אל תישארי לבד עם זה

  • פותח הנושא frust
  • פורסם בתאריך

frust

New member
אל תישארי לבד עם זה

שלום לכל באות הפורום,

מניחה שכל מי שנמצאת כאן מתחבטת בסוגית הזהות המינית ומה לעשות עם הקול הקטן המציק מבפנים שקורא לה לעשות מעשים שלעיתים מנוגדים לערכים שלה, למוסר שלה ולהגיון שלה. כי להתאהב בשכנה או לפנטז על מאמנת הכושר, נתפש בעיננו כאיום על כמערכת המשפחתית שבנינו בעמל רב ובמשך שנים והולדנו לתוכה ילדים הזקוקים לנו ולמערכת משפחתית תומכת.

אז מהעושים עם הקול המציק והבלתי פוסק הזה שמנדנד לנו כבר שנים ולא מוצא מנוחה?
לפני שמונה שנים הקמתי את פרויקט תלתן - תמיכה וליווי לנשים לסביות נשואות לגבר . המטרה היתה לאפשר לכל אישה שנקרעת בין משפחתה לבין המשיכה המינית החדשה (או הישנה) שהתגלתה בתוכה, למצוא מקום שיכיל אותה, שלא ישפוט אותה, ויעזור לה לצעוד בשבילי החיים, לבחור, לנווט, להנהיג את משפחתה, לקראת פתרון שמתאים לנסיבות חייה.
אין לפרויקט תלתן אג'נדה, אין לו מטרה או עמדה מה נכון לעשות. האם לקבור את התשוקה, האם ללכת אחריה, האם להשאר נשואה, או להתגרש. לא אנחנו נחליט עבור אף אחת. לא לכל אחת אותה תשובה ואותה דרך.
אבל אנחנו בתלתן ננחה אותך לעשות את הדרך שלך באופן שקול. למזער את הנזק והפגיעה לך ולסביבה, לילדים לבעל ולמשפחה המורחבת, ונהיה המקום שלך להתלבט ולחשוב.
הפרויקט מפעיל את הפורום הזה, יש נשים שנעזרות בשרותי היעוץ והליווי הפרטני שלנו. יעוץ חד פעמי או ליווי לאורך זמן ותהליך, או טיפול ויעוץ זוגי, יחד עם הבעל על מנת לאפשר התמודדות נכונה עם הנושא, או עם בת הזוג, על הקשיים בתקופת הביניים. יש המשתתפות בקבוצות התמיכה, פוגשות שם נשים נוספות המתלבטות בסוגיה, וחוברות לשותפות לדרך.
כאמור הפרויקט פועל כבר שמונה שנים. נשים רבות עברו בו, חלקן שינו את חייהן ללא הכר, חלקן ויתרו, חלקן ויתרו וחזרו מאוחר יותר, כשהתאים יותר, חלקן חיות מציאות של גם וגם. כל אחת על פי יכולותיה וערכיה.
אני מזמינה אתכן להעזר בשירותי תלתן. גם אני הייתי במקום הזה ואני מכירה באופן אישי את הצורך בתמיכה. לאורך שנים ונשים שנעזרו בפרויקט, צברנו ידע ונסיון כדי לעזור לכל פונה.
אנחנו נערכים לפתיחת קבוצה חדשה בתקופה הקרובה שכל משתתפותיה יתחילו יחד את הדרך. מי שמעונינת מוזמנת לשלוח הודעה. ומי שקבוצה היא עדיין מקום חשוף מידי עבורה, תוכל להעזר במפגשים פרטניים.
אל תשארי לבד עם זה.
זו באמת חוויה מטלטלת.
מידע נוסף על הפרויקט בקישורים הבאים.

פרויקט תלתן
כתבה בוואלה על הפרויקט
מאמר באתר פסיכולגיה עברית
 
מכתב נוגע ללב

אבל בדרך כלל מפגשים כאלה הם באזור המרכז, לא? אם היו בצפון הייתי שמחה להגיע.

אני קוראת אתכן הרבה זמן ומרגישה שקצרה היריעה מלשתף מה שעובר עלי.

אני לא מעזה ממש לחוות אהבה עם אישה.

בעולמי הפנימי קורים הרבה דברים. בעברי התנסיתי גם עם נשים וגם עם גברים ומצאתי איש מקסים שאני אוהבת ויש לנו ילדים נפלאים.

זוגיות ומשפחה הם נושא מורכב, ואפילו אני לכשעצמי אישה מורכבת.

אני חשה לפעמים שאולי למרות המשיכה והאהבה שלי לנשים, מוטב לי להשאיר את תחושותיי לעולמי הפנימי וליצירותיי.

כי מרגישה שבסופו של דבר אפגע בי, ובאיש שאתי, וגם במישהי שאחפוץ לאהוב.

בעולם אידיאלי ופוליאמורי הייתי שמחה לאהוב עוד א/נשים.

אולי אשתף עוד בהמשך.

תודה שאתן כאן.
 

frust

New member
מפגשים קבוצתיים

בהמשך לכתוב למעלה, אני נערכת לפתיחת קבוצה חדשה בחודשים הקרובים.
10 מפגשים אחת לשבועיים באיזור המרכז בשעות הערב. יום ומיקום מדוייק
אמסור בהמשך.
מפגשים קבוצתיים הם הזדמנות לפגוש נשים המתמודדות עם נושאים דומים לשלכן,אפשרות להכיר חברות שאפשר לדבר איתן על הנושא, לקבל עצה, לתמוך, ולא להרגיש כל כך בודדה ושונה, כפי שאנחנו מרגישות המסגרות אחרות.
לפרטים נוספים 052-4897153 אירית
 
למעלה