לסביות (בארון) נשואות לגבר

ברוכות הבאות בצל קורתו של פורום הנשים הלסביות הנשואות לגבר.

הפורום נועד על מנת להיות מקום ובית לנשים הנשואות לגבר והמתמודדות עם שאלת העדפתן המינית.אם חווית לאחרונה התאהבות בבת מינך, או אם ידעת על עצמך מאז ומעולם מה העדפותייך ועם זאת בחרת להינשא לגבר, אם את שואלת את עצמך שאלות לגבי שארית חייך, או אם אין לך תשובות ואת זקוקה למקום לשתף, אבל הסוד גדול כל-כך מאיים וחונק...כאן מקומך.
הגילוי שאת נמשכת לנשים, למרות שאת רעיה ואמא החיה חיי משפחה למופת - אינו אירוע פשוט. זו חוויה מטלטלת, מטלטלת את הזהות, את התפיסה העצמית, את השקט ולעיתים גם את המשפחה כולה. קשה להיות לבד עם הקושי הלבטים ורגשי האשמה. ועם זאת גם הארון  - דלתותיו כבדות והפחד לספר ולדבר על הנושא מעיק עוד יותר. 
לשם כך הוקם הפורום.
גם אם אינך יכולה להגיע עדיין לקבוצת תמיכה, גם  אם קשה לך לדבר על לבטייך אפילו עם חברת אחת והטובה ואפילו בחדרי חדרים של טיפול אישי, תוכלי כאן, בחסות המחשב והמקלדת לנסות לשתף ולהסתייע. כאן תוכלי לשמור על אנונימיות מוחלטת. להתחבא מאחורי ניק, ובכל זאת לקיים בעזרתנו את הדיון הפנימי שלך. אל תשכחי לדאוג לחסיונך, לנהל את הכניסות והיציאות שלך מהפורום באופן לא גלוי, להשתמש בני מיוחד לפורום זה (לא הגבלנו את הפורום לכניסת רשומים בלבד, גם כותבות עם ניק אורח מוזמנות) ואל תביאי אל עצמך חשיפה בטרם עת. זאת האפשרות שלך להמשיך לחיות את חייך ועם    זאת להוציא מחוש אחד ארוך וצר מבין חרכי הארון שלך כדי לבדוק את המציאות. 
  
וקצת עלי מנהלת הפורום: אני מנחת קבוצות (M.A.) ומטפלת הוליסטית. יש לי נסיון רב בהנחיית קבוצות בכלל וקבוצות נשים בפרט. גם אני במשך שנים חייתי את הקונפליקט שבין האמת האישית שלי והיכולת לחיות ולבטא אותה לבין הקשר העמוק וההזדקקות הרבה למסגרת המשפחתית שלי. אני מרגישה שעברתי כל צעד במסע הארוך ואני מכירה היטב את הרושי ואת ההזדדקות ואת הזמן  הקריטי שבו מצויות נשים כשהן בין לבין.
אפשר ללמוד עלי עוד בבלוגים שלי :
משקפי קריאה סגולים - http://inahar.wordpress.com/
אשמח לראותכן כאן ובקבוצת התמיכה הנפגשת בתל-אביב מידי שבועיים. 

תגובות
0
צפיות
587
למעלה