מחפשות צלמים

laprakon

New member
מחפשות צלמים

שלום אנשים יקרים, חברתי היא לקויית למידה שבמשך כל תקופתה כתלמידה סבלה מיחס מחפיר של מערכת החינוך והסביבה בעקבות כך, יחס שמשפיע עליה עד היום. כבר כמה שנים שהיא רוצה לעשות משהו בנושא, ולהביא את הציבור לידי מודעות בנושא. היא החליטה לעשות סרט על חייה כלקויית למידה: על ההתמודדות עם מערכת החינוך, עם המשפחה והסביבה כולה, עם הקשיים ביומיום, עם הסטיגמות ועם הדימוי העצמי. בימים אלו ממש אנחנו עובדות על הסרט. אך אנחנו זקוקות לעזרה רבה כדי להצליח בכך. אנחנו מחפשות צלמים שיהיו מוכנים להירתם למטרה ולעזור לנו לצלם. אנחנו לא יכולות להבטיח כסף או פרסום, אלא רק את תודתנו הענקית ואת האפשרות לתרום למאמץ לשינוי כלשהו במערכת החינוך ובחברה כולה. נשמח מאוד אם תפנו אלינו: יערית פייגנבאום - [email protected] עדי שטרן - [email protected] המון תודה והמשך שבוע טוב!
 

laprakon

New member
ועל זה נאמר

סייג לחוכמה שתיקה. אשמח מאוד לשמוע ביקורת וחוות דעת מכל כיוון, אבל תגובות רציניות. מילים שנזרקות לאוויר מיותרות לדעתי ולא תורמות לאף אחד מאיתנו, אלא רק נותנות תחושה רעה ומזלזלת. אם תרצה להוסיף משהו מעבר ל"שיהיה" אשמח לשמוע. תודה, עדי.
 

י ע ל י ש

New member
אאוצ' למה ככה?

הוא בא בטוב.. וחבל שאת לא השתמשת בביטוי היפה שהבאת פה.. מה מזלזל במה שאיחל? שיאו.. איזה אנשים שליליים וטמפרמנטים יש בעולם... רק בריאות.
 

FDA

New member
ערב טוב עדי

מערכת החינוך לדעתי נוקשה ומרובעת מדי ,אני מדבר אפילו על ילדים רגילים ,לא אכפת במיוחד מהילד יש מערכת שיעורים ברורה מאד שצריך להעביר -שזה חשוב בהחלט אבל תוך כדי מאבדים את היחודיות של הילד ,יש מדענים גדולים שנזרקו מהבית ספר -בבית ספר לא היה סיכוי שהם ימציאו את מה שהמציאו ,אני חושב על זה הרבה -שהבית ספר מדכא את ההתקדמות של ילדים מסוימים ,ובטח לילדים מיוחדים החיים לא פשוטים בבית הספר ,ובכלל אבל בשנים האחרונות הבנתי שנכנס חזק הנושא של כל מיני תרפיות לכל מיני אוכלוסיות כולל קשיי למידה ולוקחים את זה ברצינות בהרבה מקומות ומבינים שצריך דרכים מיוחדות לקדם ולעזור לילדים- עם מוסיקה או בע"ח ועוד , עכשיו סיימתי לראות סרט מרתק מומלץ אם לא ראית -"טמפל גרנדין" על אחת שאובחנה כאוטיסטית ואמרו שהיא לא תדבר אף פעם והיא סבלה רבות איפה שהיא למדה והיום היא חוקרת בע"ח מהגדולות בעולם עם תואר ראשון ושני -לא יאומן בזכות המשפחה שלא ויתרה , אני רואה הרבה סרטים דוקו בYES על מגוון נושאים מרתקים על קשיים של אנשים בכל מיני תחומים ,האם בדקת אם הם עוזרים למסריטים ? או שהם רק מראים את זה אח"כ, אני מאד מתעניין בתחום של התרפיות והנושא מאד חשוב לי ,אני חושב שזה באמת ראוי לסרט טוב - אני לא צלם -אבל מקווה באמת שאיזה צלם יראה את ההודעה שלך וירתם לעזרה לילה טוב
 

laprakon

New member
התנצלות

דבר ראשון אני חייבת לך התנצלות. תגובתי הייתה אגרסיבית מאוד, ורק מפני שלא ראיתי את תוספת ה"בהצלחה"... אני באמת מתנצלת. תודה רבה על תגובתך. נתת לי תחום נוסף לבדוק ולחקור בנושא. האם אתה מתעסק בתחום התרפיות בצורה מקצועית? שבת בלום!
 

FDA

New member
שלום

ההתנצלות מתקבלת אני לא מתעסק בתחום ,אני מתעניין בתחום ,זה מדבר אלי מאד ,במיוחד תרפיה במוסיקה ובע"ח ,שיש לי הבנה וידע קצת בתחום ואני מקווה יום אחד לעסוק בזה , היה פורום בנושא והוא נסגר לאחרונה ,הפעילות עברה למקום אחר יום טוב
 
למעלה