מאש''ע?

Halcyon Days

New member
Marina & The Diamonds - Better Than That

I guess it's just what humans do
Hook up with other people until it all falls through
And when it's over, they go out and try to heal their pain
Hook up with another lover, do it all again
 

Ultraviolence

New member
Carly Rae Jepsen - Your Type

I'm not going to pretend, that I'm the type of girl you call more than a friend
 

Ultraviolence

New member
Ellie Goulding - Something in the Way You Move

ככה עושים שיר פופ מתוק ומרומם. מקווה שלא יתפספס כסינגל.
 

Fall To Grace

New member
Rihanna - Sex With Me

איזו סטלה כיפית.|עלה|
&nbsp
ואף אחד לא עשה כי זה טקס פח שמרני ליטחי ולא מעניין ותמיד היה כזה. כפניו של התעשייה האמריקאית הצבועה.
&nbsp
 

Ultraviolence

New member
אבל זה היה הטקס הכי רלוונטי לתעשיית המוזיקה מזה זמן רב.

כלומר, הוא ריכז את כל תעשיית המוזיקה במקום אחד, הוא היה מתוקשר, מסוקר ומדובר רבות. כאן, בפאקינג פורום פופ, שקיים במיוחד לאירועים כאלה - בקושי דיברו עליו.
וכן, ראיתי את הטקס והוא היה משעמם, עבש ורווי בקאנטי ובלקקנות. גאגא היחידה שהצדיקה את קיום הערב הזה עם המחווה שלה.
 

Fall To Grace

New member
אתה צודק,זה עצלנותנו שלנו.

אבל במצד שני אתה לא - כי אז מה אם הטקס הזה הוא כל זה?? הוא פאקינג גרוע, לא מעניין ומאכזב כל פעם מחדש בבחירות ובהופעות שלו. תמיד כה ארכאי,משעמם,כבד ראש ומבוגר לתעשייה הצעירה ומלאת בטראש הזאת. לא קשור לכלום.
&nbsp
גהגא היחידה שבאמת הצדיקה את הקיום של הערב הזה.
 

Ultraviolence

New member
והברז שריהאנה דפקה ברגע האחרון
דיווה.

עם כמה שהיא הורסת לעצמה בתקופה הנוכחית עם הקידום הבעייתי והכל - שום דבר לא מונע מ''וורק'' להיות הלהיט הגדול שהוא ולאלבום שלה למכור כמו הקודמים - פחות או יותר.
 

Fall To Grace

New member
דווקא במכירות של האלבום עצמו זה פוגע

באף מדינה הוא לא היה מק' 1 ומכר עד כה סכום עלוב ביותר של 300 משהו אלף עותקים לפי Media Traffic. ומדובר במצעד העולמי.
&nbsp
בWork זה לא פוגע.
לי אישית חבל שהיא פועלת ככה. וחבל שעוד אומנים עושים ככה. לא מקדמים, לא משקיעים, קובעים, מבטלים, שום דבר לא ברור. ורק מי שמשקיע זוכה להצלחה בתעשייה הזאת, רק הוא זה שבטופ ולצערי החלביים והמשעממים משכילים להבין את זה (כמו טיילור סוויפט) ומקבלים את מרב ההצלחה.
&nbsp
1989 זה אלבום פופ מוצלח אך גנרי בלי ערך מוסף. מבלי לשמוע את האלבום של קנדריק - ברור לי שהוא זה שהיה צריך לקחת. גם אם זו קלישאתי לחשוב ככה בגלל שמדובר באלבום כבר וביקורתי על החברה האמריקאית אז הוא אוטומוטית טוב יותר אבל במקרה של קנדריק וטיילור - צריך לשמוע כמה שירים שלהם לבד ולהבין את ההבדלים.
&nbsp
 

Ultraviolence

New member
היא אף פעם לא הייתה album seller אבל היא כמובן מסוגלת ליותר.

היא דווקא כן הגיעה למקום הראשון באמריקה, קנדה ונורבגיה ע''פ ויקיפדיה.
&nbsp
בכל אופן, מסכים לגבי שתי הפסקאות האחרונות. ברור שכך עובדת התעשיה. כל מה שטיילור וביונסה יעשו - ילקקו להן. אין מה לעשות. כמו שאמרת, במקרה שלהן hard work pays off. הן קורעות את התחת וזוכות ובגדול. הן לא לוקחות הפסקות ארוכות מדי בין הפרויקטים שלהן ודואגת לתחת של עצמן ולזה שהשם שלהן לא יכחד, חלילה. יש להן את ה''eras'' הכי מסודרים וברורים מכל כוכבניות הפופ - החל משחרור הסינגלים, להופעות, לאירועים התקשורתיים - הכל מתוקתק ומתוכנן בקפידה. אפשר להתלונן בלי הפסקה על כמה שהתעשייה הזו מתנהלת בחוסר צדק משווע - בסופו של דבר, כמו שאתה אומר, מי שבטופ עכשיו הוא מי שעובד הכי קשה ומשקיע בתחזוקת השם שלו ובביסוס הציבור וקהל המעריצים. לגבי קנדריק לאמר - גם מסכים עם הטענה, למרות שלפי איך שאני רואה את זה שני האלבומים שהיו כ''כ צמודים במאבק על אלבום השנה - הם אלבומים שהשפיעו על שני ציבורים שונים לגמרי, על דור שונה - ולכן הבחירה היא תמיד פחות קשורה לאלבום הטוב ביותר שיצא באותה השנה ויותר להשפעה לאורך טווח ואהדת הקהל והמבקרים.
 

Ultraviolence

New member
ועוד לגבי ריהאנה:

לא משנה כמה טוב האלבום שלה (והוא טוב), היא כ''כ מפספסת את המומנטום שלה בתקופה הנוכחית.

פשוט הכל היה יכול להתנהל טוב יותר.
התסכול של המעריצים שלה עכשיו מזכיר את התסכול של המעריצים של כריסטינה בכל era שהיא יוצאת אליו, רק שאצל אקסטינה זה כבר ממזמן בקטן יותר.
לעזאזל, איך זה שאין באנר באייטונס? איך זה שעדיין הצוות המהולל שלה לא העלה שום דבר מתוך האלבום ליוטיוב? למה אין הופעות, קידום, משהו מעניין. זרקה את האלבום כעצם למעריצים ובביקשה מהם לסתום. פשוט כך. she's pulling a Christina.
במקום לפמפם את האלבום, קצת מגזינים, ראיונות ברדיו וקליפ ל- Work (שלא רוצה לצאת!) - היא מקדמת במרץ את הקולקציה שלה עם Puma ברשתות החברתיות.
עכשיו גם נדחה הטור בשבוע. ברגע האחרון. או שהיא 'באמת' חולה או שעובר עליה משהו.
זה כ''כ MESSY שהעלו שיר של טינהשי ליוטיוב שנקרא Watch Me Work על גבי השם של Work של ריהאנה, זה היה ביוטיוב בערך שבועיים עד שנזכרו להוריד את זה וזכה ל- 18 מיליון צפיות. ידידה שלי שמה לנו את ''השיר החדש של ריהאנה'' ושמעתי את השיר של טינהשי
 
למעלה