הכירו את: From Above

theone24

New member
הכירו את: From Above


From Above, היא להקת הבנות הבריטית החדשה בניצוחו של מתיו נואלס, הלא הוא אבא של... אוקי, עכשיו תנסו להתרכז כי זה הולך להיות מבלבל. במקור, הלהקה נוסדה ב2007 וכללה 7 בחורות צעירות שונות לגמרי מהבנות שבתמונה. נואלס כנראה קלט שהלהקה נראית כמו להקת יצאניות והחליט להחליף את כל הבנות, ולחתוך אותן ל5. אבל רגע, זה הולך ומסתבך... מסתבר שבשבועות הקרובים תעלה תוכנית חדשה בMTV הנקראת Breaking From Above, שתעקוב אחרי הבנות בדרכן להוצאת הסינגל ואלבום הבכורה שלהן (השטויות הרגילות שיש בתוכניות כאלה), אבל יש כאן טוויסט! כאשר הבנות יגיעו לראשונה לאחוזה החדשה בה הן יתגוררו, הן יגלו שגרות בה כבר 2 בנות אחרות, מה שיעלה את מספר הבנות בלהקה זמנית שוב ל7, וכל אחת תצטרך להלחם על מקומה הסופי... תסמכו על אבא של ביונסה שיצליח להרוס הכל. בינתיים, הבנות שיחררו את סינגל הבכורה שלהן, Not The Same Girl וצירפו לו קליפ: http://www.youtube.com/watch?v=8CE4DOHxCi4&feature=player_embedded אמזון אף העלו טעימה מאלבום הבכורה שלהן, Breaking From Above, עם תאריך שיחרור ל12 בדצמבר. http://www.amazon.co.uk/Breaking-Fr..._shvl_album_2?ie=UTF8&qid=1322186422&sr=301-2 מבולבלים? גם אנחנו... האם הבנות בתתמונה אלו הבנות הסופיות בלהקה? האם מתיו נואלס ילמד מטעויות העבר שלו אי פעם? והאם בכלל אנחנו צריכים עוד להקת בנות?
 

Orush the Best

New member


אכן מבולבלת
איך אפשר להוציא אלבום עם 5 בנות כשאנחנו כביכול אמורים לא לדעת מי הן ה5 שזכו להיות סופית בלהקה
 

The Gloaming

New member
מה שלא הבנתי

זה איך הן כבר הקליטו אלבום אם הלהקה עדיין לא הורכבה סופית... דבר שני, השם של הלהקה נוראי בעיניי. מעבר לכך - השיר עצמו ממש נחמד ויש לו פוטנציאל לא רע בכלל.
 

theone24

New member
עכשיו ראיתי ביוטיוב מישהו שהעלה את...

הפרק הראשון של התוכנית, משמע הסדרה כבר החלה את שידורה. גם אני לא הבנתי איך אפשר לשחרר קליפ אם הלהקה בשלבי הרכבה, או שפשוט מדובר ביחצ"נות גרועה וניהול גרוע.
 

mix86

New member
נעים מאוד

באמת הזוי העניין הזה. אני מניח שאם הם יחליפו בנות יצלמו לקליפ הזה גרסה חדשה כמו שעשו עם השגובייבס עם overload. בכל מקרה התחושה שלי לגביהן לא טובה. ואני ממש מרחם על האוזניים שלהן, העגילים שוקלים יותר מהן.
 

How I Disappear

New member
חלאס כבר עם הלהקות של ה54 בנות בלהקה

בזמן האחרון צצות להן כל מיני להקות עם 5 או 7 או אפילו יותר בנות בלהקה וזה ניראה לי ממש מוגזם .. איך אפשר להתחבר לקולות ששומעים אם כל שורה שרה מישהי אחרת ? גם אצל השבתות לא אהבתי את הקטע הזה אבל היו להן שירים נחמדים אז ויתרתי להן
בכל מקרה, זה מעצבן
 

candyheart

New member
הן די מיותרות לדעתי

אני בכיף אקבל עוד להקת בנות אם יש בהן משהו מעניין,אבל אלו בינתיים נראות כאילו סתם קיבצו 5 בנות אקראיות והרכיבו להקה.השיר חביב אבל זה כל מה שאני יכולה להגיד עליהן לטובה,כרגע. ואני דווקא אהבתי את התוכנית של אשלי סימפסון בה גם עקבו אחרי הקלטת האלבום הראשון שלה,אבל פה זה נשמע מבולגן מדי.
 
למעלה