SYGIC HERE ו GOOGLE MAPS לא עובדות בכמה מכשירים

dariosaric82

New member
SYGIC HERE ו GOOGLE MAPS לא עובדות בכמה מכשירים

בגדול אני מחפש אפליקציה שתנווט אוףליין בחו"ל. הורדתי את השתיים הראשונות על מנת להתנסות איתן בארץ. והן פשוט לא עובדות כמו שצריך.
HERE - הורדתי את המפה של ישראל, בחרתי באפשרות של לעבוד אוף ליין, סגרתי את האינטרנט ו WIFI, אבל בחיפוש זה או לא מוצא את הכתובת או שאומר שלא נמצא מסלול ומציע לי להתחבר לאינטרנט על מנת לקבל תוצאות טובות יותר. די נדיר שזה כן עובד כמו שצריך. ניסיתי גם עם WIFI דולק אבל בלי האינטרנט ולא היה שיפור.
SYGIC פחות או יותר אותה הבעיה...רק יותר חמור. אף פעם לא עובד בכלל.
GOOGLE MAPS פה המצב יותר טוב....בשמונים אחוז מהמקרים זה כן מנווט, אבל הבעיה היא שאי אשפר לנווט לרחוב עם מספר בית מסויים, למשל אם אני מכניס בחיפוש אלנבי 20, זה מוצא את כל האפשרויות, כשאני בא לבחור אחת מהן זה פשוט לא נלחץ....כאילו המסך אינו מגיב. אם אני מכניס רק שם רחוב בלי מספר אז זה כן מגיב לבחירות. ועוד חיסרון הוא שאין ניווט קולי לזה.

אני משתמש במייזו 4....חשבתי פשוט שהבעיה היא אצלי במכשיר. לאחר מכן ניסיתי את שלושת האפליקציות גם באייפון 5 , גלקסי 4 וטאבלט של סמסונג....הבעיה נשארה גם במכשירים האלה. פשוט כלום לא עובד....עכשיו אני נוטה להאמין שאין מצב שקליטת GPS דפוקה בכל המכשירים האלה. אני נמצא באיזור המרכז כך שלא צריכה להיות בעיה עם קליטה. יש למישהו הסבר מה יכול להיות הסיבה ??
 

dani666

New member
בדקתי עכשיו את here ו sygic באופליין - אין שום בעייה. ...

בכל מקרה חיפוש כתובת אינו קשור לקליטת GPS ולכן גם לא קשור למכשיר.
&nbsp
בשתי התוכנות הכתובת אותרה והמסלול נקבע (אופליין. מה שבטוח ביטלתי בטלפון את ה DATA) כך שיש איזו בעייה פרטנית אצלך.
 
למעלה