במסגרת פינתנו: הכה את המומחה- כתביד

לייזער

New member
היום בו מתה הגרפולוגיה-

היום בו התעלמתם מכתב יד זה. גבי הכתב הקודם הוא של משורר ערבי הכותב בעברית וערבית, למד תיאטרון וספרות ערבית. מתרגם מעברית לערבית ולהפך. יליד 53.
 

ליטן א

New member
אני כבר ציינתי

לפני שבועיים שבחודש הקרוב (כלומר - עד ה- 12 בחודש הזה) אני בקושי אראה את הפורום הזה - ובקושי יהיה לי זמן להגיב לדברים.. מחרתיים, לדוגמא, יש לי מתכונת במחשבים.. שלשום, לדוגמא, הייתה לי בגרות במתמטיקה.. ביום רביעי הקרוב, לדוגמא, יש לי בגרות בפיזיקה... ואז יש לי הפסקה "ארוכה" של שבוע וחצי, ואז יש בגרות במחשבים.. ואז תהיה לי הפסקה "מאוד ארוכה" של שבועיים וחצי, ואז יש את המועד ב´ במתמטיקה..
אז בקיצור... זאת לא הגרפולוגיה שמתה - אלה האנשים העסוקים, שמתים.... מעייפות...
 

עטרה ב ט

New member
אני הגעתי רק עכשיו ויש לי משהו לומר

הכתב הזה קצת דומה לכתב שלי
!
 
עוד דוגמה ל-ע´ בצורת V

פרשנות לכך כתבתי למטה במקומו הראוי. נראה שהפתק נכתב בחופזה מסויימת, ואין להסתמך עליו לבדיקה מעמיקה ומהימנה. מכל מקום, אתן התרשמות קצרה כי הכתב מעניין. מתוך ההקשר מובן שמדובר באישיות רבנית שעונה על שאלות הלכתיות. מה שבולט אצלו זה שהוא כשרוני מאד ואישיות שקשה להתעלם ממנה. הוא מקורי ובעל יחוד גם בסביבתו השמרנית, אבל יודע לעשות זאת בחן ובלי לעורר התנגדות. הוא אינטלקט חריף מחד, אבל עם עידון ואנושיות מאידך, וכמה שהוא מתנהג בפשטות ובלי לנסות לבלוט, הוא בולט בשטח. יש בו חינניות ו"שיק", ואיכשהו גם מסתדר היטב ביחסי ציבור, למרות שהוא לכאורה "שם פס" ובכלל לא משקיע בנושא.יש בו צניעות רבה שחוברת אליה ציניות מבודחת, אבל זה לא שהוא לא מכיר בערך עצמו. ההתרשמות על סמך מדגם שיכול להטעות, אבל זה הכיוון, וזהו אדם שהייתי שמח להכיר. מי זה?
 
ועוד הבהרה

הציניות שהזכרתי רכה ומכוונת בעיקר כלפי עצמו. אני מוצא אצלו בתוך כל זה גם נאיביות מסויימת ביחסים עם אנשים, בפוליטיקה ובכלל באיך דברים מתנהלים בעולם החומר שדי רחוק ממנו.
 

אריק!

New member
איזה יופי של ניתוח, גם מענין גם ../images/Emo47.gif

מקורי וגם הפלנו את לייזער לקרשים ( לייזער, זה בצחוק ) אגב, מי זה השייקה הזה ? השם מנצנץ לי מוכר אבל בשום פנים ואופן אני לא מצליח להיזכר איפא נתקלתי בשם הקיבוצניקי הזה. יש לו תלתלים ? תהיה מי שתהיה - ברוך הבא. אריק
 

לייזער

New member
ועוד איך הפלתם לקרשים.

שייקה, כל מילה במקום. פשוט בול. בינתיים לא אומר מי זה. אוכל לומר בעתיד בתנאי שלא יאמרו דברים שליליים בהגדרה.
 
הי לייזער

האיש אצילי ואותנטי בהליכותיו, ולא נראה לי שמישהו ימצא משהו ממש שלילי לגביו. יש רישול מסויים בכתיבה, שנובע ככל הנראה בעיקר מנסיבות הכתיבה ולא ממאפיין אישיותי.
 

אריק!

New member
סימנים אצל מי ?

אגב, בעיני אחד מילדי אני כבר מזמן סנילי, בעיני השני שמרני וחי בעבר. התווית הסנילית הוצמדה לי לפני כשנתיים לאחר שראיתי בטלויזיה שחקן קולנוע בלונדיני נאה בשם לאונרדו.. וציינתי שזה בראד... התווית השמרנית בגלל שהעזתי לומר שאני לא סובל את מוסיקת הטראנס שהוא שם בפול ווליום בסלון. אגב, יש הרבה אנשים עם חרדת ורגישויות סניליות, אלה מתגוננים/קופצים אפילו לנוכח מבט משתאה באומרם: מה אתה חושב שאני סנילי/ת ? שאני לא יודע/ת מה היה שם/אמרתי ? ובהמשך.. אתה מנסה לעשות ממני מטומטם/סנילי. לדעתי אצל רבים זו התפתחות ´טבעית´ של חרדות ורגישויות שהיו להם כבר בגיל צעיר יותר. כל מיני כאלה ששמעו מה שרצו, שהדמוי העצמי שלהם רופף, שחוו זלזול בשל חולשות מביכות. בגיל מתקדם כאשר נוספה לכך התרופפות טבעית של תפקודים התעצמו עוד יותר הרגישויות והפחדים והצורך לחפות על החולשות, והם הפכו יותר קשובים ומחוברים לעצמם מאשר ערניים ומרוכזים במה שסביבם. ואולי החיבור הנ"ל גם נובע מחרדת סניליות חבויה ? לדעתי אם יקים מישהו פורום "סניליות" זה יהיה הפורום הכי מדליק שיש. אריק - חוות שבעא - לבנון.
 
למעלה