זהו. כבר לא נשואה בארון...

מהמאדים

New member
זהו. כבר לא נשואה בארון...

עשיתי את הצעד. אני לא הראשונה כמובן. מכירה המון נשים שעשו את הצעד עוד הרבה קודם. אבל רובן עושות אותו בעקבות בת זוג. אני לעומת זאת, עשיתי אותו למרות בת הזוג.
יצאתי מהבית. עוד לא סגרתי לגמרי את הדלת מאחורי, והאיש בינתיים מחזיק אותה פתוחה. אבל יצאתי מהבית אחרי עשר שנים של לבטים ומהפכים והתרסקויות מכל הסוגים. ואחרי שהבנתי שעולם האהבה הנשי לא בדיוק סוגה בשושנים. וגם כמה נסיונות לצאת שעלו בתוהו מכל מיני סיבות שלא כאן המקום. ידעתי שאני חייבת את זה לעצמי. עכשו, לפני שיהיה מאוחר מדי. לפני שיגיע היום בו אביט לאחור ואשאל את עצמי למה לא עשיתי את הצעד המתבקש הזה. למה נשארתי לבוסס בביצה של עצמי וותרתי על נפשי ועל החלומות שלי. כי זה ממש לא כייף לחיות חצי חיים. לערוג כל העת, להיות בקשר אבל לחזור לבית של מי שכבר איננו מושא אהבתי, להחזיק את האיש ואת עצמי בחבל סביב הצואר, לחיות בכלוב של זהב שבו יש הכל ובטוח ומוגן, אבל האושר איננו.
קשה וכואב לצאת מהבית. לוותר על הכל. לוותר על כמה עשרות שנים של יחד עם מישהו שאהבתי פעם ואוהב אותי עדין. לשבור את הפנטסיה של משפחה מאושרת שעטפה את ילדי. להכאיב להם, עצמי ובשרי. לפרק את הפנטסיה לעצמי. להתרחק מכל החברים ומהנוף האהוב ולנדוד לארץ לא נודעת (טוב, אותה ארץ, אבל במרחק מאות ק"מ), רחוק מכולם. קשה. קשה מאד להיות לבד פתאם ולבנות את עצמי מחדש בעשור השישי לחיי. אחרי שבניתי בעמל של שנים חיים לתפארת.
ובתוך כל זה בת זוג שכל כך נבהלה מהמהלך שלי שקבלה רגלים קרות ונפרדנו. נתקנו קשר אחרי גמגום מכאיב ופוגע בעקבות הבהלה שאחזה בה. לא רק שאין מי שיעטוף בזמן קשה כל כך, שיחבק בלילה, או אפילו רק מדי פעם, אלא שלכל הקושי של פירוק הבית נוסף גם כאב הפרידה, העלבון ותחושת הנטישה.
ולמרות כל זאת, יודעת שעשיתי את הדבר הנכון. שהייתי חייבת את זה לעצמי. שהייתי מוכרחה לצאת מהבית ולתת לעצמי את ההזדמנות לחיות את מי שאני ללא הכבלים שחנקו אותי, גם אם היו אלה כבלים של אהבה.
ולכל נשות הפורום הזה, חבקו את עצמיכן. ונסו להסתכל קדימה באומץ, לברר לעצמיכן איך אתן באמת רוצות שחייכן או מה שנותר מהם יראה.
 
לרוב לא נוטה להתערב,

בגלל שפרסמת את הדברים, הרשיתי לעצמי כן לכתוב תגובה, מקווה מאוד שלא תובן לא נכון או לחילופין לא מתכוונת כלל לפגוע או לשפוט.
רק רוצה לתת נקודת מבט נוספת מהצד, לא מכירה אותך כלל, וגם לא עשיתי עבודת שטח לפני, התייחסותי רק לפוסט הנוכחי.
יש איזשהו משל על אדם שהיה לו יהלום ביד אך היהלום היה מצופה באדמה, ומחוסר הערכה והכרה, הוא השליך את היהלום.
בעל אוהב ובמיוחד בגיל כזה זו מתנה שצריך לתפוס לא רק ב2 ידיים, וזה לכל זוג, בלי קשר לדת מין וגזע.
אהבה במיוחד אם הגרעין היה קיים בעבר, היא דבר הפיך, וכמו שאהבה הופכת לעיתים אפילו לשנאה, הכיוון הוא לא חד סתרי, ואהבה זה דבר שכן אפשר לבנות, כן אפשר לשקם.
נער הייתי וגם זקנתי וראיתי הרבה מאוד נשים שהחליטו לפרק את החבילה (בחלק מהמקרים מסיבות ממש ממש מוצדקות) אך הלבלוב שחשבו שיהא מנת חלקם לא רק שלא הגיע, אלא ההתמודדות עם שדה המוקשים הפילה חללים (ות) רבים.
אם דבר טוב יצא מהסיפור זה אולי הפרידה דווקא מבת הזוג, כך אולי אפשר יהיה לנסות כן לבדוק את טיב היחסים עם הבעל, ולנסות לשקם.
ותאמיני לי, בעל שקיבל את כל הפצצות לפנים, העזיבה והפגיעה, ועדיין להשאיר את הדלת פתוחה זה פיס. ואת יכולה להיות בטוחה שמתי שתצטרכי משהו הוא יהיה שם, לעומת מי שראית שעזבה מיד כשדברים לא הסתדרו.
כאשר תכווני את הלב לבעל שבאמת מגיע לו, תראי פתאום שגם אהבה וגם אושר הם נרכשים....
&nbsp
שוב לא התכוונתי לפגוע או לשפוט.
רק לתת את נקודת המבט שלי.
בהצלחה
 
היי

תיארת חוויה מאוד מאוד לא פשוטה בו היית נפרדת מבעל, בת זוג והתרחקת מהחברים. הרבה אנשים לא היו יכולים ליזום צעד כזה או שהיו מתפרקים. יחד עם זאת נראה שאת שלמה עם הצעד שעשית על אף הקושי. אז אני רק רוצה להגיד לך שצריך הרבה אומץ ושאני מאחל לך הרבה אושר, שמחה ואהבה בונה בהמשך הדרך. מקווה שמעז יצמח מתוק ותוכלי לעבור את המשבר בצורה הכי מיטבית ובריאה שיש.

בברכה, מיכאל

יש עם מי לדבר - קשב ומידע לקהילה הגאה
ימים א'-ה' בשעות 19:30-22:30 בטלפון 03-6205591, בוואטסאפ 058-6205591
בדוא"ל: [email protected] במערכת צ'אט מאתר האגודה למען הלהט"ב (בשעות פעילות הקו) https://www.lgbt.org.il/yesh
 
למעלה