שאלה

שאלה

יש פה נשים שאוהבות את בן הזוג שלהן? אני מאוד אוהבת את בן זוגי ובכל זאת המחשבות על נשים לא עוזבות אותי. קשה לי עם זה. איך אתן עם זה? כאילו על אף האהבה לבן הזוג החלטתן שאתן רוצות לקיים קשר עם אישה?
 
מאוד

מאוד אוהבת את בעלי, המשיכה לנשים לא קשורה לאהבה אל הבעל, הם לא מתחרים זה בזה, לכל אחד יש את המקום שלו בלב שלי. אם מישהי לא אוהבת את בעלה עדיף לה להתגרש ולחיות עם אישה, אנחנו פה כי אנחנו בוחרות גם וגם.
 
לא יודעת

לפעמים לשמור על המצפון ולעשות את הדבר הנכון זה כמו לחיות באשליה. אם תהיה פתוחה עם הבן זוג בסופו של דבר הקשר יהרס, הבעל יפגע גם אם זה יקח זמן. ואם תשארי עם התשוקה הלא ממומשת לנשים את תשקרי לעצמך ותקריבי את עצמך וזה בסופו של דבר גם יגבה את המחיר ממך ומזוגיות עם בעלך. לפעמים נראה לי שלשקר זה הכי הגיוני והכי מתחשב. אבל מה אני יודעת אצלי זה בנתיים הכל רק בתיאוריה.
 


 

rachely110

New member
מאוד מאודדדד


מאוד מאודדד אוהבת.. וזה הפחד שלי. אבל מקווה לדעת לשים גבולות.. אפשר לשים גבולות ברורים אם אפשרי.. כי אם אני מתאהבת עני עד הסוף ואז מפחדת שיהיה קשה..
עדיין לא עשיתי את הצעד.. חוץ מפעם אחת נסיון שלא התאים לי..וכרגע אני מתחילה בחפוש.. אולי אני חושבת שכדאי שאשה נשואה באושר תחפש נשואה באושר חח ואז זה יהיה יותר מתאים..שתיהן עם יד עלהדופק
 
למעלה