ארוח בנושא מכמונות - יום חמישי

AYELET1

New member
הבנתי תודה.

מצלמות הגאטסו כן מצלמות מעבר באור אדום, לא? לכך התכוונת מן הסתם
 

atoo

New member
מודדות...

כל מצלמות הגאטסו המותקנות היום, הן מאותו סוג. המצלמות האפורות מודדות ומצלמות, המצלמות הכתומות מודדות מהירות ומצלמות מעבר באור אדום. יש יכולת להפעילן במצלמות מהירות בלחיצת כפתור... למצלמות גם יכולת נוספת, שטרם מופעלת, מדידת מהירות בקטע נסיעה - מדידת מהירות ממוצעת. האפשרות השלישית מתוכננת כרגע, לפי המידע שבידי, לכביש הערבה...
 

atoo

New member
פורסם היום, שגם מצלמות הרמזור יצלמו מהירות

כן, חדשות. המידע אומת. אכן ילחצו על "הכפתור"... לפי הפרסום, ביום א' הקרוב יחלו לשלוח דו"חות אמת ממצלמות הגאטסו החדשות. המצלמות הכתומות - מצלמות ה"רמזור" מסוג גאטסו, יופעלו גם כמצלמות מהירות (גם הן מופיעות בקובץ ATOO). 100,000 נהגים "נתפסו" בעדשות המצלמות בחודש הפיילוט שהסתיים (ובמהלכו הופעלו רק חלק קטן מהמצלמות...). פורסם עוד, שבמהלך מסיבת העיתונאים לא התקבלה תשובה לשאלה 'האם נהג שיסע 92 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת 90 קמ"ש, יקבל דו"ח'...
 

AYELET1

New member
תודה רבה לאבי


היה מעניין ומאלף לקרא את התשובות.
 

atoo

New member
על לא דבר. אני נשאר בסביבה למי שמעוניין

לשאול שאלות נוספות
 


לעבודתך הברוכה. גם אני חושב כי ההחלטות לגבי סוג האכיפה ומיקומי המצלמות היא שערורתית וגובלת בהפקרת חיי אדם (את המשאבים היו צריכי להשקיע במקומות אחרים ובאכיפה על עברות מסוכנות יותר). זיכרו: לעולם לא נוכל לדעת כיצד עלולות המילים שלנו להשפיע על אחרים.
http://www.youtube.com/watch?v=hAX2ku9ifEs עם כל הגעגוע לחיבוק, לחיוך ולשיחה, כשבצד השני, אין גם צורך וגם רצון אמיתי בחיבור, לא משנה מה נעשה, זה לא יעבוד!
 

atoo

New member
הפניית משאבים

מסכים כי היו צריכים להשקיע משאבי אכיפה בעבירות מסוכנות יותר. אמנם נטען לאכיפה מוגברת של העבירות החמורות והמסוכנות - נהיגה בשכרות, עקיפות מסוכנות ובריונות בכביש - בצדק! אבל... אכיפת מהירות נמוכה יחסית ביחס לתנאי כביש ורכב, תיגרום להצפת בתי המשפט ולהסטת הדגש לעבירה שהקשר בינה לבין מניעת תאונות דרכים ולטיפול אמיתי בעברייני התנועה, מוטל בספק של ממש.
 
האם זה בעצם שרשור שהוא סוג של כתבת תדמית ?

יש כיום המון אלטרנטיבות, לטעמי הפתרון של תכנה הכוללת עדכונים בזמן אמת (למשל כמו הWAZE) אמורות להיות עדיפות על תוכנות קבועות וכנראה זו מגמת העתיד. זיכרו: לעולם לא נוכל לדעת כיצד עלולות המילים שלנו להשפיע על אחרים.
http://www.youtube.com/watch?v=hAX2ku9ifEs עם כל הגעגוע לחיבוק, לחיוך ולשיחה, כשבצד השני, אין גם צורך וגם רצון אמיתי בחיבור, לא משנה מה נעשה, זה לא יעבוד!
 

AYELET1

New member
לא ממש... לתלות בתקשורת סלולרית יש בעיות משלה

לטעמי הטוב ביותר הן תוכנות המאפשרות ניווט במצב אופליין עם אפשרות לעדכונים. לאייגו יש את זה וגם לאיתוראן (כאמור שום כתבת/ ארוח תדמית
(. לסייג׳יק גם יש אבל העדכונים אינם בארץ והתוכמה מתנהגת מוזר. למיטב זכרוני גם לתוכנת מיו ישנו תוסף המאפשר חיבור לעדכוני tmc ( לא יודעת מה באשר למכמונות) למכשירים מקושרים.
 

atoo

New member
אספקט נוסף

הוא בבחירת מקור מאגר המידע - בחירת בסיס מידע אמין, מלא ותואם את אמצעי האכיפה בשטח. לביצוע מאגר מידע כזה ישנן דרישות מינימאליות לשם בחירת נקודות הציון שיכנסו למאגר ונקודות ציון שישארו מחוץ לו (אם מכיוון שמדובר ב"דחליל" ואם מסיבות אחרות).
 
גם

לי יש iGo8 (מכשיר 7") והTMC לא בשימוש בארץ בעיקר כי אנשים לא מחברים את המכשירים לאנטנה המיוחדת. בכל מקרה אין ספק שללא מכשיר באוןלין (כמו הWaze למשל) מכשירי האוףליין יכחדו מהעולם תוך שנים ספורות.
 

atoo

New member
מכמונות ואונליין

לא נראה לי שטענתך קשורה למכמונות המהירות ובכל זאת אקשר: כדי לקבל התראה אמיתית ואמינה, יש צורך (בכל אחד מהמיקרים שציינת) בבסיס נתונים איכותי וקבוע בתוך התוכנה. אני בהחלט מסכים שהאופטימאלי היה מכשיר ותוכנה שמכילים בתוכם את בסיס המידע הקבוע שניתן לעדכון אוף-ליין, ובנוסף - אני מדגיש בנוסף, אפשרות לקבלת התראות און-ליין שימחקו לאחר זמן מה. סטארטאפ
?
 
?

להשיק מתחרה לWaze על בסיס הנתונים שלך ? נראה לי חכם יותר וכלכלי יותר שתיצור איתם קשר ותגיעו להבנה עיסקית. זיכרו: לעולם לא נוכל לדעת כיצד עלולות המילים שלנו להשפיע על אחרים.
http://www.youtube.com/watch?v=hAX2ku9ifEs עם כל הגעגוע לחיבוק, לחיוך ולשיחה, כשבצד השני, אין גם צורך וגם רצון אמיתי בחיבור, לא משנה מה נעשה, זה לא יעבוד!
 

AYELET1

New member
הנכם מוזמנים להוסיף שאלות ואבי ניצן יענה

בהמשך.
 

AYELET1

New member
ארוח בנושא מכמונות - יום חמישי

מוזמנים להוסיף שאלות. אבי ניצן יענה בהמשך.
 
מהירות הורגת!

המספרים שאתם מציינים כאן נראים מצויין לצרכי המאבק במצלמות, אך "קצת" מעגלים פינות. ולא מדובר בפינות זניחות אלא בחיי אדם. כן, ניתן להעלות את המהירות בכבישים מסויימים בארץ, הרכבים תומכים בכך ואפשר גם לספק תשתית. לא, מהירות אינה "לא רלוונטית" - מהירות רלוונטית מאד. היא אולי הגורם לארבע אחוז בלבד מהתאונות, אך כשבוחנים מהי תאונה על פי הסטטיסטיקות, מגלים שהחשבון צריך להיות אחר. לא צריך לשאול האם תאונות נגרמות על ידי מהירות, אלא: האם תוצאותיהן של תאונות מוחמרות על ידי הגברת מהירות.. התשובה היא כן! כלי רכב שפוגע בהולך רגל, במהירות של חמישים קמ"ש מזיק לו הרבה יותר מאשר היתה זו מהירות של 30 קמ"ש. בילדים ההבדל יכול להיות ההבדל שבין חיים למוות (ולא מדובר בסיסמה, אלא בסטטיקטיקה פשוטה)! את הסרטון הזה בטוח שאתם מכירים: ילד הזכוכית. הוא ממחיש בצורה מצויינת מה ההשפעה של הבדלי מהירות. ואל תחשבו שזה רק סרטון, הנתונים לא ניתנים להפרכה על ידי אף אחד וגם המתנגדים הגדולים ביותר לא טוענים שאין זו האמת.
 

atoo

New member
הפניה למה שכתבתי תחת "הפניית משאבים"

מסכים. והקובץ פועל בכוון - מוריד מהירות ממוצעת, מוסיף ריכוז בדרך. הטענה היא בחלוקת המשאבים ובנזק שהיא גורמת בדיוק בניגוד לכוונה המוצהרת. כפי שכתבתי: נטען ע"י גורמי האכיפה "לאכיפה מוגברת של העבירות החמורות והמסוכנות - נהיגה בשכרות, עקיפות מסוכנות ובריונות בכביש - בצדק! אבל... אכיפת מהירות נמוכה יחסית ביחס לתנאי כביש ורכב, תיגרום להצפת בתי המשפט ולהסטת הדגש לעבירה שהקשר בינה לבין מניעת תאונות דרכים ולטיפול אמיתי בעברייני התנועה, מוטל בספק של ממש". והדוגמה עם "ילד הזכוכית" נכונה. אבל... האם הוא מטייל על כביש 2 באזור זכרון? מדוע לא מוקמה המצלמה ליד בית הספר שלו?
 
אין טענה כלפי הקובץ

מעבר לזה, הוא אפילו מבורך. רק שהשימוש בו צריך להיות במטרה לסייע לאכיפת המהירות ולא לסייע בחמיקה ממנה. אנו האחרונים שנטען שאכיפה דרך קנסות היא הדרך הראשונה, להיפך, משימת המשטרה על פי החוק היא "למנוע ולאכוף, קודם כל למנוע.. כמה נקודות שיש להעלות: 1. מי שנוסע מעל למהירות המותרת (ואין המדובר במישהו שהחליקה לו הרגל בעוד חמש קמ"ש), אינו שונה ממי שחצה פס לבן. שניהם בחרו שלא לציית לחוק. הם סה"כ בחרו תקנות שונות להתעלם מהן. לכן, לקובץ ולכל ההתנהלות מול המצלמות צריכה להתלוות אמירה מוגדרת ומוצהרת באשר למטרות ולסיבות. 2. מאבק במצלמות - כפי שלאחרונה ראינו - מחטיא את העיקר וגורם לכך שאנשים יבינו (גם כתוצאה מטקסטים כמו כאן, המקורי) שהמצלמות הן הבעיה ולא נהיגה שאינה זהירה. ולגבי ילד הזכוכית, לא הוא לא. אבל הילדים באיזור פולג - כן. והולכי הרגל באיזור אולגה - כן. ואפשר למנות רשימה לא קצרה של הולכי רגל שנהרגו בכביש 2 ולידו, או בכביש 4 ולידו. ולגבי המצלמה ליד בית הספר שלו - אתה צודק לחלוטין. צריך היה להציב שם שתיים, אחת לכל כיוון.
 
התגובה הזו- זריית חול בעיני הציבור!!!

בחודש האחרון אני רואה מכוניות מבצעות פרסה במקום אסור ע"י בית ספר, בשעת שבהם הילדים באים ויוצאים. במילים אחרות- הם מסכנים חיי עשרות ילדים מידי יום!!. הרמתי טלפון למשטרה 5 פעמים ודיווחתי על כך, אך לעולם לא ראיתי ניידת באיזור!!! גם כשהסברתי להם שזה מידי יום, שזה מסכן עשרות ילדים, ושצריך להעמיד שם ניידת באופן קבוע. אבל למה להתאמץ??? יותר קל לשים מצלמה בכביש, לשים הגבלת מהירות 500 מטר לפני המצלמה ולבטל אותה 300 מטר אחרי... עכשיו תגיד שוב 'מהירות הורגת'. סורי, אבל זה נשמע פאתטי....
 
למעלה