טקס נבחרי בפורום

theone24

New member
השיר הזה בהופעתו החיה פשוט קורע לב ומדהים.

באלבום הוא מחורבן ברמות. באמת. היא זמרת שצריכה להוציא רק אלבומי הופעה חיה. הסטודיו מסרס אותה לגמרי.
 

The Gloaming

New member
אלבום השנה


לקטגורייה הזאת היו מעומדים רבים וטובים. אבל רק 4 מהם זכו לקבל את הקולות שלכם.מי אלו היו?
אל המקום השלישי, ועם קול אחד בלבד שאתם יכולים לנחש של מי (
) הגיע Wounded Rhymes של Lykke Li. אני מודה שלא היה לי מושג במי מדובר עד שהאזנתי לשירים ביו טיוב ואני מתחיל לחבב את העניין. סגנון מאוד ביורקי רק יותר פופיסטי קצת. כדאי להקשיב. השיר קיבל 5 אחוז מהקולות.
עם האלבום הכי נמכר בשנים האחרונות בכל רחבי העולם, מגיעה אדל אל המקום השני. אין מה להרחיב על האלבום הכ"כ טוב הזה. עמוס בשירים קורעי לב, מרגשים, מעודדים, מזדהים ויפים. אבל זה לא הכל! אל המקום השני מצטרף גם האלבום הרביעי של ביונסה! שתי הזמרות בחרו המספרים לשמות האלבומים שלהם. אולי היו מגיעות למקום הראשון אם היו קוראים לאלבום שלהן 1... כל אלבום קיבל 10 אחוז מהקולות.
ומי שכבר רגילה למקום ראשון במצעד הזה - נכנסת גם כאן למקום הראשון, Femme Fatale, אלבומה השביעי של בריטני ספירס. נבחר ברוב קולות של 75 אחוז. בריטני עלתה לבמה לקבל את הפרס, אבל הקהל כמעט ולא נתן לה לדבר מרוב אהבתו אליה, בסוף היא הצליחה להכניס כמה (ממש קצת כזה) מילים: http://www.youtube.com/watch?v=7p2FthCY2es
 

theone24

New member
איזה קהל חי יש לנו הערב!!

שוב, אין הפתעות גם הפעם. האלבום של בריטני באמת מצוין. לא הכי טוב שלה, אבל בין הטובים ביותר שהיא עשתה. אישית אני לא מבין את ההתלהבות מ21' של אדל, מגיע איזה שלב שאני לא מסוגל יותר לשמוע בלדות ומתחיל נקר מול המחשב אם אני ממשיך הלאה.
 
אוי איזה מגניב שלייקי לי הגיעה למקום השלישי!

ההצעה שלי והקול שלי השפיעו על הבחירות!! יאיי!
אפילו אם זה רק מקום שלישי,אני מאוד גאה בעצמי! אלבום מאוד יפה ואמדו עשיר הפקתית. מדובר בזמרת אינדי פופ שבדית מצויינת. האלבום של אדל לא גרוע אבל רוב השירים שם הם שירי פסנתר בנאליים ונדושים כך שלא הכי התלהבתי ממנו,למרות שאני אחזור ואומר שהיא מבצעת בצורה מאוד סוחפת ומרגשת. כמות השירים שממש אהבתי ושאני חושבת שהם מדהימים עומדים על ארבע שירים בלבד. את האלבום של ביונסה ממש לא אהבתי,אלבום גרוע,משעמם ומייגע...אפילו יותר מהקודם שלה(שהיה ממש מזעזע). בכל זאת אהבתי את Run The World ואני מחבבת את I Care. בשיר 1+1 היא מגלה יכולות ווקאליות יוצאות דופן ומגלה גוונים מאוד מיוחדים ומרגשים בקול שלה אבל השיר עצמו לא אהוב עליי במיוחד. באלבום של בריטני גרוע מאוד. טראש פופ זבלי ביותר. למרות שאהבתי את Gasolin מאוד בגלל שיש לו לחן מאוד ממכר אבל מין הסתם,כמו כל השירים שלה,אני חושבת שאם מישהי אחרת הייתה מבצעת אותו,הוא היה עולה ברמה.
 


FF אלבום ממש חמוד,אבל הוא כבר נמאס , ואני לא יכולה לשמוע אותו כבר,מרוב שחרשתי אליו. באלי להקיא ממנו .
 

Music Man XD

New member
ושכחתי לציין - 4


אלבום מצוין! משום מה אין הרבה שמסכימים איתי על זה בפורומים של תפוז
 

Someone 2011

New member
האלבום של ביונסה ???

תן לי להקיא רגע ... אחד האלבומים הגרועים,משעממים,לא זורמים וביזבוז של זמן אחד גדול שאני מכיר בכל החיים שלי. אז לא פלא שלא מסכימים איתך. כי אפשר להגיד על האלבום הזה הכול חוץ ממצויין. דרך אגב, אני ממש לא חושב שהאלבום הזה משקף את ביונסה, היא מסוגלת להרבה יותר, ממש הרבה יותר. עצוב שהיא מוציאה חומרים כאלה משעממים ( או שחופרים רצח - ראה Run the World...)
 

Music Man XD

New member
לא מסכים בכלל.

זה אלבום מעולה, וכיחידה אחת הוא הטוב ביותר שלה. ציינתי שלא מסכימים איתי בתפוז, אבל מחוץ לפורומים כאן הייתה לו קבלת פנים חיובית מאוד. מה גרוע בו? בכל מקרה הוא טוב יותר מרוב אלבומי הפופ המסחרי ששמעתי לאחרונה (לא המון, אבל בכל זאת).
 
למעלה