חייבת עצה

wie geht es

New member
חייבת עצה

הייתי שיכורה ממש, חצי מעולפת כשהוצאתי מהפה שלי שאני נמשכת לחברה קרובה, שתינו בשלבי גירושין מסיבות שונות, שתינו עם ילדים, שתינו בגדול לא פוסלות התנסות עם אישה למרות שעוד לא יצא בשום צורה.
אבל שתינו סטרייטיות בגדול עם עניין גם באישה.
ואז היא ברחה, אמרה שלא מתאים לה, שהיא רוצה לשמור אותי בתור חברה, ולמרות שדברנו על זה ואמרנו שאנחנו שוכחות ממה שהיה, ששתינו לא באמת רוצות את זה כרגע לאור המצב המשפחתי שלנו ושאנחנו ממשיכות להיות חברות ולא נותנות לזה להיכנס ביננו
היא נעלמה, בקושי שולחת הודעות (אבל לא מסננת) בקושי עונה להודעות, לא אוהבת לרדוף אחרי אף אחד... אבל אני אוהבת אותה בתור חברה ומתגעגעת לשיחות שלנו.
מה אתן הייתן עושות
ובכלל מה לעשות עם תחושת הבילבול שאני נמצאת בה, אני ממש לא יודעת אם אני רוצה לנסות עם אישה אבל כן מרגישה משהו באויר לפעמים.. במיוחד ברגעים של הורמונים חודשיים ....
 
קראתי את ההודעה שלך

וזו באמת בעייה.
הדבר היחיד שאני יכולה להציע... הוא חברות. הייתי מוכנה להיות חברה שלך במקומה. כששני הצדדים יודעים מראש שאת סקרנית לגבי נשים, זה יותר קל לדעת איך להתנהג ולמנוע את זה בזמן במידה וזה לא מתאים.
 

Leah09

New member
פעם שזה עם אישה - הדרך חזרה לא קלנ

אי,
לא יודעת מה מצבך היום ...
אבל פעם שמתנסים באישה לא ככ קל לחזור בחזרה... הדרך היא לא קלה ...

ולגבי החברה שלך שהיא מתרחקת ממך .. אני דתיה בארון ויש לי חברה מאד טובה וכשהיינו יוצאות לשתות הייתי מאד מתקרבת אליה - נמשכתי אליה גם לא בשכרות ..
היא מבחינתה היתה זורמת אבל ..
ידעתי שביום שאגע בה מעבר לחברה טובה - זאת תהיה טעות - וזה לא קל ....
מקווה שאת יותר טוב - בהצלחה בהכל !
 
למעלה