המלצה על הרצאה בנושא עזרים טכנולוגיים

duda100

New member
המלצה על הרצאה בנושא עזרים טכנולוגיים

בוקר טוב לכולם.
ביום חמישי האחרון הייתי בהרצאה של nשה קילים, מנכ״ל עמותת ״מהלב״ שמייצרת מכשירי fm (אישיים וסביבתיים) ועוד כל מיני עזרים טכנולוגיים ללקוי שמיעה (רלוונטי גם לבעלי מכשיר שמיעה וגם לבעלי שתלים)
כל הטכנולוגיה שהוא הציג לנו היא ללא עלות או בעלות מינימלית (כי מקבלים על הדברים האלה החזרים) ולדעתי היו כמה דברים נהדרים: שעון מעורר על רטט, טלפון מיוחד שמשדר את הקול ישירות למכשיר, אוזניות שמעבירות את המידע מהטלוויזיה ישר למכשיר (מוריד את כל ההד) ועוד

ההרצאה הייתה מאד מלמדת משום שנתנו לנו להתנסות ולשמוע בעזרת עזרים מסויימים איך הילדים שומעים בסביבה רועשת ומה העזרים שהם מציעים למכירה תורמים, איך משפיע ביטול ההד, או הרעש הסביבתי.
אפילו מההבט של מה הזכויות שלנו החכמתי, למשל ידעתם שכמה עשרות אחוזים מהתיאטרות ובתי הקולנוע בארץ כבר מונגשים ללקויי שיעה וצריך רק לדעת לבקש אוזניות כשנכנסים? (מתברר שיש חוק שעד סוף 2015 כל האולמות צריכים להיות מונגשים ולכן עבודות ההנגשה בעיצומן)

בקיצור אני מרגישה שזה רק גרם לי לרצוות לשמוע עוד על הנושא ואני ממליצה לכל אחד להזמין אצלהם פגישה (ללא עלות כמובן)
דרך אגב, הרבה פעמים יש אנשים בפורום שהם ממש בתחילת דרכם בנושא השמיעה, אני חושבת שבשלב ההתחלתי הרצאה כזו עוד לא מתאימה, קודם צריך להבין מי נגד מי. אבל חוץ מזה אני חושבת שזה ממש כדאי.
 

אתי77

New member
תודה על השיתוף!

משה באמת מקסים
 
למעלה