טקס נבחרי הפורום השני מתחילללל..

מעולה
!

דואט מצוין.
את טיטניום אני לא אוהב והוא אוברייטד אימתני. עם זאת,את שי וולף דווקא כן.
טרן מי און זה גם שיר מוצלח,מהטובים של גואטה ושל ניקי. אין ספק שהשת"פים עם סיה וניקי הן פנינות בכל מה שהוא עושה\עשה לאחרונה שרובו הגדול זבל.
 

The Gloaming

New member
הופעה שיר השנה מקום 4ג

והנה אנחנו מסיימים עם המקום הרביעי. אני בטוח שחלקכם יהיה קצת בשוק שהשיר הזה הגיע רק אל המקום הרביעי. אבל בעצם, זה אולי דיי ברור מידי.

אז את המקום הרביעי סוגרת ריאהנה עם הלהיט, Where Have You Been.
השיר שוחרר אחרי יחסית 2 כשלונות מאותו אלבום, You Da One, Talk That Talk והוא בהחלט הצליח להצליח את הכבוד של האלבום.
למרות ההצלחה היחסית גדולה של השיר, הוא הצליח להכנס רק למקום החמישי במצעד הבילבורד - משהו שנחשב לא להצלחה גדולה בעולמה של ריאהנה.

אז קבלו את ריאהנה מופיעה עם השיר שלה!

http://www.youtube.com/watch?v=wR49iAvlKSU


אגב, ריאהנה עוד לא סיימה במצעד הזה.
 

candyheart

New member
למען האמת...

הוא היה האהוב עליי ביותר באלבום בהתחלה,אבל הוצאתו כסינגל הוא פשוט נהיה חרוש והפסיק לעניין אותי.זה גורל של המון שירים טובים שנחרשים ולכן אני אף-פעם לא בטוחה אם אני רוצה שהשיר האהוב עליי יצא כסינגל או לא.
 
בחרתי בו כשיר השנה


היה לי ברור שבפורום שוחרי ליטחיות,ריהאנה לא תגיע גבוה מדי.

בכל אופן להיט דאנס מדהים ומפואר,ביצוע מעולה של ריהאנה,קליפ מהמם עם יופי לא מהעולם הזה.
 

The Gloaming

New member
הרכב השנה


בשנה שעברה הזוכה הגדולה הייתה פלורנס והמכונה שלה.

השנה, בניגוד לשנה שעברה, התחרות הייתה מאוד צמודה בקטגוריה הזאת. מאוד.

במקום השלישי עם 22 אחוז מהקולות נמצאים Maroon 5. מארון סופסוף זכו השנה להצלחה שלהם אחרי 2 אלבומים מדשדשים מאוד. את ההצלחה אפשר לתת לדה וויס או לכריסטינה אגילרה, אני מניח שכל אחד יראה את זה בצורה אחרת. בכל מקרה, רק שתבינו כמה שזה היה צמוד, עד לפני 3 ימים מארון היו המקום הראשון, 4 קולות של הרגע האחרון טרפו את הקלפים מחדש.

במקום השני עם 27% מהקולות הגיעו הלהקה הבריטית The Wanted. המבוקשים קיוו להצליח קצת יותר כנראה מההצלחה הבינונית שלהם, אבל הם לא לגמרי אשמים, הלהקה הבריטית השנייה ההיא הצליחה לגזול מההצלחה. או שאולי הפה המלוכלך שלהם גרם להם לפספס את המקום הראשון? אחרי שניבלו את הפה על בריטני וכריסטינה, לא בטוח כמה אהבה הם יקבלו.. בטח שלא בפורום הזה
. אבל היי, מקום שני זה עדיין מכובד מאוד.


ובמקום הראשון, הפתעה גמורה לדעתי, עם 32% מהקולות הגיעו Coldplay. קולדפליי השנה זכו להצלחה ענקית עם הסינגל Paradise שהיה מקום ראשון בישראל ובעוד 12 מדינות בעולם. הבעיה היא שבגלל הגודל של ההצלחה כמעט אף אחד לא יודע שיצאו להם עוד 4 סינגלים נוספים מאותו אלבום. אבל כנראה שבפורום הזה אפקט ריאהנה חזק מאוד וגרם ללהקה להגיע אל המקום הראשון! שיהיה במזל טוב
|טפו|
 

candyheart

New member
אני כמעט בטוחה שבלי השת"פ עם ריהאנה

הם לא היו במיקום הזה ואולי גם לא בשני.הם להקה שאני סה"כ לא כל-כך מחבבת על אף כמה שירים טובים.

מפתיע שדה וונטד הגיעו למקום שהגיעו כשבפורום נראה שלא ממש מחבבים אותם.הם אכן הרסו לעצמם עם השטויות שהם מדברים.

את מארון לא אהבתי ב"זז כמו ג'אגר" וגם לא ב"טלפון ציבורי" אבל "עוד לילה אחד" דווקא טוב! הוא מאוד גדל עליי מהפעמים הראשונות ששמעתי.
 
אפילו לא הייתי צריך לכתוב הודעה משלי.

בול.

חוץ מזה שאהבתי מאוד בהתחלה את מובס לייק ג'אגר ושלדעתי,דה וונטד גרועים ונטולי כישרון וכריזמה לחלוטין |שולה|.
 

candyheart

New member
לגבי דה וונטד - זו די אמת.

הם בהחלט חסרי כריזמה עם קולות חביבים עד סבירים.למרות זאת,יש להם כמה שירים נחמדים שבטח היו נשמעים טוב יותר על להקה אחרת.

חוץ מזה,הם רובם די כעורים ולא יודעים לסתום את הפה.
 

theone24

New member
מעולה, כבר חששתי ש"המבוקשים" או איזו

להקת בנים של רגע יגיעו למקום ראשון.
אחךה שנה לקולדפליי, עם שני שירים מעולים (פארדייס ופרינסס אוף ציינה)
 

The Gloaming

New member
זמר השנה


זה נראה כאילו ב 5-6 שנים האחרונות הקטגוריה הזאת מאוד משעממת. אז להסבר למה התחרות כאן הייתה כ"כ צמודה יש רק שני אפשרויות. לא היה מישהו ממש ראוי לזכייה, או שכולם היו טובים באותה המידה? לא יודע... בכל מקרה, בשנה שעברה זכה ברונו מראס. אולי הוא יזכה גם בשנה הבאה?

אל המקום השלישי, עם 18 אחוז לכל אחד, הגיעו ג'סטין ביבר ופלו רידה. פלו רידה השנה סיפק 3 להיטי ענק וגם ג'סטין עם להיט שלישי ענק בדרך. ובכל זאת הם מצאו את עצמם רק במקום השני. לדעתי פלו רידה היה צריך לזכות בקטגוריה הזאת, אבל מילא


במקום השני עם 22% הגיע Usher. לא ברור לי איך הוא הצליח לפלס את הדרך שלו את המקום השני, סה"כ שום סינגל שלו השנה לא באמת הצליח להתרומם. אבל אז שמעתי את הסינגל החדש, Numb, והוא בהחלט ראוי להיכנס למצעד. אחלה שיר.



ובמקום הראשון עם 27% הגיע לדעתי, בהפתעה גמורה אבל מוצדקת מאוד Chris Brown. לכריס הייתה שנה מוצלחת במיוחד עם סינגלים כמו Don't Wake Me Up, Turn Up The Music ושיתוף הפעולה שלו עם ריאהנה בעוגת היומולדת שלה. אני שמח שכריס הגיע אל המקום הזה, ריאהנה סלחה לו וכנראה שגם אנחנו צריכים לסלוח לו. אבל רק על האלימות. הוא עדיין הומופוב מסריח
לפחות הוא חתיך?
 

candyheart

New member
בהחלט קטגוריה שצולעת כבר כמה שנים.

נראה שכמות זמרי הפופ הגבריים דלילה מאוד וזה נורא חבל לי.גם אלה שכן מוציאים שירי פופ לא מצליחים להגיע למיינסטרים ונראה שפלייליסט הפופ העולמי מורכב בעיקר מזמרות ולהקות.
נקווה שזה ישתפר בשנים הקרובות.

ואני לא זוכרת למי התבעתי בכל...אבל כולם פה לא לטעמי.ביבר עוד הוציא איזה שיר או שניים נחמדים ואשר גם יותר סביר.כריס מעצבן אותי ופלו רידה עלוב.
 
למעלה