פרקי השבוע הרביעי ותקופת החג

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 16 - אז מה, אנחנו נהנים?

סיכום מתוך HOT V.O.D: רן ועידית נוסעים סופסוף לחופש בצימר מפנק בצפון הפסטורלי, קרוב לגבול, אך כבר בנסיעה הם מתחילים לריב. עידית סופרת לרן ג'וינטים, ורן רוצה יותר סקס (יותר מאשר פעם ביום). הנוף הקסום לא מרגיע את עידית כשרן מחפש הרפתקאות בכפר ערבי. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 17 - מחנות 22

סיכום מתוך HOT V.O.D: רן מתעסק בשואה באובססיביות מאז שהיה ילד. הוא אפילו כתב ספר שואה ומוזמן להתראיין בטלויזיה. שי מבקר את רן ואבא שלו ושומע לראשונה על מה שעבר עליו בשואה. דודו בדיכאון בגלל נטלי ומבקש מקים שתייעץ לו. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 18 - פולניה או מרוקאית

סיכום מתוך HOT V.O.D: דודו מודה שהוא מכור למין, מנסה להתנזר ויודע שהוא בורח רק בשביל לא להרגיש. רן בטוח שמרוקאיות יותר טובות מפולניות, ומתבאס שניחו (שחקן בסדרה "רמזור") מצא מרוקאית שהיא גם כוסית. שי בתחושת החמצה כי לא הספיק להיות עם עוד בחורות. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 19 - הכבשה השחורה

סיכום מתוך HOT V.O.D: כולם יוצאים לחופש. ישי ודפנה טסים לאילת לחגוג יומולדת לדפנה, שמבואסת בגלל ההצגה שלא מצליחה. משפחת גולדן נוסעת עם השבט המשפחתי לצימרים ושי מרוצה מהסכסוכים שיש בצד של אישתו, כי זה גורם לו להבין כמה הגולדנים שונים מהם. לואיס נוסע עם אחיו וחבר לאילת בלי כסף, ומבין כמה הוא שונה מאחיו. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 20 - תחי מדינת ישראל

סיכום מתוך HOT V.O.D: יום הזיכרון מדכא את כולם. שי כותב ביקורת על האחדות המזויפת של העם. לואיס חושב על הצבא ורוצה להצליח למרות הכל. רן רוצה לדפוק את הראש במסיבה. וישי מרגש את ההורים שלו בבילוי משפחתי בחג. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 21 - ספר לי עליך, פצע

סיכום מתוך HOT V.O.D: שי מדוכא מאיך שהוא נראה, ומתבאס מההשתתפות האומללה שלו בתוכנית טלוויזיה, שבה בכה ועשה דברים מביכים, אבל דרך התוכנית מגיע אליו מייל מאישה שטיפלה בו ובאחיו בבית היתומים ורוצה לשמוע ממנו. דודו מתלבט אם לקחת "ציפרלקס", כדור נגד דיכאון, כי חושש לאבד את הליבידו. קים מייעצת לו שלא לקחת, כי כדור הוא לא הפיתרון לדעתה. ללואיס נשבר הלב מאהבה לאיילת, אבל בסוף הגברים נעמדים על הרגליים. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 
למעלה