פרקי השבוע השלישי

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 11 - מין או מוות

סיכום מתוך HOT V.O.D: לרן יש עניין עם טבעת הנישואין. בשבילו היא הסימן שהוא רק של עידית. הוא מבקש מעידית לענוד את הטבעת שלה, וכשהיא טוענת שוב שהטבעת לא נכנסת לה לאצבע ושצריך להגדיל אותה, הוא "עוקץ" אותה שהיא צריכה לרזות. לואיס מנסה להתאהב בכל מחיר כי הוא שונא להיות לבד. דודו ונטלי חוגגים בזיונים את החזרה שלהם. ושי מפנטז על נשים רחוקות ולא מושגות. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 12 - זונה של מפיקות

סיכום מתוך HOT V.O.D: שי מתראיין כל הזמן בכל נושא שמציעים לו, ובעקבות תגובות שמקבל הוא חושש שהוא הופך לפח זבל של התקשורת, מין זונה של מפיקות. רן באופוריה כש- FOX האמריקאית קונה את רמזור ומבין שיש לזה מחיר. דודו בפאניקה כשהמחשב נתקע והטקסט שכתב נמחק, אך מצליח לבסוף לאתר את האדם שמצליח לשחזר לו את החומר. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 13 - הדת החדשה

סיכום מתוך HOT V.O.D: המשטרה הופכת ללואיס את הדירה בחיפושים. בדיוק כשהוא מחליט לקחת את עצמו בידיים ולהיות ילד טוב. דודו מקבל כאפות מנטלי. דפנה כועסת על ישי שעובד עד השעות הקטנות של הלילה, והוא מנסה לאזן בין כל הלחצים. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 14 - אבא, אתה שומע?

סיכום מתוך HOT V.O.D: נטלי ודודו נוסעים לצימר, בילוי שמסתיים בפיצוץ. דודו מיואש, וקים חושבת שנטלי משחקת בו. רן משתגע מגעגועים כשהבנות לא אצלו. מיכל מסבירה לשי שעל ההורים לגדל את הילדים ולא להיפך. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo202.gif פרק 15 - מעבדות לחירות

סיכום מתוך HOT V.O.D: המחוברים מתמודדים עם ליל הסדר. דודו בדיכאון וחוגג לבד עם עצמו. שי מתבאס שהוא אף פעם לא חוגג עם רן ואבא. דפנה כועסת על ישי, ומפצה במסע קניות (יקר במיוחד) לקראת האירוח בערב. רן במצברוח מרומם כי חג החירות עושה לו טוב. כאן המקום לדיונים והגיגים על מה שקרה בפרק!
 
למעלה