"ANTi" של ריהאנה יצא רשמית!

Vulnicura

New member
"ANTi" של ריהאנה יצא רשמית!

ניתן להורדה חוקית בחינם דרך טיידל: http://rihanna.tidal.com/redeem/?voucher=ANTI יש 13 שירים ועוד 3 בדלוקס שיצא מחר גם דיגיטלית לאייטונס. השירים בדלוקס: Goodnight Gotham (אונלי איף פור א נייט) Pose Sex with me שלושת הסינגלים ששוחררו לא חלק מהאלבום, אבל james joint כן. רשימת השירים המלאה : 1. Consideration 2. James Joint 3. Kiss It Better 4. Work 5. Desperado 6. Woo 7. Needed Me 8. Yeah, I Said It 9. Same Ol’ Mistakes 10. Never Ending 11. Love On The Brain 12. Higher 13. Close to You השיר הראשון בשיתוף פעולה עם sza והשתפ השני זה work עם דרייק. טראויס עושה את הפזמון ב-woo
 

Ultraviolence

New member
בהחלט יום מרגש


לא הייתי הכי פנוי היום אז שמעתי את האלבום לסירוגין וזה היה בלתי נסבל!
אתפנה בהמשך לשמוע אותו ברצף ולכתוב ביקורת מלאה.
את כל השירים שמעתי אבל עדיין לא הצלחתי להחליט ולהתפקס על כל שיר, ממה שהתרשמתי: ריהאנה באלבום הכי שחור ומהודק שלה עד היום.
 

Vulnicura

New member
בהחלט האלבום הכי מהודק שלה

גם האלבום הכי שלם ואחיד שלה. אולי גם הכי טוב שלה. Work ו-woo הכי פחות טובים למרות שאני מת על שניהם. גם close to me חלש ביחס לאחרים אבל יש לי חולשה לבלדות פסנתר של ריהאנה |מאוהב|
 

Ultraviolence

New member
Woo מרגיש חופר אבל הפקה מעולה. נותן בראש.

Close to You הופק ע''י אותו אחד שהפיק את Get It Over With מ- Unapologetic, שגדל עלי מאז יציאת האלבום. בלדת פסנתר פשוטה שריהאנה משדרגת עם הביצוע המהמם שלה.
 

Vulnicura

New member
לא ידעתי! ממש אוהב את שניהם (GIOW ו-CTY)

WOO יכול להיות קצת רפטטיבי אבל הוא אחלה, מת על ההפקה ועל הביצוע שלה.
&nbsp
POSE זה ה7/11 שלה! שיר כזה הזוי
&nbsp
תאמת שילבתי את FFS ואת BBHMM באלבום והם משתלבים מצויין.
את BBHMM שמתי בין WOO ל-NEEDED ME (אני מטורף עליוו!!)
ואת FFS שמתי בין YEAH I SAIT IT ל-Same ol' mistakes
&nbsp
ואני שומע עם אוזניות וואלה לא שמתי לב כל כך להבדל בין MP3 ל-FLAC
 

Ultraviolence

New member
מנסה לתת ביקורת ראשונה אובייקטיבית ולא מושפעת 1:

1. Consideration - ללא ספק אחת הרצועות החזקות שמשלימות את האלבום, כששמעתי את ההצצה שדלפה אתמול בלילה כ''כ הופתעתי לטובה ושמחתי, כי חשבתי שזה סגנון שתפור עלי לאהוב. לא רציתי להתבאס על ריהאנה ועל האלבום הזה. השיר הזה מעט קצר מדי כמו הרבה שירים כאן (02:41 דקות). השת''פ עם SZA מצוין כי הקטעים שלה נהדרים ומוסיפים נפח לשיר, למרות שאני לא בטוח אם ריהאנה לא הייתה יכולה לשיר את השורות הללו בעצמה. יש בזה קצת יותר נשמה מבדרך כלל, היא גם נותנת ביצוע משכנע ומקסים. אני לא בטוח עד כמה השיר הזה מתאים לפתוח אלבום, חייב לומר.

2. James Joint - עוד בחירה קצת תמוהה לטראקליסט של האלבום הזה. מדובר באינטרלוד לכל דבר באורך של 01:12 והטראק היחיד מהסט ששמענו עוד ב- 2015. אני אוהב את הקטע הזה. לא הייתי מתנגד לזה כשיר מלא, ההפקה קסומה ונעימה וסקסופון תמיד קונה אותי. בכל אופן הייתי שם אותו בתור אחת מהרצועות שסוגרות את האלבום. יש בנגינה הזו ובלחן משהו קצת על-זמני שאני לאחרונה מחפש במוזיקה שאני שומע. קלאסי כזה.

3. Kiss It Better - עדיין לא החלטתי אם מדובר באחד משיאי הקריירה של רירי שלנו, אבל אין ספק שמדובר בשיא מובהק בסט הנוכחי וברגע מופלא וחד פעמי. שיר שמסמל את הבגרות של ריהאנה כאמנית וכזמרת, אני אוהב את האופן בו הוא מרגיש רב- שכבתי ולא רפיטיטיבי ונדוש. הנגינה מדהימה. לחלוטין סינגל עתידי. לא מצליח לדמיין את האלבום בלעדיו.

4. Work (feat. Drake) - אז אחרי ששמעתי את האלבום אני יכול להבין למה הוא נבחר לשמש כסינגל הראשון מתוכו. אני חושב שריהאנה הייתה צריכה להקליט או לכלול באלבום עוד ''להיט'' או לפחות במונחים שלה - משהו קליט וטוב שנגיש לקהל הרחב ולוותר על האפשרות לשחרר את Work כ- lead single. לא בגלל שזה שיר רע, הוא אפילו גדל עלי ומצליח להיות נסבל לחלוטין וכיפי, אבל אני קצת חושש מאיך שהוא יתקבל. כמו שעומרי אמר, לה ולדרייק היו טובים יותר. הוא לא הכי טוב באלבום והיא יודעת את זה - הוא פשוט הכי instant ורפיטיטיבי אז זו הייתה בחירה קלה בשבילה. לא יורה גבוה מספיק עם הסינגל הזה.

5. Desperado - מתחיל עם אותו מנגינה כמו ב- Waiting Game של בנקס בדיוק. הפזמון הראשון לוקה בחסר וזה מבאס אבל ככל שהשיר נמשך הפזמונים תופסים קצת תאוצה וההפקה פה חזקה דיו ואיימתית כמו שאני אוהב. היא שרה כאן בטון נמוך ו''מרוח'' לאורך כל השיר וזה מוסיף לתחושה ולאווירה שהוא מנסה להביא. אחלה סה''כ. גם סינגל פוטנציאלי להמשך.

6. Woo - ביט מעצבן ושיר מאוד הארד-קורי ונותן בראש. בשניות הראשונות הוא היה נשמע לי כמו תאונה לא נעימה במיוחד אבל אני פשוט אוהב את ההפקה החזקה הזו והיא תפורה לשירים כאלה, כך שבסופו של דבר אני מת על זה. ושלא אתחיל לדבר על האוטו-טיון. יש לי חולשה לזה כשזה עשוי כמו שצריך (קנייה סטייל) ובאלבום הזה היא נוגעת בזה שוב. בקטנה אמנם, אבל נוגעת. קטע טוב בהחלט שרק ''true music lovers'' יעריכו עם הזמן |ביוניק|.

7. Needed Me - בסופו של דבר חרף הזילות והמיחזור אני אוהב כמעט את כל ההפקות של DJ Mustard. השיר הזה לא יוצא דופן. אני אוהב את המוזיקת רקע ה- Banksית (שוב) בפזמון ובסופו של דבר אחד היותר מדבקים באלבום ובעיני יעבוד לה כסינגל אורבני. בכלל, אני מרגיש כאילו Pour It Up מאנאפולוג'טיק התחיל סוג של מגמתיות בשבילה והיא סוג של מצאה את הסאונד שהיא הכי נהנית להשתמש בו. אחלה.

8. Yeah, I Said It - והנה מגיע ה- R&B jam האיטי והחושני של האלבום. הפקה של Timbaland. טראקים בסגנון לעולם לא יבלטו באלבומים של ריהאנה, אבל זה יפה כי דווקא אותם לומדים לאהוב עם הזמן והם בולטים בד''כ למעריצים שעוקבים אחרי האלבומים. שיר יפה סה''כ, קצר וקולע, בהחלט לא בולט בנוף השירים השחורים והבולטים שהיא הכניסה לכאן.
 

Fall To Grace

New member
Desperado מעולה. מזכיר את Destinado a Morir

של מיגל.
אין קשר בינו לבין Waiting Game. Waiting Game שיר חד פעמי עם הפקה ואווירה מיוחדת.
 

Ultraviolence

New member
כנראה שסימפלה אותו. שים לב להתחלה של שניהם.

הביט של ההתחלה של WG מלווה את כל דספרדו.
 

Ultraviolence

New member
מנסה לתת ביקורת ראשונה אובייקטיבית ולא מושפעת 2:

9. Same Ol' Mistakes - אם זה לא היה ''קאבר'' הייתי מת על זה. לפחות הביצוע שלה כאן יפהפה והיא גרמה לי לרצות להאזין ל- Tame Impala אותם קיבררה. סאונד הורס! הבנתי מאנשים שהיא גם בקושי נגעה בשיר המקורי, מה שעוד יותר מוסיף לי לבאסה. סה''כ הוא מתאים לאווירה הכוללת של האלבום ואני תמיד אומר ''כןןןןן!!!!'' לדברים כאלה יפים אבל הייתי מעדיף אם הייתה מכניסה עוד שיר מקורי במקומו. עדיין לא שמעתי את המקורי כדי להשוואת אבל אני מתכוון לעשות זאת.

10. Never Ending - ריהאנה מדהימה בבלדות. יש בנוכחית משהו נורא כובש וטרופי בעיקר בזכות הנגינה והאד-ליבס. לא שיר שבולט אצלי באופן מיוחד כרגע אבל הוא מוכיח כמה שהיא השתפרה קולית ואיך שהיא מגישה עם יותר נוכחות קולית וכוונה. הוא יכול להיות סינגל נחמד לרדיו. גלגלצ ימותו על זה. שיר מרגיע ונעים, היא עדיין לא עשתה בלדה כזו בה היא מרגישה כ''כ נינוחה ורגועה. Dido עזרה בכתיבה.

11. Love on the Brain - כמובן שהסאונד הסיקסטיזי והמלודי העלה לי את האסוציאציה של פלומה פיית'. שיר סול קלאסי ונהדר בביצוע מפתיע ומעולה של ריהאנה שבאופן מפתיע מוכיחה שמעבר לתדמית הילדה הפרועה והמגניבה, היא מצליחה גם היום בימים תמימים פחות בקריירה שלה להיות דיווה רצינית ובוגרת, ובאמת מדובר בביצוע מעניין וורסטילי שלה. אותי היא הפתיעה. אחד הלהיטים הראשונים שהיא צריכה לסמן לעצמה לשחרר מתוך האלבום. שיר מצוין ובולט.

12. Higher - הרגע קיבל best new track מ- pitchfork. אלוהים, כמה שמתאים להם לבחור דווקא בשיר כזה מתוך הסט. זה קטע באורך שתי דקות של ריהאנה צווחת על גבי אינסטרומנטל אולד-סקולי. נורא ''חי'' ובשרני. כנראה השתמשה באחת ההקלטות הראשונות. עדיין לא החלטתי אם אני אוהב את זה או שזה השיר הכי חלש באלבום. יש כאן משהו נורא לוחץ ומתאמץ אבל היא משכנעת אותי. חלוק כרגע.

13. Close to You - גם בבלדת הפסנתר הזאת ריהאנה יוצאת מנצחת. ביצוע מדויק ונוגה שלה. עדיין לא החלטתי אם אני אוהב את זה יותר מהבלדה המקבילה Never Ending אבל אין ספק שיש משהו כובש ופשוט באופן בו היא שרה. אני אוהב את הכינורות שמתווספים והנגינה לקראת הסוף. בכלל, יש משהו באלבום הזה שמרגיש נורא מיוחד מבחינת המוזיקה. אולי בגלל שהיה לה יותר זמן לחשוב על הכלים ועל האלמנטים הללו. השיר כרגע לא בולט אצלי אבל מקסים בהחלט. יש לי תאוריה שהיא הכניסה יחסית הרבה בלדות לאלבום הזה בגלל שהיא ראתה שזה עבד אצל אחרים. אישית מעדיף את הריהאנה שלי יותר אדג'ית אבל הבלדות כאן ראויות ונעימות ועתידות עוד לגדול עלי.

DELUXE:
14. Goodnight Gotham - באסה אמתית. כולם היו בטוחים שהסימפול של Only If for a Night יתבטא בשיר שלם שריהאנה הקליטה. בסופו של דבר קיבלנו קטע אינטרלוד דאבסטפי באורך דקה וחצי בו ריהאנה בכלל לא שרה והשורה ''a night'' חוזרת על עצמה. לא משהו שלא שמענו לפני כחלק ממסע הקידום המייגע של האלבום הזה. סתם בזבוז של טראק. זה ככל הנראה היה אמור להיות האינטרו של האלבום וריהאנה החליטה לשנות ברגע האחרון. בתור אינטרו (שבכל מקרה חסר באלבום הזה, כמו שכתבתי) זה דווקא היה יכול להיות נהדר.
15. Pose - כ''כ לא ברור ומקושקש אבל הבלאגן הזה דווקא חביב לפרקים.
16. Sex with Me - מתחיל טוב ויש פוטנציאל אבל רפיטיטיבי להחליא. כנראה הרצועה החלשה באלבום.
מהדורת דלוקס די מיותרת.

עדיין מוקדם לי לסכם עליו אז נתתי את דעתי על כל הרצועות בפרט.
 

Halcyon Days

New member
מה שבטוח

באלבום הבא היא חוזרת לקלווין האריס ובטח מקס מרטין יעשה לה עוד חצי אלבום
&nbsp
היא לא תצליח עם האלבום הזה והיא נואשת לחזור לכותרות
 

Ultraviolence

New member
שטויות שאתה מדבר


היא בתקופה אחרת ושונה לחלוטין בחייה ולא עושה רושם שבוער לה לחזור לכותרות\מצעדים. אם היא הייתה נואשת לקהל היא הייתה מוציאה אלבום כבר ב- 2013.
היא לקחה את האלבום הזה ברצינות בכוונה, רצתה לראשונה בקריירה שלה להיות 'באמת' הכוח המניע מאחורי הפרויקט וחלק מהשיקול האומנותי היה גם לקחת את הזמן שלה.
לא מבין מאיפה הבאת את זה. Work בדרך להיות להיט בכל העולם וזה על אחת כמה וכמה בגלל שזו ריהאנה.
 

Fall To Grace

New member
העיקר שכל העולם מחכים לבריטני.

תמיד היה הייטר של ריהאנה ודיבר לרעתה בכל הזדמנות.
&nbsp
&nbsp
 

Ultraviolence

New member
לא יודע. מבאס אותי לחשוב שהיא עשתה קאבר ובקושי שינתה אותו.

יכול להיות שאני צריך להסתכל מפרספקטיבה אחרת - שזה עדיין אחד השירים הטובים באלבום והוא משתלב מעולה בסט.
 

candyheart

New member
מצוין! אשתדל לשמוע מחר.

מהביקורות שלכם פה אני מבינה שמדובר באלבום די שחור ולא בדיוק פופי - מה שהיה די צפוי. אני לא יודעת עד כמה זה יסתדר לי, אבל בטוח שאשמע ומקווה שאוהב כמה שיותר שירים. אני די שמחה שהיא לא כללה את השירים מ-2015...אבל קצת חבל עליהם, בכל זאת.
&nbsp
&nbsp
 

candyheart

New member
איזה מבאס...הורידו את ההורדה החינמית.

אתמול ניסיתי להוריד מ"טיידל" ומסתבר שלא נשלח...היום נכנסתי לנסות עוד פעם ויש הודעה שהם הפסיקו לשלוח. מעצבנים.
&nbsp
מחכה בקוצר רוח ש-Apple Music כבר ייכנסו לארץ ואני אוכל לשמוע הכל.
 
למעלה