רוצים לזכות בכרטיס זוגי לוואן ריפבליק

הכוכב הפרטי שלי הוא.... אני

אז אולי זה לא צנוע. אך הפעם אני מרגישה שהכוכב, יותר נכון הכוכבת זו אני. בתור מא, אישה,חברה, הנני, אנוכי, הנני ומיכל. אני מרגישה שאני הכל. נמצאת במרדף יום יומי, ורוצה להספיק על הצד הטוב ביותר לעשות ולהספיק הכל. אני מרגישה חחח שהשיר הזה נכתב עלי, ובוודאי על עוד המון נשים, שמתפקדות במגוון תפקידים בחייהן, מבלי להיות שחקניות:)
 

Brady

New member
עולבית!

אני כבר יוצר חקיינים, אם מישהו בתפוז רצה הוכחה לזה שאני כוכב
 

pinukit2

New member
השושנה במשפחה שלנו

יש לי במשפחה דודה שושנה והיא כוכבת על מלאכית! היא לדעתי היתה צריכה לצעוד כל החיים על שטיחים אדומים מרוב שהיא קורצה מחומר של כוכבת. היא כמו שושנה, פורחת ומפזרת אור ושמחה אצל כולם. היא אמא של כ-ו-ל-ם במשפחה המורחבת. חוץ מבנה ובעלה שצריכים אותה מסיבות בריאותיות ושאר ילדיה שהיא מטפלת בהם במסירות אין קץ, יש לה אחים,אחיות ואחיינים שצריכים כתף תומכת ועזרה מהמון בחינות ויש לה אנרגיה ורצון לעזור בשביל כולם. היא מבשלת בכל שישי לאחיינים שלה שהתייתמו כבר 20 שנים המון תבשילים לשבת.היא היתה כמו אמא בשבילם מאז שאמם נפטרה. למרות הקשיים בחיים האישיים שלה היא נמצאת שם תמיד בלי יוצא מן הכלל בשביל כולם. היא מקפידה בכל בוקר לעשות ספורט וללכת לשחות כי היא אומרת שהיא חייבת לשמור על הבריאות שלה ולהיות חזקה בשביל להמשיך לדאוג לכולם ולחיות לפחות עד 120 .היום היא כבר בת 70 ועדיין מלאת אנרגיה וממשיכה להיות אחות רחמנייה בשביל כל מי שצריך אותה, לשמור על חוש הומור, לעודד, לחייך תמיד בלי להתלונן אף פעם, להיות אמפטית בשביל כולם ולהיות לידה זאת זכות גדולה, זה להרגיש שנמצאים ליד אישיות מלאכית כובשת. היא תמיד הראשונה שמתנדבת לעזור, מארחת למופת, לא חושבת אף פעם על עצמה ותמיד חושבת על אחרים. כשמה כן היא, פרח יפהפה מלא אהבה ונתינה ומחמם את הלב ואת הנשמה. היא אישה מאד חזקה גם נפשית וגם פיזית ואני מאד קשורה אליה ומאז שאמי נפטרה היא בשביל ילדיי גם סבתא שניה ומארחת אותנו בחגים ודואגת לנו תמיד. איפה עוד אפשר למצוא אנשים כאלה, אנשים שחיים בשביל לתת לאחרים? אנחנו זכינו בפרח הפורח והריחני הזה שנותן מיופיו ומריחו.
 

Mom In TLV

New member
הכוכבת שלי

הכוכבת שלי היא ביתי בת ה 3, ואולי הילדים בכלל.. בכל קושי, בכל רגע של עצבות היא יודעת בדיוק מה לעשות כדי לשמח ולהפוך את החיים למאושרים יותר. הכח שלה לחזק אותי ולשמח גם בזמנים קשים של אובדן ויגון, מופלא בעיניי.בחיוך אחד היא ממיסה הרים של עצבות ובצחוק קטן היא הופכת דמעות של עצב לדמעות אושר. יש יכולת מדהימה מזו?
 

einavon112

New member
קרן לייבוביץ

הכוכבת שלי מלפני המון שנים היא השחינית האולימפית קרן ליייבוביץ. קרן כנגד כל הסיכויים לא נתנה לנכות שלה לעצור אותה לעולם מלהגשים את החלומות שלה. היא השיגה מדליית זהב באולימפיאדה, אף פעם לא נתנה לעצמה להישבר ולעצור. היא המשיכה להציב לעצמה מטרות, גם כשהפכה לנכה וזה מאד מרשים אותי והיא גם לא עצרה פה. היא הביאה לעולם שני זוגות תאומים בטיפולי הפרייה כאם חד הורית והיא מגדלת אותם לגמרי לבד והיא אם למופת וגם פה היא לא עצרה וכנגד כל הסיכויים, אחרי 20 שנים בכסא גלגלים קרן שברה שיא חדש וחזרה ללכת על הרגליים!! זה מדהים בעיניי שכל מטרה שקרן הציבה לפניה היא השיגה עם עבודה מאד קשה, דבקות במטרה, אופטימיות ואמונה בעצמה! היא לא חוששת מכשלונות ושום דבר לא עומד בדרכה. קרן כוכבת אמיתית בעיניי ואני מאמינה שהיא תמשיך להפתיע את כולם עם עוד המון שיאים חדשים ורבים שתכבוש.קרן היא מודל להשראה בעיניי.
 

zann

New member
בכוכב שלי

הכוכב שלי הוא הפעם כוכבת הזמרת אילנית ששרה את השיר אם יפול הכוכב שלי
שורות שורות הם שוב באים אלי שורות של כוכבים אם יםול הכוכב שלי המון כחברים יהיו עמי
השיר של אילנית בעצם הוא המשלים של השיר של הלהקה ששם הם אוספים כוכבים
אם יפול הכוכב שלי
אילנית
מילים ולחן: יאיר רוזנבלום
 
אחותי הקטנה היא הכוכבת שלי


ב"ה

שלום רב !!
אחותי כבר לא כ"כ קטנה
אבל בשבילי תמיד תהייה !!השיר של וואן ריפבליק apologize
התנגן כאשר 4 מתוך חמשת האחים חיכינו בטקס ההשבעה של הכוכבת
שלנו ברכב ביום גשום
ויפייפה עד שנפגשנו

היום -הרבה שנים מאוחר יותר - היא סטודנטית
חרוצה לתואר ראשון ברמת גן
שעובדת ולומדת קשה ומגיע לה כזו חוויה של פעם בחיים
!!
אשמח לזכות
בכרטיסים להופעה
, ולקחת את אחותי כמתנת יום הולדת שחל ב 25.5
, היא תהייה בת 26
, ב 27.5 אקח אותה לארוחת בוקר
וב 28.5
בזכותכם אוכל לפנק אותה בבילוי מדהים!! הייתי מאוד רוצה לשמח אותה בכזו הפתעה משגעת
!!
תודה רבה לכם , המשך שבוע טוב ובשורות טובות במהרה
 

getreal

New member
הכוכב הפרטי שלי הוא

זמר שאני מאוד אוהבת,
השירים שכתב מאוד נגעו לליבי בכנות שלו
לא ניסה להיות פוליטקלי קורקט עם אף אחד
וכתב בדיוק מה שהרגיש,
גם אם היה צריך לצאת בפומבי בדעותיו הפוליטיות
אני גאה בו מקנאה בו
 

אורנה 20

New member
הכוכב שלי

הם 3 ילדיי שגורמים לתהליך הגירושין שאני עוברת להראות כאילו כלום
הם איתי ומשמחים אותי יום יום
 

JustBeNice

New member
הכוכבת שלי

היי,
הכוכבת שלי היא אחותי הגדולה גל שנפטרה מאנמיה אפלסטית.היא הייתה בת 17 כשחלתה ועברה דברים קשים.
למרות הכימותרפיה,למרות הכדורים הבלתי פוסקים והמזרקים בכל מקום היא הייתה גיבורה ושרדה את החיים עד גיל 20.עד הסוף היא אמרה "זה לא חלום,אני מחלים".
היא הכוכבת שלי, כי היא חייכה כמו כוכבת אמיתית עד הרגע האחרון.
כי היא לא הפסיקה לרצות לנצח,בשביל אבא שלי שנפטר חודשיים לפני שהיא נפטרה,או בשביל המשפחה ,או בשביל החיים שלה עצמה- היא נלחמה!
ועל זה אני מעריכה אותה, כי אנחנו בוכים מדברים טיפשיים ויום יומיים אבל היא הייתה חזקה עד הסוף!
היא הכוכבת שלי !!
 

zesap

New member
הכוכב שלי הוא אבא שלי

אבא שלי כל החיים עבד בעבודות מזדמנות והיה להם מאוד קשה בתחום הכלכלי, עד שהוא החליט שהוא מגשים חלום והתחיל ללמוד הנדסה בגיל 40 באחד המוסדות הטובים ביותר בארץ. אבא שלי היה אב במשרה מלאה ועדיין הצליח בדרך לא דרך לתת לנו אוכל וגם ללמוד ולהיות עסוק במבחנים ועבודות. בסופו של דבר הוא סיים את הלימודים עם ממוצע מאוד גבוה ולמרות הגיל המבוגר שסיים ללמוד הוא מצא עבודה מהר מאוד. מאז הוא לא מחסיר מאיתנו דבר, והיום אני בעצמי לומדת באוניברסיטה, אמנם לא הנדסה, אך מבחינתי הוא הראה לי שלא משנה מה המצב בחיים, תמיד אפשר להסתדר וכמובן לעולם לא מאוחר להגשים את החלומות שלנו, גם אם זה אומר בגיל 40 כשיש לך 4 ילדים.
 
COUNTING STARS

ברור שהכוכב הוא אבא שלי ז"ל
נפטר בדמי ימיו בגיל 48
הוא הכוכב שלי תמיד !!
 
הכוכבת שלי היא הבת שלי!


היי
הכוכבת שלי היא התינוקת שלי בת השנה וחצי שהפסיקה לקום בלילה לינוק...!!!!
 

keshet20

New member
הכוכב שלי

הכוכב שלי הוא הבן שלי הקטן. מאז שהוא קטן הוא הוא היה עם עיכובים התפתחותיים ולקויות למידה מורכבות בכמה תחומים והוא עבר המון מסגרות חינוך שלא מבחירה שלנו ובכל פעם המעבר היה קשה. היום הוא בן 11 ולומד בכיתה קטנה בחינוך המיוחד ואני כל כך גאה בו על כך שהוא מצליח אט אט לצמוח, להשריש שורשים, ללמוד, לבטא את עצמו יפה, להשתמש באוצר מילים כל כך עשיר. הוא הצליח להתקדם כל כך ולשמור על המזג הנפלא שלו, על השלווה, הרוגע, הטוב לב הייחודי שלו,העדינות, החום והאהבה שהוא מרעיף על כולם במשפחה, שמחת החיים והתום. אני המון פעמים מקבלת ממנו כל כך הרבה כוח, אנרגיה ושמחה ואני מיום ליום מגלה איך האור שלו גדל ומכוכב קטנטן לאט לאט האור שלו מתחזק אני מביטה בו בהערצה, אני יודעת בתוך תוכי שאם אני הייתי ילדה בגיל שלו ובעידן הישגי הזה עם הקשיים שיש לו והדילמות אין לי מושג איך הייתי מצליחה להתרומם. אני אישית מעריצה את החוזק הפנימי הזה שלו ושלמרות שהוא עדין כל כך ושקט הוא מוצא את הכוחות שלו הפנימיים לנסות ולהתקדם וללמוד ולהצליח כמו כל הילדים.
 

EDM777

New member
"הכוכב הפרטי שלי"

מי בעיניי כוכב ?

האמת, יש לי הרבה כוכבים...
כוכב מוזיקלי ענק - ברונו מארס שכל פעם מדהים מחדש עם שירים פגז

כוכב קולנוע תותח - קולין פארל שאני מכור לסרטים שלו

יוצר קטלני - פארל וויליאמס שלא מפסיק להפתיע

כוכב טלויזיה – עוז זהבי שמפציץ בזגורי אימפריה

אישה וכוכבת מדהימה – אדל . עם להיטים מטורפים שאפשר לשמוע בלי הפסקה

ויש עוד אינספור כוכבים ככוכבי השמיים

אבל...
יש כוכב ענק, שנוצץ ובוהק ביופיו שהתגלה בצוק איתן
סגן א' ( סגן איתן פונד )

שבעיניי הוא כוכב הצפון – הכוכב המאיר ביותר

אדם מדהים, צנוע, לוחם ללא חת, עם לב ענק
שמציג את כל מה שיפה במדינה שלנו – הרצון לתרום ולתת

המוכנות להקריב הכל למען המולדת, למען חברים, ולמען האידיאלים
הוא משמש כדוגמא למופת

מלח הארץ
משכמו ומעלה
אז הוא הכוכב האמיתי שלי
בין כל הכוכבים – הוא המאיר ביותר


 

TheNewMaya

New member
הכוכב שלי...


בעצם כוכבת היא הג'ודקאית לשעבר, יעל ארד, אולי זה נשמע קצת מוזר אבל אני אסביר...
לפני כשבוע עברנו דירה ובמסגרת האריזות מצאתי ציור שציירתי מכיתה ב' (משנת 92') שבו התבקשנו לצייר את המשאלה שלנו.
מדובר בתקופה קצרה לאחר אולימפיאדת ברצלונה ונחשו את מי ציירתי...נכון את יעל ארד, הספורטאית הישראלית הראשונה שעמדה על הפודיום באולימפיאדה שהייתה לי מודל בתקופת התבגרותי כג'ודקאית צעירה בעצמי ונזכרתי בפעם הראשונה שפגשתי בה והייתי כל כך נרגשת.
מאז ועד היום שנתבקשתי לחשוב כאן מיהו הכוכב שלי לא חשבתי עוד על אותו ציור אבל אם חושבים על זה היא בהחלט יכולה וצריכה להיות הכוכב של כל ספורטאית צעירה בתחילת דרכה ובלי קשר היא עד היום מעודד שילוב ספורט אצל ילדים ובני נוער לא משנה באיזה תחום שתכלס בישראל משנה לשנה התקציב שמוקדם לספורט הולך ופוחת וחבל. הלוואי ועוד יהיו לנו עוד הרבה נשים כמוה. בהצלחה לכולם!
 

רומי58

New member
טים ברטון..!!

"הקדמה – מוכרחה לספר: ברגעים אלו ממש,עשיתי לעצמי חשק למרתון ברטון! אני בטוחה שהציפייה תשתלם..
הכוכב שלי הוא ללא ספק – טים ברטון. מהרגע שפתחתי את הטלויזיה כל כך נהניתי, בטים הבמאי כנראה שהתאהבתי. רק ילדה כשהקרינו את ביטלג'וס בערוץ 22 – רוחות רפאים אימה ומיסתורין שתמיד סיקרנו אותי, וההומור שהוא חלק בלתי נפרד מדרך חיי. אני שמאוד אוהבת את הקולנוע חושבת שכבר אז סימנתי את הבמאי ככוכב גדול עבורי! עם הסרט הכי מוזר ושונה מכל סרט אחר שראיתי, מפחיד ומצחיק חמוץ ומתוק. בביטלג'וס בפרט פשוט התאהבתי בדמויות, בתפאורה, בעלילה הכל היה כל כך נכון ולא נכון וזה מה שקנה אותי.
זה המשיך עם 'המספריים של אדוארד' 'באטמן' והמשכיו…'צ'ארלי בממלכת השוקולד'..'סוויני טוד' ועוד ועוד… נשארתי מעריצה נאמנה לכוכב שלי. בכל פעם שדובר על סרט חדש שטים מביים, חיכיתי בציפייה שכבר יצא לאקרנים. היום אני יכולה בפירוש לומר שטים ברטון השפיע עליי, בכל סרט חדש שלו. גם חוש האופנה בסרטים שלו הוא ששיחק בפניי כמצאתי את עצמי מחפשת לפעמים תלבושות/איבזור/איפור בהשראתו. הייתה שנה שאפילו התחפשתי בפורים למלכה לב אדום מהסרט "אליס בארץ הפלאות". תפרתי את השמלה אחד לאחד, השיער והאיפור.. הוא יודע לקחת עלילה שכולנו מכירים שהוצגה אין ספור פעמים ובכל זאת כשהתסריט יעבור בידיו הוא יחזור לחיים, עם פרשנות שונה וייחודית, אפלה וקסומה, כזאת שרק שטים ברטון רקח.
כיף גדול! (שורה אחת אולי לא תצליח להמחיש את הבחירה שלי אבל ככה הכי הכי כיף לי עוד שתף!)
 
למעלה