רוצים לזכות בכרטיס זוגי לוואן ריפבליק

רוצים לזכות בכרטיס זוגי לוואן ריפבליק


הלהקה הפופ-רוק האמריקאית המצליחה וואן ריפבליק מגיעה להופעה בלתי נשכחת בפארק הירקון ב-28 במאי 2015, ולכם גולשי
יש הזדמנות לזכות בכרטיס זוגי (ואנחנו מחלקים עשרה כאלה).
הלהקה האמריקאית חתומה בין השאר על הלהיטים "Apologize", "Love Runs out " ו- "Counting Stars".

אז מה צריך לעשות?

חמשת כוכבי הלהקה עומדים להגיע לישראל ולהרעיד את פארק הירקון. כולנו מכירים את הלהיט הגדול שלהם Counting Stars שכבש את ערוצי המוסיקה בעולם ואת הרדיו הישראלי בפרט!
כל מה שאתם צריכים לעשות זה מעכשיו ועד ה22/2 בשעה 12:00 לספר לנו בתגובה לשרשור זה מיהו הכוכב הפרטי שלכם בהשראת השיר.
האם זו אמא שלכם? חבר או חברה קרובים? או אפילו אומן מפורסם או מורה דרך שהשפיע עליכם בדרך כזו או אחרת? תנו לדמיון שלכם להתפרע!
מתוך כל ההודעות אנו נבחר את עשרת הזוכים אשר יזכו בכרטיס זוגי להופעה שתתקיים ביום חמישי ה - 28.5 בפארק הירקון!

מוזמנים לעיין בתקנון התחרות המלא

http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?r=1&EntryId=5229925

על ההופעה

OneRepublic תיפתח את מסע ההופעות האירופאי בישראל.

OneRepublic להקת הפופ רוק המצליחה יצרה את אלבומה השלישי והאחרון Native דרך מסעות הלהקה לפריז, יוון, לונדון, ניו יורק, סיאטל, וונקובר כדי לכתוב ולהקליט אלבום, תוך השקעה בסאונד הסוחף והידוע של הלהקה. ההקלטות לאלבום נערכו בסטודיו בדנוור של סולן הלהקה, ראיין טדר, מלחין, כותב וזוכה פרס גראמי.
אלבומה השלישי של הלהקה, "Native", יצא לאור ב-22 במרץ 2013. כאשר הסינגל המצליח ביותר באלבום זה הוא "Counting Stars" שיצא ב 31 במאי של אותה שנה, וזכה להצלחה ברחבי העולם. השיר הגיע למקום השני במצעד הBillboard- , Hot100 בארצות הברית וזכה להצלחה בעוד מספר מדינות בולטות, כמו: קנדה, ישראל ובריטניה. גם היום השיר פופולארי ומסתמן כשיר המצליח ביותר שהוציאה הלהקה.

במהלך 2014 שני הלהיטים הגדולים "Counting Stars" ו- "Love Runs Out" כבשו את המקום הראשון במצעד הורדות הסינגלים של iTunes ישראל!
OneRepublic נכנסה לתודעת הציבור בשנת 2007 עם אלבום הבכורה Dreaming Out Loud, ב-20 בנובמבר 2007. והסינגל "Apologize" בשיתוף עם המפיק טימבלנד היה הסינגל הראשון שראה אור מאלבום הבכורה שלהם. השיר הגיע לראשי המצעדים ב-16 מדינות וזכה למה שהיה בזמנו מספר ההשמעות הגדול ביותר בתחנות הרדיו עם כ-10,000 השמעות בשבוע. אלבום הבכורה נמכר בלמעלה מ-2 מיליון עותקים ברחבי העולם.

חברי להקת OneRepublic :
ראיין טדר – סולן, גיטרה ופסנתר.
זאק פילקין - קולות וגיטרה.
דרו בראון- גיטרה.
אדי פישר- תופים.
ברנט קטצל - קולות, גיטרה בס וצ'לו.

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים:http://www.2207.co.il/onerepublic/?utm_source=tapuz
לבלוג הלהקה בתפוז: http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=Onerepublic

אז למה אתם מחכים? שתפו אותנו ואולי תזכו!






 

pumon

New member
הכוכב שלי

(ואני מקווה שהיא לא קוראת את זה כי היא תשגע אותי) זו אשתי. מאז הלידה של בננו היא מתפקדת כמו שני אנשים, בקושי ישנה, עובדת המון, ובמקביל גם מבשלת, יוצאת ועוד. ולא מדובר בילדה אלא באישה בת 36. והכל היא עושה בלי ליילל ובלי להתבכיין. אני לא הרבה יותר מבוגר אבל חצי מהדברים האלה כבר לא מסוגל לעשות. וגם אם כן, אוי כמה שאני מתלונן. כך שלא יהיה משמח יותר עבורי מלקחת אותה להופעה של הלהקה האהובה עליה
 

or102030

New member
הדמויות שהשפיעו על חיי

עורך יקר,
הדמויות שהשפיעו ביותר על חיי הם המשפחה אב ואמא מאבא למדתי לאהוב מוסיקה לעזור לזולת ,יושרה אהבה לבני אדם.ערכה של חברות. חוסן נפשי ללמוד להחליט החלטות.. מאמא למדתי מהו כח סבל לבשל וללמוד לקבל אנשים.בשונה מאימי למדתי שלנתינה יש גבולות לאינטרס יש גבולות להיות נאמנה לעצמי ולשלם מחיר.היום השמח בחיי שיחות טובות עם חברים.מדיטציה,יוגה, התעמלות. אמא שלי דואגת עד היום לעשות פעילות ספורטיבית כל יום.אשמח לקבל זוג כרטיסים למופע. אהבת מוסיקה שלי מבית אבא.
 

26djelad

New member
הכוכבת שלי

היי הכוכבת שלי היא אחותי הקטנה היא בת 22 והיא סטודנטית ועובדת ב2 עבודות ותורמת לקהילה
ומגיע לנוח פעם ב והיא מאוד אוהבת את הלהקה ובעיקר את השיר Counting Stars
לה הכי מגיע לזכות כי היא בנאדם חרוץ
תודה :)אלעד
 

LadyMarmalade1

New member
הכוכב שלי היא

החברה הכי טובה שלי בשם ולטינה אנחנו הכרנו כש היא עלתה לארץ בהתחלה לא אהבתי אותה בכלל אבל אחרי חודשים התחברתי אלייה ומאז אנחנו פשוט לא מתנתקות אחת מהשניה .
עברנו הרבה דברים ביחד במיוחד בשנים של החטיבה שם לא אהבו אותי וגם לא אותה בגלל שהיינו מדברות הרבה ברוסית בגלל זה התחלנו להבריז מהבה"ס ולא רצינו להיות במקום הזה יותר. אחרי כמה זמן המצב החמיר בכיתה שלנו והתלמידים היו מרביצים ומקללים אותנו בגלל שאנחנו עולות חדשות ,באותו זמן אני הייתי פגועה נפשית ורציתי להתאבד כשהיא שמעה שאני אומרת כאלו דברים היא אמרה לי שאני לא יעיז לעשות את זה והחיים שלנו יסתדרו עוד מעט היא הייתה אומרת לי לבוא אצלה לישון כדי שאני לא יעשה עם עצמי שום דבר כי היא ידע שגם המצב שלי בבית לא היה טוב .
יש לי עוד המון דברים לספר עלייה עד כמה שהיא חברה מדהימה וכמה שהיא עזרה לי להמשיך עדיין לחייך ולהיות שמחה בחיים שלי ,היא תמיד תמכה בי והייתה לצידי .
היא הדבר הכי יקר שיש לי בחיים האלו היא כמו אחות שלא הייתה לי אף פעם ואני מאוד אוהבת אותה .
לצערי היא עזבה את הארץ לפני שנתיים אבל אנחנו עדיין בקשר יומיומי היא מתכוונת סוף סוף לחזור לארץ בעוד חודש!!
אני והיא מאוד אוהבות את הלהקה הזאת והייתי רוצה לזכות בכרטיסים ולעשות לה מתנת יום הולדת וללכת ביחד להופעה שלהם .
&nbsp
 

דפנוניק

New member
כרטיסים לוואן רפובליק

הכוכב של הבת שלי ושלי הוא ראיין טדר המוכשר החלום שלנו הוא לראות את הלהקה המוכשרת והמקסימה הזאת הלואי אני יעשה הפתעה ליום הולדת של הבת שלי והשימחה תהייה כפולה.
 

theyoss

New member
זה ישמע קצת חנוני אבל...

הכוכב שלי הוא פרופסור סטיבן הוקינג, שלמרות העובדה שהוא סובל מניוון שרירים ומשותק בכל הגוף ומצליח לתקשר בעזרת אישוני העיניים בלבד, הוא התעקש לחיות חיים מלאים והצליח ליהנות מחיים הכוללים זוגיות, משפחה, ילדים, ספרים מצליחים, הכרה עולמית, תוכניות טלוויזיה, סרט על חייו ומה לא...
הוא גם אסטרופיזיקאי , אז אם ב-COUNTING STARS עסקינן - הוא האדם הנכון!
ואני כדי לזכות בפרס!
 
הכוכב הפרטי שלי

אז האמת שזה לא כוכב אחד אלא שניים (מצטער שאני לא יכול להכריע ביניהם)-
ואני מדבר כמובן על ההורים שלי.
לפני בערך שנתיים וחצי, אחי הגדול היה מעורב בתאונת אופנוע קשה מאוד.
אמנם היום המצב שלו כבר הרבה יותר טוב, אבל יש לפניו עוד דרך ארוכה עד שהוא יחזור להיות מה שהוא היה.
לאורך כל התקופה הקשה שעברנו, ההורים שלי רק הוכיחו לי כמה הם חזקים (בעיקר נפשית ומנטאלית)
ותמיד היו שם והתמודדו בגבורה עם כל מה שעמד בדרכם.
לכן מבחינתי הם הכוכבים שלי.
 

orhh

New member
הכוכבת שלי

&nbsp
&nbsp
הכוכבת שלי היא לא אחרת מאשר -ביונסה!
&nbsp
ביונסה מלווה אוי כבר מהתיכון, התחלתי להתאהב במוסיקה שלה במהלך תקופת הבגרויות שיצא האלבום השלישי שלה. האלבום אפשר לי לברוח משגרת היום-יום ולהתנתק לכמה רגעים מהלחץ והעומס. מאותו רגע המשכתי לעקוב אחרי ביונסה, אני מכיר את כל השירים והמילים בעל פה ומעבר למוסיקה שלה ביונסה מעוררת השראה בעיניי- אישה חזקה, פמיניסית, פרפקציוניסטית וחדרת אמביציה. רק מהסתכלות עליה ניתן לשאוב המון מוטיבציה למקום הכי גבה שאפשר ולראות שעם התמדה וכוח רצון השמים הם הגבול. במאי 2013 אפילו הגשמתי חלום ונסעתי לראות אותה בהופעה בברלין, ובקיץ האחרון בניו יורק בטור עם ג'יי זי.
בחודש האחרון אני נמצא תקופת מבחנים שנה א' בתואר ראשון ועדין כמו בתיכון עדיין המוסיקה של ביונסה מאפשרת לי להיכנס לעולם אחר ולשנות מצב רוח- מעיין סגירת מעגל ניתן לומר :)
&nbsp
לאור כל הסיבות האלה, אין ספק שמבחינתי ביונסה היא הכוכבת האולטימטית בשבילי ובתור אחד שמת על הופעות אשמח לספור כוכבים ביחד עם להקת one republic , לשאוב קצת אנרגיות ובעזרת המוסיקה שלהם להתנתק גם לכמה שעות מהשגרה המעייפת.
 
הכוכבות שלי

כמו בשיר, גם הכוכבות שלי גורמות לי להפסיד שינה.
כמובן שאני מדבר על אשתי והבת שלי.
אבל הסיבות להפסדת השינה שלי הן חיוביות לחלוטין.

אין כמו לקום באמצע הלילה ולהרגיע את הנסיכה הקטנה והמושלמת שלי.
ואין כמו לנהל שיחות ארוכות אל תוך הלילה עם אשתי, על הדברים הגדולים והקטנים של החיים.

חיי לא יהיו אותם החיים בלי שתי החיימים האלה שלי. כוכבות על, זה לא מתקרב לתאר אותן ואת המשמעות שלהן בחיים שלי.

שיהיה בהצלחה לכולם! אני כבר זכיתי בחיים. מקווה גם לזכות פה.
 
הכוכב שלי

הכוכב שלי הוא הילד שלי:)
שהביא לי אור לפני 11 שנים!
הוא בן יחיד אחרי הפריה ואין לו עוד אחים ואחיות (אחרי הרבה נסיונות כושלים)
&nbsp
 

קייטילי

New member
הכוכב שלי הוא....


הכוכב שלי הוא משמש הכלבלב שלי. הוא בן 5, ונמצא איתי 4 וחצי שנים. יש לנו קשר מאוד מיוחד. הוא תמיד שומר עלי כשאני לבד ומצחיק אותי שכעצוב לי. אין ספק שהוא ידידי הטוב ביותר ואני לא מצליחה לדמיין את חיי בלעדיו.

 
כוכבים יש בשמים

אבל מי שראוי לאות הוקרה על עשייה לאורך 32 שנה למען חיי הקהילה, חיי התרבות, התושבים והילדים במושב נתיב העשרה (ישוב צמוד חומה) על גבול רצועת עזה.
מי שמטפלת ודואגת לחיילים שמופקדים על בטחון המושב - כיתת הכוננות - יום יום - 15 שנה למזון, עוגות, ארוחות חג ושבת
בלי שום קשר למה שהם מקבלים ובעיקר לא מקבלים מהצבא.

מי שעבדה סביב השעון במלחמת צוק איתן ושסרבה לעזוב את המושב גם לא להפוגה קלה כל ימי המלחמה,
למרות שילדיה ונכדיה ורבים עזבו לפרקי זמן שונים.
ולא נחה לרגע בעשייה הבלתי נגמרת ולא רק בימים הקשים ההם.(רק מי שחי שם ומסביב יודע באמת) - וללא כל תמורה כספית או אחרת

היא בחורה ושמה סמדר. שכל מי שמכיר אותה יאמר את זה ללא היסוס
והיא גם אחותי הבכורה.
אני גאה בה.
 

avibr95514

New member
הכוכבת שלי היא אשתי

אשתי המדהימה היא הכוכבת שלי שעזרה לי המון לעבור את כל המכשולים שנקלו בדרכי
 

matanp88

New member
הכוכב שלי


הכוכב שלי, שמהווה עבורי מודל לחיקוי בכל זמן הוא אדם שאני מעריך מאוד וזה חייל שלא אפרסם את שמו שנפגשתי איתו לאחר מבצע צוק איתן. הוא לא סיפר לי על יותר מדי מעשי גבורה שעשה, הערכתי את המשמעות בתפקיד שלו ואת הרצון הטוב שהיה לו להגן על המדינה, על כל אחד מאיתנו ולתת מעצמו לא משנה מה יקרה לו רק כדי שנישן בשקט. אני מעריך כל חייל וחייל ובמיוחד בתקופה זו שלאחר הקיץ הקשה, כל חייל עבורי הוא עולם. לפני הפגישה לא חשבתי שארצה להגן על המדינה ברמה כזו ולא האמנתי שארצה להגיע הכי גבוה שאפשר. ראיתי בצבא עוד תקופה של 3 שנים שחייב לעבור אותה ולא באמת התייחסתי למשמעות. הוא סיפר לי שראה את האנשים הכי קרובים אליו, חברים שלו, פצועים וזועקים... ובכל זאת הוא המשיך ונלחם גם למענם. גרם לי להבין מה המשמעות של החיים, שצריך להעריך כל דבר ולא משנה מה - לשמוח בחלקנו ובמיוחד לשמור על המדינה שלנו. לאחר הפגישה, אין אחר ממני שרוצה להגן ולהגיע לטוב ביותר שמתאים לי עד כמה שאפשר כדי להעניק ולתת מעצמי כמו שאותו חייל נתן והעניק רק בשביל להרגיש סיפוק ואושר בלשרת את המדינה שלנו שאני אוהב.
&nbsp
ואם אני מקשר את זה להופעה כי הלהקה מגיעה לארץ, אני שומע הרבה את השירים שלהם ועד שהם מגיעים לכאן - הייתי רוצה ללכת ולראות משהו שלא רואים כל יום ולתת להם להרגיש נוח ולשמוח עם כל הלהיטים הגדולים שלהם כאן בארץ, שייראו שאין כאן רק חיים של מלחמה במיוחד לאחר קיץ קשה ונטול הופעות כאלה.
 

vitamin82ka

New member
שלום לכולם ושיהייה לנו המשך יום נפלא!!!

(אולי תחשבו שאני די פרימיטיבית , אבל חביבים שלי הכוכב שלי -זאות אימא שלי!!! כן, כן אימא...
היא, זאות שלא ישנה לילות ארוכים כשהייתי תינוקת, זאות ששעברה איתי כל המחלות שלי ) נתחיל מנוזלת מאף וחולה וחולה( היא זאות שהנשיקות שלה הייהו מרפעים לי את כל ה"סריתות" בגוף יותר טוב מכל תרופות. אימא, שספגה את כל הצרות בגיל ההתבגרות שלי.
היום יש לי בן, ילד טוב וחחם, ואני מסתקלת לאימא שלי ואומרת "אני רוצה להות אימא כמוהה!"
 

MyTrueLove

New member
הכוכב שלי...

הכוכב שלי הוא אהובי, זה שכבש את ליבי, באהבה, בחוכמה, בעדינות, ברכות ובטוב שלו.
לא משנה כמה קשה לי וכמה עצוב, אני שומעת את הצחוק שלו .. וזה מיד גורם לי לחייך.
החיבוק שלו, לוקח ממני את כל הכאב, את כל הקושי ונותן לי אויר לנשימה.
והוא תמיד מוכן להישתטות רק כדי לשמוע אותי צוחקת.
לא מזמן הקדשתי לו את השיר counting strars ...
מקווה שנוכל לספור את הכוכבים ביחד בהופעה.
i love you honey, you are my heart & soul.
 

oritush1234

New member
הכוכב שלי

הכוכב שלי הוא בעלי. מאז שהיה ילד ועד היום כשהוא בן 40 + הוא לא מפסיק לחשוב ולהמציא רעיונות וליזום דברים. הוא עבר כברת דרך ארוכה מאד במהלך השנים עם המון המון אכזבות ולמרות הדרך חתחתים שעבר שמר על אופטימיות. הוא כמו נחום תקום, נופל וקם, נופל וקם ותמיד פועל ברוגע ובשלווה ומעודד את כולנו והאני המאמין שלו הוא שכשדלת אחת נסגרת, דלת חדשה נפתחת. הוא כוכב אחד גדול שמאיר את הדרך שלנו אל המחר, כוכב אחד שמתעקש להמשיך להאיר. אני כל כך שמחה שיש מישהו שמאיר לנו את החשיכה ואני בטוחה שעוד כוכבו ידרך והוא יצליח להגשים את החלומות שלו וגם אם לא, הוא הכוכב שלנו
!
 

Brady

New member
הכוכב שלי הוא אני

למעשה אני מתקשה למצוא מועמד יותר ראוי
 
למעלה