חוגגים 20 פרקים ומביעים דעה!

EdisonGirl

New member
חוגגים 20 פרקים ומביעים דעה!../images/Emo65.gif

אפשר לומר שהספקנו קצת להכיר את הדמויות, מי נגד מי ולאן הנהר זורם... אז הגיע הזמן להגיד מה אתם חושבים על כל אחד מהם
(ובכלל, על הסדרה)
 

niva99

New member
הגולדן בוי האמיתי -> ישי!

ישי גרין הדמות המנסה לרצות את כולם :פעם את הוריו - ובמיוחד את אביו שמפסיד את כספו פעם אחר פעם וישי הבן נאלץ לשלם... ופעם את אשתו הקלפטע הפולניה הבלתי מרוצה, זו עם האבא העו"ד העשיר [ מנחם רובינשטיין] . שכל פעם דואגת לסנוט בו ולהאשים אותו שהוא כביכול אינו יודע מהן בעיות. ואילו היא "היוצרת"מה זה סובלת... עליו ניתו בקלות לומר את המשפט :"היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא"?
 

niva99

New member
יתומים בע"מ

רן ושי - שני אחים שננטשו בילדתותם ע"י אימם [ לפי המראה הם בנים לאבות שנים] ואומצו ע"י זוג חשוך ילדים ממוצא רומני אשר איבדו את ילדם היחיד כשהיה בן כמה שבועות ... שי למרות הצלחתו מרגיש כי הוא איכזב את הוריו ולא היווה תחליף ראוי. וזאת למרות קריירה מצליחה +הקמת משפחה. ואילו רן האחח הבכור - זה שאומנם בעל תואר שני אך חי חיי בדידות עם אביו המזדקן ואין לו שום שאיפות מקצועיות או זוגיות ואטס אבר. והוא משדר שלמות ורוגע בניגוד לאח המוצלח - זה שמרייר על כוכבניות של שערי לאשה - ושוחק מברשות שיניים כתוצאה מציחצוח אובססיבי.
 

niva99

New member
רן שריג

בעל האישור הרפואי לעישון גראס עקב דלקת פרקים כרונית, רן הפרוד מנעמה [הדי בהמתית] אב לשתי בנות מקסימות ממנה נאלץ לשלם מזונות כשהוא בחוב של 43,000 ש"ח ... עידית אשתו בהווה, שהיא גירסא טיפה משופרת של הקודמת כל הזמן מביעה את חוסר שביעות רצונה ממנו - רן , אחד מיוצרי הרמזור, מסתובב רב הזמן עם ליבידו גבוהה ומתקנא בנירו לוי שהתחתן לא מזמן עם קארין [ פריחה טיפוסית מעפולה ] העונה להגדרה "כוסית".
 

niva99

New member
בראדר לואי(ס)

נער בן 18 משדרות עם אב ממוצא מרוקני ואם אמריקאית- דיכאונית משהו אשר מאסה בדת. ..נטש את הדת והוחרם ע"י אביו. [ בהמשך יתגלה כי אביו דווקא אוהב /מעריך אותו יותר מאשר את אחיו יוסי שהוא העריק מהצבא - ומהווה את הכיבשה השחורה של המשפחה. לואיס חי ואמור ללמוד במצפה רמון ומאוהב בדרור... לרב הוא מעדיף לישון במקום ללמוד - הוא מודע למצבו וחולם לפרוץ קדימה - אך לא בדיוק יודע איך... מרגישים שיש לו הרבה יכולות ולו רק היה צומח על קרקע יותר מטפחת ומאפשרת לבטח היה מגיע לגדולות.
 

niva99

New member
הופר המיוסר - ד.בוסי

דודו לא צריך זוגיות למרות התהלטוכה הבלתי נגמרת של חברות לרגע ...הרי יש לו את קימי הבת, זו בעלת דעה נחרצת על כל דבר ועניין.[ לרוב קוטלת את חברותיו בצחוק סרקסטי]. והוא שותה את דבריה בצמא - ללא ספק חל כאן היפוך תפקידים בין הורה לילד. בוסי שלנו מכור לטיפה המרה - "חלב לביאות" הוא קורא לה. וחוקבל יעבור יש לו לכל מי שהוא יוצא איתה - אם היא שמה לו אולטימטום שיפסיק לשתות - היא תופסת כנפיים ועפה... לא יודעת ממה הוא חי..לא מראיםצאותו יוצר דבר - זולת התכתבות בפייס בוק שנועדה למלא את עתודת המעריצות ללילה...
 
למעלה