מה שומעים?

Eurovision Aces

New member
Madonna - Ray of Light

שמיעה שנייה בערך אחרי שאני לא זוכר כמעט את הפעם הקודמת.
 

Brady

New member
אלבום גדול

יש מצב שהכי אהוב עליי אחרי ארוטיקה (צריך לשמוע שוב את מיוזיק כי נראה לי שהוא סוגר את הטופ 3 שלה אצלי)
בא לי לשמוע את סקין המדהים
 

GM1988

Well-known member
עם כל האהבה שלי למוסיקה של מדונה

ולשיר "פרוזן" המיוחד ביותר והמרגש שלה בתולדות הקריירה, שלמעשה גם היה השיר שדרכו נחשפתי לדמות הזו שקוראים לה מדונה ומה שהקסים את כל רוח התקופה הזו.. אני חושב שנוצרה הגזמה להיותו ה-אלבום שלה.. כי הוא לא.

אני יכול להבין שזו הייתה תקופה שעוררה חיבור אחר למה שהכירו ממדונה של שנות השמונים ועד אמצע התשעים, כדמות יותר שערורייתית פרובוקטיבית וכו'... לדמות יותר רוחנית שמעבירה קסם אחר בשיריה (כמו כן גם השינוי בקוו המוסיקלי שבא לידי ביטוי והיה לתפנית משמעותית עבורה).

סהכ אני עד היום חושב ש"פרוזן" היה ונשאר המנוע האמיתי של האלבום הזה
ולסיבה שאנשים גם אהבו את מכלול האלבום (עם כל הנלווה שהוזכר מקודם), יחד עם הקליפ הסופר יצירתי שהלך על כיוון גוטי מסתורי ומסקרן.

כמו כן גם The power of goodbye, שיר הנושא של האלבום והספתח המרגש ביותר עם "Substitute for love".. שעיצבו את האלבום למה שהוא, וביטאו צד אחר ויותר אישי של מדונה.
כל השאר לפי דעתי הם עוד שירים שעברו לידי תמיד ונשארתי אדיש אליהם.

אותה הגזמה נוצרה גם עם האלבום Like a prayer שלפי רבים כבר מזמן הוכתר לאלבום המופתי ביותר של מדונה בכל הקריירה ושלאחריו היא איבדה את זה.
אומנם פה אני לא יכול להגיד את אותו הדבר שאמרתי לגבי Ray of light, כי LAP הכיל הרבה יותר שירים ומלודיות מעניינות שבאמת הפכו לקלאסיקות!
אז כן, שיר הנושא הוא תכלס אחד השירים היותר מדהימים שנכתבו אי פעם, והוא מרגש אותי בכל פעם מחדש, ואני אף נהנה לשמוע את גרסותיו השונות, אבל להגיד שזה ה-אלבום? אוי ואבוי.. this is so not true buddys...
אבל הוא אכן מהאלבומים החשובים והמשמעותיים של אותה תקופה שעבר את מבחן הזמן, וקיבל פרשנות מאד חזקה בסיבוב ההופעות האייקוני Blond ambition tour.
 

Halcyon Days

New member
פרוזן הוא אולי מה שמושך אנשים לשמוע את האלבום..

אבל אני לא חושב שהוא "המנוע" של האלבום...
&nbsp
זה אחד האלבומים הכי קסומים שנוצרו אי פעם, שכל שיר שואב אותך לעולם אחר, כל שיר לוקח למסע רגשות אחר. ההפקות שם הם בין הטובים שיש לדעתי עד היום.
השיר היחיד שלדעתי באמת מיותר באלבום הזה הוא Shanti / Ashtangi.
אולי גם Candy Perfume Girl יחסית חלש, אבל הוא מוקף בשירים אדירים אז זה לא ממש מורגש
&nbsp
אני ממש לא מהחסידים של מדונה, אבל האלבום הזה מצדיק את כל התארים שלה.
האלבומים הנוספים שלה שאני אוהב באמת הם חיים אמריקנים (
), קונפשיין והאוסף של משהו לזכור.
&nbsp
 

GM1988

Well-known member
חיים אמריקאיים ווידויים הם באמת אלבומים אדירים!

ועם האחרון שציינת הזכרת לי איזו פעם שכתבתי משהו על האוסף הזה בפורום של מדונה לפני טריליון שנה, ותרגמתי כ"משהו לזכור", ואיזה אחד מעפן בא ולגלג ויענו תיקן אותי שזה "משהו למזכרת"


אומנם לא נוצר לי חיבור מיוחד עם ray of light, לפני כמה שנים התחשק לי במוד מסוים לשמוע את האלבום erotica שלפני כן לא זכה כ"כ ליחס והשתדלתי לדלג עליו מעבר לכמה שירים.
אך לפתע באותו יום זה הכה בי, ולפתע האזנתי וכל שיר עורר בי רגש אחר וממש צללתי לתוך צלילים וסגנונות כ"כ מעניינים ושונים שכ"כ הפתיעו אותי.. וזה התערבב יחד עם השירים שאני כן אוהב, שגם נשמעו לי מעט אחרת פתאום בתוך כל המכלול הזה שזה היה פשוט וואו!!
מאז אני שומע אותו ממש לעתים רחוקות אבל רק בגלל הסיבה שיש בו משהו כ"כ מענג שלשים אותו ככה סתם ברקע פשוט משבש ומחרב את החוויה, אז הוא תמיד שם לרגעים המתאימים
 

Ultraviolence

New member
AlunaGeorge - I Remember


האלבום שלהם בכלל לא רע אבל בהחלט נפילה מאלבום הבכורה שהיה מפתיע ומרענן יותר.
 

Ultraviolence

New member
Emeli Sande - Hurts

כמו הגרסה הדרמטית והטובה יותר של Fire Under My Feet של ליאונה לואיס.
שיר מהמם.
 
למעלה