ביונסה שחררה את LEMONADE

Halcyon Days

New member
ביונסה שחררה את LEMONADE


ביונסה שחררה הלילה את האלבום החדש שלה,
כמו באלבום הקודם כל שיר קיבל מיצג ויזואלי.

אתן את דעתי על האלבום והקליפים בהמשך,
רק אומר:

6 INCHES ו DADDY LESSONS >>>>>>>>>>>>> הרבה דברים אחרים.


1. Pray You Catch Me
2. Hold Up
3. Don't Hurt Yourself ft. Jack White
4. Sorry
5. 6 Inch ft. The Weeknd
6. Daddy Lessons
7. Love Drought
8. Sandcastles
9. Forward ft. James Blake
10. Freedom ft. Kendrick Lamar
11. All Night
12. Formation

 

SG12

New member
הסרט מטורף..!! HBO פתחו לצפייה גם למי שאין מנוי (-:

עכשיו מקשיבה לאלבום..
 

candyheart

New member
מגניב! הולכת לצפות באלבום הויזואלי עכשיו!

טוב שיש טיידל

&nbsp
אני מתלבטת קצת אם לשמוע קודם רק את השירים או ישר לצפות, אבל נראה לי שאעשה את זה as intended ואצפה בסרט.
 

candyheart

New member
אוקיי, סיימתי לצפות!

אין ספק שזה פרויקט שאפתני ומאוד מושקע. יצירה סה"כ מאוד "שלמה" ו"עגולה".
אהבתי איך היא שילבה פה את כל החיים והחוויות שלה. גם בצורה מאוד פתוחה וגלויה שמעוררת התפעלות. יש פה סוג של תהליך מאוד יפה שהיא גם הצליחה לשלב בו את התרבות השחורה וספציפית את זו של לואיזיאנה, שזה משהו שכנראה מאוד בוער בה לאחרונה.
קצת יותר מדי דיבורים "מעל הראש" שגם היא לפי דעתי לא הבינה עד הסוף על מה היא מדברת, אבל זה הוסיף לאווירה והיווה מעבר משיר לשיר.
&nbsp
מהשירים כרגיל קשה לי להתרשם משמיעה אחת, בעיקר כשזה בא עם קליפים אחד אחרי השני. אבל הכי אהבתי בדיוק את אלה שציינת - 6 Inch ft. The Weeknd ו-Daddy Lessons
.
&nbsp
סה"כ עבודה טובה שלה. זה לא בדיוק הסגנון שלי אבל זה טוב. בטח בכל הסרט לא אצפה עוד פעם אבל מקווה לחזור לאלבום מתישהו.
 

GM1988

Well-known member
לא מתחבר אליה, אבל אשמע את האלבום בכל זאת

כי בא לי משהו חדש, וזה משהו IN. ומאוחר יותר אצפה בסרט.
 

Ultraviolence

New member
אני קרוב לסיום הצפייה בסרט. רושם ראשוני:

כותב את הרושם הראשוני שלי תוך כדי שאני מסיים. צפו לחפירה.
במשך היום שמעתי קטעים מהאלבום אבל רק עכשיו התפנתי באמת להקדיש תשומת לב לפרויקט הזה כמו שצריך- הורדתי את הסרט המלא באיכות HD.

אני לא בדיוק יודע איפה ואיך להתחיל.
קודם כל, אני כ''כ מקנא במעריצים של ביונסה. היא יודעת לפנק ולתת. ככל הנראה מדובר באישה שעובדת הכי קשה בתעשייה.
בעלת התושיה והאמביציה הכי חזקה. תמיד מחפשת לשבור את השיאים של עצמה. הפרפקציוניזם שלה לא אמיתי.

ויזואלית, הפרויקט הזה מרהיב ויוצא-דופן אפילו יותר מ''self-titled''.
בקושי התעמקתי בדיקלומים שלה (שדיי מעייפים באיזשהו שלב) שמרכיבים את הסרט ומשתלטים עליו, אבל ההשקעה פסיכית והכל עשוי בהמון סטייל וקלאס. הצד הויזואלי און פוינט לגמרי.
איפה זה ואיפה הקליפים האחרונים והבינוניים של ריהאנה. יש כאן אמנית שחשוב לה ה- full package. הכישרון של האנשים שעומדים מאחורי זה... ואו.
מהמעט שיצא לי להתרשם מהנושא, הרעיון הכללי- אני אוהב שהיא הפכה קצת יותר 'פוליטית' ונוקבת עם ההצהרות איתן היא יוצאת בפרויקט הזה.
אהבתי את העובדה שיש כאן ניסיון בולט להציג תרבות מסויימת וזה מועבר בצורה מדהימה בסטיילינג, בבחירת הקאסט ומשתפי הפעולה, הכל עשוי מעולה מעולה.
היא מנסה לצאת מהמעטה הנינוח והבלתי שברירי שלה שגרם לכל העולם להחשיב אותה כמלכה הלא-רשמית של היקום. זה התחיל באלבום הקודם וכאן זה מתפוצץ.
ועדיין, לא יעזור, משהו בה גורם לי לקחת צעד אחורה איתה. עדיין אני מטיל ספק באותנטיות שלה. בכמה היא מאמינה בכל מה שהיא עושה.
היא כבר לא ''צועקת'' זיוף ובינוניות כמו בשלושת אלבומיה הראשונים, אבל היא לא עדיין מצליחה למגנט אותי. משהו בה לא עובר לי.
ומה הקטע עם ג'יי-זי? מה היא מראה לנו כאן, בעצם? לפי ההשתלשלות של הסרט- נדמה שהוא בגד בה ושהיא סלחה לו, או משהו בסגנון. מקווה לקרוא ניתוח הגיוני לכל המתרחש.

המוזיקה -
דבר ראשון אתייחס לעטיפה- יחסית לכל הרגעים הויזואליים המרהיבים של הסרט, מה זו הבחירה הגרועה הזאת לעטיפה? העטיפה של ''self-titled'' הרבה יותר אלגנטית ויפה.

רצועה-רצועה:

1. Pray You Catch Me - זה מזכיר מעט את האינטרו של Mine שחזרתי אליו לאחרונה וגיליתי שהוא לא 'כזה' משעמם כמו שזכרתי שהוא.
מוזיקה נעימה וזורמת- כרגע כמוזיקת רקע בלבד. לא מצאתי משהו ממגנט ומעולה במיוחד בשביל שארצה לחזור לזה בהמשך. הפקה נקייה ויפה, הסוף מהמם, כינורות


2. Hold Up - די הזדעזעתי כששמעתי את זה במהלך היום כרצועת אלבום. מרגיש מאוד בינוני וקצת מעפן. הקליפ המהמם כמובן משדרג אותו.
הזכיר לי מעט את Get Free של מייג'ור לייזר ואכן אאלט דיפלו הפיק לה את זה.
זה די גודל עלי אבל לא שיר בשבילי. הכי קליט באלבום אבל חלש ורפיטיטיבי.

3. Don't Hurt Yourself - קצת אזהר אבל אומר שהשיר הזה נשמע לי מההתחלה כמו משהו שנינט הייתה מקליטה לאלבום שלה באנגלית, זה נורא היא

ללא ספק אחד הקטעים שמצדיקים את האלבום הזה. אדג'ית, רוקיסטית ומעניינת בשיר הזה. הפקה לא קונבנציונלית. עדיין לא היה לה שיר כזה.

4. Sorry - אהבתי את הקליפ בשחור-לבן. היא נראית מדהים בחצי השני שלו (כשהשיער אסוף). השיר דווקא מהצד החלש יותר כאן.
החזרה על המילה ''סורי'' מעצבנת. לא חזק מספיק. הביצוע של ביונסה מעניין יחסית וההפקה טובה (בעיקר בשינוי שהשיר עובר בחצי השני) אבל זהו.

5. 6Inch - קליפ מדהים בצבעי אדום-נאון, הורס את הבריאות! השיר עצמו בטופ3 שלי, אין ספק. מעולה ומזכיר את שיאי ''self-titled''.
פחות אהבתי את שורת הפזמון שחזרה על עצמה יותר מדי פעמים לטעמי אבל יש בו כמה רגעים כ''כ מעולים והוא מעניין ויש לו התפתחות אדירה. הסוף מ צ ו י ן.

6. Daddy Lessons - ביונסה עושה פולק-קאנטרי בשיר הזה. הקליפ ה''צועני'' היה נראה אותנטי ומשכנע ומאוד מתאים לוויב של השיר.
סה''כ אני בעד כי עדיין היא לא עשתה שיר כזה ויש משהו שובה לב במלודיה. גם עשוי כמו שצריך. אחלה. כן בולט כי הוא לא מזכיר שום דבר אחר שלה.

7. Love Drought - איזה שם יפה לשיר
הפקה חמימה ומיוחדת יש לשיר הזה. והקליפ גם מהאהובים עלי. הצילומים בשקיעה מעלפים וסופר-מתאימים לוויב.
זה לא שיר בולט ואוכל להבין אם אנשים יסמנו אותו כ''פילר'' (מקרה Rocket מהאלבום הקודם) אבל הוא דווקא בין היותר מעניינים ולא שגרתיים כאן.

8. Sandcastles - בלדה. ביונסה עושה ניסויים על חשבוננו בביצוע אמיץ ומוצלח, למרות שהיא עדיין לא מרגשת אותי בבלדות, לא יעזור.
סה''כ יפה אבל שגרתי ואני פחות סאקר של בלדות פסנתר, כידוע. אלמלא הביצוע שגם דרכו ביונסה דואגת שלא נירדם, הייתי שונא. גם הקליפ- קליפבלדות רגיל.

9. Forward - השת''פ עם James Blake. מדובר באינטרלוד בדיוק באורך של ג'יימס ג'וינט מאנטי. נורא ג'יימס בלייק-י. חביב. לא בולט בשום אופן, מבחינתי.

10. Freedom - השת''פ עם קנדריק. ראיתי הרבה שעפו על זה עד כלות. בהחלט אחד הלהיטים הפוטנציאליים של האלבום.
יש פה וויב של שיר ''נצחי'' והמנון לדורות. פזמון חזק. אני סה''כ כן אוהב אבל לא מצליח להתנתק מהתחושה שכבר שמעתי את זה איפשהו. אחלה קטע, בלי קשר.

11. All Night - הגענו לאחד הקטעים הכי חשובים לאלבום, מבחינתי. כנראה בטופ3 שלי יחד עם 6Inch ו- Don't Hurt Yourself. שבה לי את הלב.
זה לא רגיל לי שביונסה מצליחה לקנות אותי ככה עם שיר. איזה פזמון רך ומקסים. הוא קצת ארוך מדי אבל יש לו אווירת סוף ייחודית ונעימה. לאב א-לוט.

12. Formation - חבל, חבל שאין לא עוד כאלה באלבום. שיר מרים לחלוטין עם קליפ היסטרי. מהסינגלים הבולטים השנה אצלי, לבינתיים.


overall - שיחקה אותה. האלבום אחלה אבל לא מצוין ולעת עתה אעדיף את ''Beyonce'', אבל ויזואלית הוא הדהים אותי ויש כמה שירים מעולים.
נורא הזכיר לי את האלבום הקודם ד''א. לא יודע. משהו בווייב, הרמה של השירים, ההפקה שדומה בחלקם.
 

candyheart

New member
מסכימה עם רוב מה שכתבת.

עוד לא שמעתי את האלבום בלי הסרט, אז הויזואליות מעורבבת אצלי עם המוזיקה, ככה שיכול מאוד להיות שהחוויה הכללית יותר הרשימה אותי מאשר שהאלבום עצמו ירשים.
אני עדיין לא אוהבת אותה ממש, אבל היא יודעת לתת עבודה והכל נעשה פה ברמה היסטרית.
&nbsp
לגבי ג'יי זי, אני הבנתי אותו דבר. זה די ברור מהשירים שהוא בגד בה, ולרגע חשבתי שהיא אוטוטו הולכת להכריז על פרידה (לא הייתי *מאוד* מופתעת אם מישהי כמוה הייתה עושה את זה בסנכרון לאלבום כדי לעשות statement) עד שהגיע הסוף ודי ברור שהיא סלחה לו. הופתעתי שהם שמים את זה ככה על השולחן מול כל העולם. יש בזה משהו מאוד מרשים ודווקא זה תורם לאונתנטיות והפגיעות שהיו חסרים לה אצלי לפני.
&nbsp
כאמור, לא ממש מקשרת כל שיר לטייטל שלו...לצערי בסרט לא היה כתוב. אבל ממה שאני זוכרת אהבתי בערך כמוך. שכחתי בהודעה שלי לציין את All Night שבאמת סוגר את האלבום בצורה מקסימה ומספקת מאוד.
&nbsp
נורא חבל לי שעוד זמרות באמת לא משקיעות כמוה. כשמשווים את מה שריהאנה עשתה עם "אנטי" לזה, רירי יוצאת אפילו יותר עצלנית ומאכזבת...וזה משהו שדי משותף לכל הזמרות היותר ותיקות כיום חוץ מביונסה וטיילור סוויפט. לא אוהבת את ביונסה אבל אני מקווה שישתלם לה כדי שזה ייתן דרייב לאחרות להשקיע ככה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Ultraviolence

New member
רירי נוראית ב- era הזה בצד הויזואלי.

היופי שלה מציל את הקליפים וזה מתחת לרמה שלה.
ביונסה לחלוטין מעלה את הרף מבחינת התחרות- בסופו של דבר- לשחרר החוצה קליפים שצולמו במשך חמש דקות בשביל לצאת בידי חובה, לעומת ההשקעה הפסיכית והתעוזה של ביונסה. זו לא תחרות.
אבל ''אנטי''
תמיד אהבתי אותה מאוד, הפעם היא קנתה אותי לגמרי עם המוזיקה.

בנוסף הייתי מצרף את גאגא לרשימת ''הזמרות המשקיעות''. כ''כ מסקרן אותי לדעת איך ישמע האלבום הבא שלה. היא שומרת הכל נורא בסוד ועובדת עם אנשים מעניינים. בעיני הכי מעניינת בתעשייה זו היא.

ולגבי העניין של ביונסה עם ג'יי-זי- האמת שאני מעריך אותה על זה.
לא מתאים לה להיחשף בפלטפורמה הזאת על עניין גדול כזה.
זה צעד אמיץ ולא שגרתי שלה. מלכת היוניברס חסרת הפגמים מעזה להוציא את הכביסה המלוכלכת.
 

candyheart

New member
מסכימה לגבי גאגא.

האמת ששכחתי ממנה...מרגיש כאילו היא נעלמה ליותר זמן ממה שבפועל. בהחלט מהמשקיעות ואני מקווה שזה ימשיך עם האלבום הבא. יש אולי זמרות שאני יותר אוהבת או יותר מצפה להן בכללי,אבל אם להודות, היא לחלוטין הכי מסקרנת בנושא החומר החדש ומה היא תביא.
&nbsp
מסכימה לגבי ביונסה.
זו חשיפה מאוד גדולה ולא פשוטה ויש בזה צד אמנותי שאני מאוד מעריכה.
 

Halcyon Days

New member
מסכים לגמרי לגבי Sandcastles

היא לא טובה בבלדות, יש לה כמה נסיונות מוצלחים (I Miss You, Xo, Halo) אבל בכללי הקול שלה לא מרגש. לא מתאים לה לשיר "קטן".
 

Halcyon Days

New member
ניסיתי לאורך כל היום לראות את הסרט כדי להגיב כמו שצריך

אבל פשוט לא הצלחתי. כל כל הזמן מוצא את עצמי סוגר את הסרט אחרי 15-20 דקות בערך.
&nbsp
אמנם הסרט מושקע מאוד מבל בחינה אפשרית, אבל הוא קצת יומרני מידי וקצת מעייף מידי. חבל שהיא לא חילק את זה לקליפים ודיברה פחות, אם כי אני מבין שהנושא חשוב לה ואני מעריך אותה מאוד על זה.
&nbsp
מבחינת האלבום המלא מדובר על תוצר סגור ומדויק והוא עובד מצוין.
הבעיה מתחילה כשמתחילים לפרק את האלבום לשירים בודדים.
&nbsp
מלבד 6 inch, Daddy Lessons (שעושה לי וובים של אינפטואיישן של כריסטוש
) ו Formation אף שיר לא חזק מספיק. יש המון שירים עוצמתיים במילים שלהם, בהפקה - אבל בסופו של דבר כתוצר פופ הוא לא מספק את הסחורה.
&nbsp
אין ספק ש Beyonce יותר טוב מ Lemonade. היא הוכיחה בו שהיא יכולה להיות גם איכותית וגם מיינסטרימית, ועכשיו זה קצת צעד לאחור.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
והדבר האחרון שיש לי להגיד,
זה שאם האלבום הזה היה כולו בהפתעה, היא הייתה יכולה לחכות שבוע-שבועיים עד שהדיבורים על פרינס ייגמרו ולא לקחת את כל הפוקוס.
 

Ultraviolence

New member
אינפטואיישן


מדמיין את אקסטינה עושה דבר כזה, כמו ביונסה.
אני מניח שהייתי עכשיו ברקיע השביעי. אני נורא כועס עליה לאחרונה. קשה לי להתעלם מתחושת הפספוס שבקריירה שלה.
&nbsp
וכן, אני מסכים ש''ביונסה'' הוא אלבום חזק ומספק יותר סה''כ.
''לימונדה'' גם מעניין מוזיקלית אבל יכול להיות שאם זה היה בלי הסרט הייתי קוטל על הסף.
הייתה לי את אותה התחושה עם ''ביונסה'' אבל ככל שהזמן עובר אני מבין כמה הוא היה שלם והצלחה שלה, מוזיקלית.
 

candyheart

New member
מסכימה שהסרט מעייף.

אמנם הוא מושקע בטירוף ואני שמחה שצפיתי, אבל זה לא היה קל לצפות בסרט של שעה עם כל ההתפלספויות שלה. היא גם ככה לא זמרת שאני אוהבת מי-יודע-מה אז בכלל...אבל הרגשתי צורך לצפות בזה פעם אחת. הסיכוי שאחזור לזה באופן מלא (לסרט) הוא אפסי.
&nbsp
מה שמזכיר לי שאת Beyonce שמעתי לדעתי מקסימום פעמיים. אולי אני צריכה לחזור אליו אחרי שטיפה נפתחתי לסגנון הזה.
 

RTur

New member
הטור שלה מתחיל מחרתיים, זה למה היה חשוב להוציא את זה עכשיו

אחרת הכל היה נחשף בהופעה וכל העניין היה מתפספס
 

GM1988

Well-known member
סיימתי לראות את הסרט.

אקדים ואומר שאת האלבום שמעתי בכל זאת לפני הסרט, אבל לא עד הסוף כי הטיול עם הכלבה שלי נגמר מוקדם מהמתוכנן בגלל החום
, והחלטתי לא להמשיך את השמיעה בבית.

הסרט ללא עוררין עשוי היטב ובצורה מאד מושקעת ומדויקת.
דיי מהר הפסקתי לנסות להבין את המלל במעברים, כי זה לא דיבר אליי והרגשתי שזה יותר בא מהמקום של "ליצור אווירה" מאשר באמת להביע משהו חשוב וכן.

ביונסה באמת מנסה להראות פה דברים אחרים מעצמה, פחות גדולים וגרנדיוזיים כמו שהיא בדרך כלל עושה, אבל לצערי זה ממשיך לא לעורר בי דבר.
הרגע היחיד שבאמת עשה לי goosebumps היה בשיר הבלדה.
זה היה רגע מדהיםםםםם הן מבחינת הביצוע, הלחן, הפשטות וכמובן שהצד הויזואלי שהתחבר יפה להכל והעביר בי צמרמורות.

בגדול, אני לא יכול להגיד שנפתח לי תיאבון לביונסה עם הפרויקט הזה, אבל אני כן מעריך אותה על ההשקעה המטורפת שהיא עושה, והאמביציות שלה ללכת יותר רחוק וכל הזמן לחפש ולהתפתח עם עצמה לכל מיני כיוונים ופרויקטים מעניינים.

בשלב מסוים התחלתי לחשוב איך הייתי נהנה אם לנה דל ריי הייתה עושה פרויקט כזה לHoneymoon
איזה חלום זה... יאאוווו!
כל המלנכוליה של השירים שלה והאווירה, הקול המצמרר והייחודי שלה שהיה פשוט מעורר חושים במעברים של השירים

זה היה יכול להיות פרויקט אדיר ומאד מיוחד אם היה בא ספציפית ממנה.
 

Vulnicura

New member
בקטעי מעבר היא בעיקר מדברים

על הבגידה, על התהליך שהיא עברה במהלך ואחרי הבגידה (וגם העובדה שהיא סלחה לו).
דרך אגב האלבום הזה מסביר את מקרה המעלית..
 
למעלה