שאלה לי אליכם

MR Lordi

New member
שאלה לי אליכם ../images/Emo13.gif

נגמרה לה "מחוברים". מבחינתי, הסדרה הטובה ביותר שנעשתה פה בזמן האחרון, ואני אשמח לראות אותה שוב. אם עכשיו היוצרים היו בוחרים בכמה מנשות "מחוברים" לעונה חדשה של "מחוברות", את מי הייתם רוצים לראות? שתיים שמאוד הייתי רוצה להכיר לעומק הן- קים, הבת של דודו. מאוד מעניין אותי לראות את החיים שלה, כשהיא לא עם אבא שלה. ועידית שריג. הייתי רוצה לראות את הצד שלה בכל העניין עם רן, ולא רק. אם היא לבד עם מצלמה, אני מאמין שהיא יכולה להיפתח ולהיות מעניינת מאוד ולא קרה כמו שהיא מוצגת ב"מחוברים".
 
אני לא מבינה...

מה עושה רושם של מרתק\ מעניין מאוד בעידית?.. עידית היא אשה עם שתי רגליים על הקרקע- נכון.היא אמא מסורה מאוד. אבל מכאן ועד דמות מעניינת מאוד?... גם כשעידית לקחה את המצלמה לידיים שלה, באותו פרק שבו ישבה עם חברה... שמעתי ממנה דבר אחד ( שאגב לא חדש לנו כלל... אבל יפה שהיא מודעת לו) וזה, שחשוב להשיקע בזוגיות. יאמר לזכותה שהיא גם ידעה להודות, בפני עצמה, החברה, ועמישראל, שהיא לא מספיק משקיעה בזוגיות עם רן. האם שמענו ממנה איזה שהיא אמירה מעניינת, שונה, משהו שגרם לנו להרהר אחריו...( גם באותו פרק, בו המצלמה היתה אצלה) בעיני,( אני ראיתי עד פרק 33... לא העלו לרשת את הפרקים האחרונים עדיין.. אבל זה ודאי יקרה בימים הבאים...) אז בעיני, היא כמו עוד הרבה מאוד נשים אחרות- אימהות מסורות מאוד, עייפות,( ונא לא להאשים את רן... אימהות טובה, לילדה קטנה, היא דבר מתיש)ו... זהו.מה שכן מעניין אותי לשמוע- איך בכלל נוצר החיבור ההזוי בינה לבין רן... שני אנשים שכ'כ שונים זה מזה... הוא רומנטיקן, שהחיים מרגשים אותו, והיא כ'כ לא... אבל, את זה אפשר לשמוע בחצי שעה דוקו, וסידרה שלמה שתתעסק רק בזה... עכשיו כשהזוגיות הזו נגמרה... זה לא מעשי.
 

MR Lordi

New member
אי אפשר לדעת

אולי היא לא באמת כזאת. מה שמשנה את כל הסיפורים שם זאת העריכה. העורך והבמאי בחרו איזה קטעים של עידית לשים. אולי יש קטעים שהיא יותר נפתחת ושרואים צד אחר שלה.
 
2 עובדות:

1- עידית היתה המצולמת היחידה בתוכנית, שקיבלה זכות הטלת וטו על שידור קטעים. והיא השתמשה בה רבות( פורסם, בכתבה בטלויזיה... זו לא סתם שמועה שמסתובבת) במילים אחרות- אנחנו ראינו עידית משופרת... 2- שוב.. עידית קיבלה לעצמה את המצלמה, לדבר אל המצלמה, כשרן איננו בסביבה.התוצאה לא היתה 'וואו' או קרוב לכך... עכשיו עוד דבר, שאפשר להתווכח האם הוא עובדה או דיעה- עידית מדברת בטון כ'כ יבש, כ'כ חסר חיים... יש אומרים שהיא מדוכאת- ראינו שהיתה לה היוזמה לפנות ליועץ נישואין, משמע מין הסתם, אם היתה מרגישה שמשהו ממש לא בסדר איתה, היא היתה פונה לפסיכולוג. הגיוני, לא?... יש אנשים כאלה- הם לא מה 'מתלהבים'. יש להם יתרונות אחרים. יתכן שהיא סופר מוכשרת בתכנון זמנה, בהעסקת התינוקת, או בכלכלת התקציב המשפחתי( לגבי הנקודה האחרונה... ראינו לפחות עשרה בגדים שעדיין יש עליהם תג מחיר, במגירה של התינוקת... כך שהיא כנראה גם בזבזנית קצת...) יתכן שהיא מאוד מוכשרת במקצוע שלה, ויתכן שהיא בת מאוד מסורה להוריה... מה שדי בטוח- היא לא עוברת מסך בצורה מעניינת. וידוע לי שרוב רובם של המגיבים באתר ואי נט ערוץ הוט, חושבים שהיא יבשושית, או מדוכאת.לא זוכרת שמישהו אמר עליה שהיא מיוחדת, מלאת חיים, מרתקת.. כן- היו כאלה שחשבו שהיא מדהימה(היום זה תואר מאוד נפוץ... והרבה פעמים ריק מתוכן) היו כאלה שחשבו שמגיעה לה מדליה ש'סבלה' את רן( היא בעצמה תיארה בראיון ל'את', נדמה לי, את רן ככריזמטי ובעל קסם אישי...) יש אנשים טובים, מוכשרים לדברים מסוימים, ש- מה לעשות- אין להם טיפה של כריזמה, או התלהבות. עריכה עריכה- אף אחד לא הנחה אותה, לדבר בטון כ'כ משועמם ... אגב- אתמול ראיתי את הקטע בו היא מתלוננת שבסירה יש ריח חזק של דלק או משהו כזה... איך יתכן?...- הסירה כמובן פתוחה לגמרי, באויר הפתוח... איך יתכן להחנק מריח של הסירה עצמה, כשהאויר זורם מכל הכיונים?..- זה עשה רושם של קוטרית....
 
למעלה