולשים ה"טובים" כפי שכתבת אחראים לכך, אבל אם הם ישאירו את הבמה לטרולים ללא מענה, אנשים תמימים עלולים לחשוב שהקשקושים הדתיים שלהם קשורים איכשהו למדע.
 

zlp

New member
אמונתי האישית

(סליחה שאני ככה מתפרץ לכם לפורום) היא שלמרות שהאנשים הללו מטרידים ומציקים- חופש הביטוי הוא ערך עליון, כל עוד נשמרת תרבות הדיבור ולא גולשים לקללות ולעלבונות אישיים.
 

אמנון כ

New member
עם כל הכבוד לחופש הביטוי...

הייתם נותנים לפדופיל להסתובב בפורום של ילדים? הייתם מזמינים סיינטולוג, מוסלמי או חבר כת כלשהי להרצאה בפני תלמידים בבית ספר? עם כל הכבוד לחופש הביטוי, הרי נראה לי שרובכם לא הייתם מסכימים לכך. אז מה ההבדל במקרה הזה? הרי מטרת הפורום היא לספר על חדשות המדע, לעדכן בנושאים מדעיים ולאפשר שאלות ותשובות בנושאים מדעיים. אבל מטרתו של פינוקי (שהיום מסתובב פה בשם xianghua) היא אחת ויחידה - להחזיר אתכם בתשובה. הוא יעשה הכל לשם כך ובדרך ינסה ככל יכולתו להשמיץ את המדע ומכאן שהוא יעשה ככל יכולתו כדי להרוס את חווית הגלישה בפורום לכל הסובבים אותו. כאמור הוא נחסם כמה וכמה פעמים בעבר מכל מיני פורומים ותמיד היה כמה שקפצו על עגלת חופש הביטוי אבל בסוף כולם הבינו שאנשים כמוהו באים במטרה להרוס ולא לבנות. הוא לא יוצר דיונים מדעיים אלא רק מפיץ שקרים והאג'נדה שלו היא שקופה וברורה והוא גם לא מסתיר אותה. הוא מנסה להוכיח שיש אלוהים ושהמדע שקרי. כמו פדופיל הוא מנסה לצוד ברשת כל מיני ילדים תמימים שנכנסים לכאן לשאול שאלות. אסור לתת לאנשים כאלה במה פה בפורום. עם כל הכבוד לחופש הביטוי, צריך לשמור על רמה מסוימת וסדר מסוים בפורום וזה בדיוק תפקידו של מנהל הפורום - לדאוג שהפורום הזה יתנהל ברוח נושא הפורום, כלומר בנושאי מדע ולא בנושאי דת.
 

PaleMoonlight

New member
קצת מפריעה לי ההקבלה הפדופילית שלך...

אני לא חושבת שהדוגמה הספציפית הזו במקומה. בכל אופן - דעתי היא מתן במה חופשית, אא"כ גורם כזה או אחר משתלט לגמרי על הפורום. אם מישהו רוצה לפרוש את דעתו - שיבושם לו. אני לא חייבת לקבל את מה שהוא אומר, אני לא חייבת להגיב לו, ודבריו נשכחים ממני מיד לאחר קריאת האות האחרונה (במידה והגעתי אליה). וחוץ מזה, אני חושבת שמי שנכנס לפורום העוסק במדע, מלכתחילה הוא "מכוונן" לקו החשיבה המדעי ולא ימהר לקנות הסברים חלופיים כאלה ואחרים. אז לא צריך להיבהל מזה יותר מדי ובכך בעצם לתת לזה יותר מקום.
 

אמנון כ

New member
מה לעשות שמחזירים בתשובה מתנהגים כמו פדופילים

מסתובבים מחוץ לבתי ספר, מחפשים ילדים תמימים שהם טרף קל. הם מציעים להם סוכריות וממתקים אם רק יבואו איתם רגע הצידה לשמוע מה יש להם לומר. נכון שמחזירים בתשובה בדרך כלל לא פוגעים פיסית בילדים, אבל הם ללא ספק מצלקים אותם נפשית ועלולים לגרום להם נזק בלתי הפיך לשארית חייהם. כמובן שכל מה שכתבתי הוא כמובן על דעתי האישית בלבד. גם אני הייתי פעם נגד חסימה של משתמשים אבל ראיתי יותר מידי מחזירים בתשובה מחריבים פורומים כמו הפורום הזה. יש סבירות גבוהה שזה מה שיקרה כאן אם לא תינקט פעולה כלשהי - השרשורפלצת למטה על אבולוציה הוא רק הפתיח. דמייני פורום שהוא כל כולו שרשורפלצתים שכאלה ובו כל מי שיש לו ידיעה מדעית כלשהי פשוט מתייאש ועוזב וכל מי שרוצה לשאול שאלה נתקל בחומה מבוצרת של מחזירים בתשובה שמנסים לפתות אותו לדבר אללה / ישו או יהוה.
 

squalus

New member
זה פורום, לא דמוקרטיה

אם תתן מקום לחופש הביטוי, תוך זמן קצר הפורום יהפוך לפורום רפאים הנפקד רק ע"י טרולים, ואחד או שניים משתמשים אקראיים. כל פורום רשאי להגדיר לעצמו תקנון, מה מותר ומה אסור. זהו פורום חדשות המדע. אין כל קשר בין דת ומדע, לכן אין פה מקום להודעות של מחבת"ים ובריאתנים.
 

sivan120

New member
ממש לא מסכימה!!!

זה פורום של תפוז שפתוח להבעת דעות, נקודה. אם מתנהגים בצורה יפה והדיון לא מתדרדר או שישנם פרסומים לא נחוצים-אז צריך למחוק, אבל מחיקת דעה של אדם שכותב בפורום את דעתו, היא ממש לא במקום!!!
 

deathcaster

New member
נו אז פתרת את הבעיה בעצמך

"אם מתנהגים בצורה יפה והדיון לא מתדרדר או שישנם פרסומים לא נחוצים-אז צריך למחוק" בבקשה, פינוקי מפרסם פרסומים שקריים בריאתניים, פולספגן לא מתנהגת בצורה יפה ובגללה הדיון מדרדר- נסגר הסיפור.
 

deathcaster

New member
95% מהפשקעווילים ה"מדעיים" שלך וה-5% הנותרים

שאתה מפרסם שהם כן מדע, הם דברים שלא הבנת אותם.
 

deathcaster

New member
דרך אגב

הנה משהו שמשיחי השקר שלך גם מפיצים: "האבולציה היא קונספירציה יהודית" - http://truthtellers.org/alerts/JewishSupremacistsUseEvolution .html מעניין מה הקוראים בפורומים הדתיים שבהם אתה מפשר את משנת השקרים שלך יחשבו שמאותם מקורות "מהימנים" שאתה שואב את השטויות שלך, מגיעים גם מכחישי שואה שונאי אנטישמים.
 

sivan120

New member
../images/Emo31.gif

אני כמוך גם אבולוציונית ולא מסכימה עם התכנון התבוני אבל מה פתאום לחסום אנשים שמביעים את הדעות שלהם. הם חושבים שזה מדע ואנחנו בעצמנו לא יודעים להסביר לחלוטין את כל עניני המדע -אולי יתברר שהם צודקים. לדעתי הדרך היא לנהל דיון ולהראות לגולשים תמימים את הדעות הנכונות ולא לחסום צד אחר ואת דעותיו...
 
למעלה