קיטורים על אגד

misty10

New member
קיטורים על אגד

בדפדוף בעיתון ראיתי פרסומת של אגד שאומרת: אכפת לנו שתהיו חופשיים יותר והחל מ- 1/4/11 יוזלו כרטיסי החופשי חודשי באזורים רבים בארץ... ואני חושבת לעצמי, קודם כל זה לא קשור כל כך לאגד, כי על זה הממשלה החליטה כדי להקל על אנשים במעבר ממקום למקום ואולי גם להוריד כמה אנשים שיפסיקו להשתמש ברכב פרטי או שישתמשו בו פחות ויותר בתחבורה ציבורית. אבל אני ממש לא מבינה ויש לי הרבה שאלות... אולי מישהו יכול לענות עליהם. 1. את ההוזלה עושים רק על חופשי חודשי שגם ככה רוב האנשים שנוסעים בכרטיס הזה אלו אנשים שעובדים ומקבלים את הסכום של הנסיעות בתלוש משכורת (ובעקבות השטות של ביבי גם משלמים על זה מס הכנסה) ולהם זה לא ממש משנה... אז למה? 2. מדוע הם לא מפעילים רפורמות על נסיעות יומיות ונסיעות בודדות? למה רק במקומות שיש בהם תחרות גדולה יש מה שנקרא חופשי יומי, ובמקומות כמו הקריות וחיפה יש משהו מצחיק מעין כרטיס כלאיים כזה שנותן מעבר חופשי לשעה ועשרים דקות... למה לא לעשות את זה בכל הארץ כדי שכולם יהנו? לא לא להכיל את ההוזלה גם על נסיעות בודדות כדי שאלו שמחפשים עבודה ונוסעים פעם בשבוע יוכלו להנות מההוזלה? 3. מה עם כרטיסיות, נכון יש שם הוזלה משמעותית, אבל צריך לשלם מראש על כל הנסיעות ולא כל מובטל יכול להרשות לעצמו, גם לא כל כרטיסיה מתאימה, כי כרטיסיה לחיפה לא מתאימה לכרטיסיה לנשר... נגיד.. 4. בקיצור למה אגד מתפארת בנוצות לא שלה... ולמה היא לא באמת עושה הקלות במקומות הנכונים? סופ"ש מקסים מצטערת על החפירה... זה קצת מציק לי.
 

FDA

New member
לא צריכה להצטער

בשביל זה יש פורום ,בשביל לשתף לא צריך להתרגש מפרסומות -פרסומות באות בשביל להציג שהדבר הכי טוב בשביל שיקנו אותו ,גם שהוא לא הכי טוב , יש חופשי יומי בהרבה מקומות ,באמת בירושלים וחיפה אין וזה חבל -תמיד שאני שם זה מרגיז אותי ,אבל-הכרטיס "כלאיים " גם כרטיס טוב הוא לא עולה יותר והוא בהחלט עוזר ,צריך להבין -שבירושלים עם הרכבת קלה ובחיפה עם המטרונית כל התחבורה השתנתה וחייבים לעבור היום יותר מאוטובוס אחד הרבה פעמים וחייבים את הכרטיס הזה , למשל ברחובות והסביבה -יש כרטיס יומי ברחובות ,ורחובות /ראשון ,או -ראשון /חולון ,ויש באשדוד ,ועוד הרבה מקומות -חוץ מירושלים וחיפה באמת , אולי תנסי לשאול אותם באתר שלהם או בפייסבוק למה אין, חוץ מזה-נראה לי שבאגד ירדו המחירים גם לנסיעה בודדת ,כי הורידו את הקוד מחיר בכמה נסיעות שזה פחות מחיר גם בנסיעה בודדת גם בחופשי חודשי וגם בכרטיסיות אבל -ברכבת הורידו רק את החופשי חודשי אבל לא נסיעות בודדות בקיצור-כל הקלה היא טובה והתקדמות מסויימת ,אבל תמיד יש מה לשפר -זה בטוח שבוע טוב
 

misty10

New member
שאלתי... התשובה שלהם היא

(לפי הבנתי כי כמובן שלא במילים האלו): באיזורים הללו אין לנו כמעט בכלל תחרות... לגבי הנסיעות שהוזלו, בדקתי אותם מדגמית, והם בדרך כלל קווים מאוד ספציפיים שיוצאים עד חמישה פעמים ביום, וכנראה שגם אין בהם כל כך הרבה נוסעים, אז ההפסד לאגד הוא ממש שולי... וכך גם ההנחה.
 

FDA

New member
איזה קווים?

על איזה קווים את מדברת ? אולי תביאי דוגמא למשל -פה ברחובות בקו 164 לפתח תקוה המחיר ירד וזה קו בתדירות גבוהה ואין עליו תחרות .
 
למעלה