עזרה

liatba7

New member
עזרה

איתי תכף בן 9 חודשים ולאחרונה הוא גילה שיש לו משהו על האזניים.לפחות הוא גילה רק צד אחד בינתיים..... הוא כל הזמן מוציא את המכשיר של אוזן ימין ושם אותו בפה.לפעמים אני מספיקה לראות את זה בשעת מעשה ,אבל לצערי לפעמים אני תופסת אותו מכניס את האזנייה לפה. מה עושים??
 
כמה שאני מזדהה

זו היתה השאלה הראשונה ששאלתי כאן בפורום, לפני כמה חודשים...

שרה שלנו קיבלה את המכשירים בגיל קצת יותר מאוחר, שנה ו-3, והוציאה אותם כל הזמן! אבל לאט לאט זה פוחת, והיום (בת שנה ו-9) היא יכולה לשחק שעות לבד ולא להוציא אותם. וכשהיא מוציאה זה סימן שהיא רוצה ללכת לישון

זו תקופה לא פשוטה בכלל, אבל בסוף זה עובר לבד, ואז רואים את השמחה הגדולה שלהם במכשירים.

עצות מניסיוננו:
שרה היתה מוציאה בשביל להשיג תשומת לב וגם מתוך שעמום. יש ילדים שמוציאים כי המכשיר מציק להם באוזן. אם תבינו למה הוא מוציא תוכלו להתמודד טוב יותר.
- כששרה התעניינה והתעסקה במשהו היא כמעט לא הוציאה.
- המליצו לנו לא להתייחס לכך שהיא מוציאה (לא לכעוס או להעיר לה), רק להחזיר לאוזן או לקחת אותם.
- לוודא עד כמה שאפשר שהמכשיר יושב טוב ולא מציק.
- בזמנו אתי הציעה לשים לה סרט לשיער שיכסה את המכשירים, והוא הפחית משמעותית את ההוצאה. צריך רק לשים לב שלא יסתום את המיקרופון.

בהצלחה רבה!
 

liatba7

New member
תודה רבה

האמת שהוא מוציא רק את אוזן ימין,אבל נראה לי שזה מה שהוא גילה בינתיים :) היום אחה"צ הוא הוציא את המכשיר מהאוזן וישר הסתכל עלי וחייך. באמת כדאי לא להתייחס ולמתן את התגובות שלי... לגבי הסרט.איך אפשר לקשור לו את הסרט לחולצה סיכת ביטחון זה קצת מסוכן לא? הוא ככ שובב אני בטוחה שזה לא יחזיק הרבה זמן מעמד ...אוף היה ממש קל עד עכשיו.
 
לא קושרים את הסרט לחולצה

במיח"א ממליצים לעגן כל הזמן את המכשירים לבגד - לקשור את שניהם בחוט (אנחנו משתמשים בחוט של משקפיים) ולחבר את החוט לבגד מאחור בסיכת ביטחון עם סגירה כפולה.
את הסרט לא מחברים לחולצה. משתמשים בסרט שבנות תופסות איתו את השיער ושמים סביב הראש כך שיתפוס את המכשירים.

מאיזה גיל הוא עם מכשירים?
מהר מאד יחזור להיות קל ותשכחי בכלל שהיתה כזו בעיה...
 

לימר2

New member
קשירת הסרט

אנחנו עם שתלים ודווקא מעגנים את הסרט לראש בכל מיני צורות.
במכשירים של השתל (קוכליאר) אפשר להשחיל חוט שקוף שעושים איתו שרשראות חרוזים, ואותו אנחנו משחילים דרך הסרט, ומסדרים לולאות בקצה שאותן מעגנים לחולצה עם סיכת ביטחון של תינווקות (הסגירה הכפולה).
בנוסף אנחנו שמים סיכות שיער - מה שיותר מתבקש אצלנו כי היא בת :)

יתכן שאת הסרט אפשר להניח מעל המכשירים רק כדי להצמיד אותם, בנוסף לעיגון לחולצה כמו שהוזכר, אבל הסרט לבד לא מספיק מכיוון שאפשר להוריד בכיף גם את הסרט ואז לאבד את שני המכשירים במכה...
 

אתי77

New member
אין לי מה להוסיף :)

הכי חשוב לא לתת תשומת לב. פשוט כי אם הקטן שלך יקלוט כמה זה מוציא אותך מדעתך הוא יהנה כל כך שלא משנה מה תעשי הוא יוציא אותם בכל זאת.ענייני הסיכות והסרטים הסבירו לך היטב :) כל מה שנותר לך לעות זה לבדוק שאין לו נוזלים באוזן או שהאוזניה עדיין מתאימה. בהצלחה!
 

myname24

New member
עוד רעיון

הבת שלי הייתה עם מכשירים מגיל שלושה חודשים. לקח לנו זמן להבין שכשהיא התחילה להוציא אותם מהאוזן, זה בדר"כ היה כי האוזניות כבר היו קטנות מדי ולכן המכשיר הציק לה (כשהאוזניות קטנות מדי לא נוח להם).

שמת לב אם נהיה לכם יותר קל ואולי קל מדי לשים לו את המכשירים?
בשנה הראשונה הילדים גדלים מאוד מהר ואיתם גם האוזניים ולכן היינו צריכים להחליף אוזניות לעיתים די קרובות (זה היה מאוד מתסכל, אבל אחרי גיל שנה משתפר מאוד).
לא יודעת עד כמה זה מקור מהימן, אבל בחיפוש מהיר מצאתי את זה:
[URL]http://journals.lww.com/thehearingjournal/Fulltext[/URL]/2009/10000/Ensuring_well_fitted_earmolds_for_infants_and.13.aspx

וגם יכול להיות שהוא פשוט גילה שהוא יכול להוציא אותם וזה מעניין :)
בהצלחה
 
למעלה