כמה שאלות לחברי הפורום ולכל מי שצופה

candyheart

New member
כמה שאלות לחברי הפורום ולכל מי שצופה


אני רפרפתי בהודעות קודמות של הפורום, ושמתי לב שכשקליפ חדש יוצא ומקבל שרשור משלו (ולא ב-Suck My Pop עם כל שאר החדשות), הוא מקבל יותר התייחסות ותגובות, לרוב.
חשבתי לעצמי, האם כדאי שכשיוצא קליפ של זמר מרכזי ( זאת אומרת, מוכר בנוף הפופ) או משהו מאוד מצופה, או למשל סינגל ראשון מאלבום חדש, שזה יקבל שרשור משלו? למשל, אם בריטני או ליידי גאגא מוציאות קליפ...זה שווה שרשור חדש, או שמעדיפים שהכל ייכנס ל-Suck My Pop?

בנוסף, ככל כמה זמן, אשמח לדעת מה תרצו לראות עוד בפורום. אני מתלבטת כל הזמן אם להעלות פינות ושרשורים כי אני לא יודעת אם מעניין אתכם...מה יגרום לכם (בין אם אתם כותבים בפורום קבוע, מבקרים מדי פעם, או רק קוראים) להתעניין ולהיכנס יותר? לא להתבייש להציע כל דבר!

*הרהורים של אמצע הלילה*
 

Ultraviolence

New member
בעיני יש דברים ששווים שרשור משלהם.

למשל מוזיקה חדשה של אחד מהאמנים האהובים על חברי הפורום (אלי, בריט, גאגא, רירי, לנה). כן אפשר להתחיל לפתוח שרשורים חדשים על דברים משמעותיים יותר.
SMP עשוי קצת לאבד מהטעם שלו- אם הוא יכלול רק את ה''בררה'' ורק את מה שפחות מעניין או שלא מעניין מספיק בשביל לקחת התייחסות רחבה ומקיפה ע''י האנשים כאן.
&nbsp
אני הכי בעד שתעלו פינות ומשחקים בפורום הזה ואני אוהב להשתתף בפרויקטים שכאלה. מצעדים לא היו כאן מלא זמן.
והלוואי והיו פה יותר כותבים. הפורום מצטמטם יותר ויותר עם הזמן. אנשים איבדו עניין.
 

candyheart

New member
בדיוק מה שאני חשבתי.

אמנים יותר גדולים שיציאה של משהו חדש שלהם הוא סוג של "מאורע", כמו אלה שציינת, לדעתי יביאו יותר התייחסות ויתפסו יותר את העין מאשר ב-SMP שלפעמים זה באמצע השרשור ואז או שאנשים לא רואים או שהם בוחרים לא להגיב. זה כמובן מקרה של שיקול המפרסם ולא צריכים להיות ממש חוקים לזה...שירגישו יותר בנוח.
בקשר ל-SMP, הפרסומים המיוחדים זה באמת לקליפים חדשים של אמנים גדולים או סינגל ראשון מאלבום שמתפרסם...כל השאר ל-SMP. זה אומר תמונות, הופעות, חדשות והכל...וכמובן כל אמן אחר שלא נכנס לקטגוריה הזאת. לדעתי זה עדיין יחזיק את השרשור יפה מאוד.
אבל באמת לשיקולכם.
&nbsp
ושמחה לשמוע לגבי הפינות.
אני אשתדל להעלות. מצעדים באמת לא היה הרבה זמן
ואני תמיד רוצה לעשות ולא מצליחה להחליט של איזה זמר.
באמת צריכה לעשות את זה.
&nbsp
וכן, יש מעט כותבים כרגע אבל זה יכול להשתנות. גם אותי זה מבאס ונורא בא לי שיהיו הרבה אנשים...אבל יש עניין של מחזוריות בעולם המדיה ומאוד יכול להיות שמתישהו בקרוב יותר אנשים יגלו עניין שוב. נקווה שזה מה שיהיה.
&nbsp
תודה על ההיענות!
 
למעלה