טקס נבחרי בפורום

candyheart

New member
הצבעתי לברונו

את סי-לו אהבתי שנה שעברה אבל אבל ברונו הכי בלט השנה ומאוד נהנתי ממנו.אני חושבת שיש לו קול מקסים ולמרות שלא אהבתי את כל הסינגלים שהוא הוציא השנה,זה היה מספיק כדי לשים אותו במקום ראשון.
 

hollypop girl

New member
הצבעתי לברונו, בהחלט מגיע

לו... רגע! ג'סטין ביבר לא היה בקטגוריה הזאת?
 

The Gloaming

New member
זמרת השנה


והנה מגיעה לה אחת הקטגוריית הכי קשות אם לא ה... כ"כ הרבה זמרות היו לנו השנה, כולן יפות כולן מוכשרות אך רק אחת מהן תזכה בתואר.. מי זאת תהיה?? גילוי נאות - הייתי מופתע מכך שליידי גאגא לא קיבלה אפילו קול אחד מכם.
את המקום השלישי חולקות ביונסה וריאהנה יחדיו (לא משהו גזעני אני מקווה). כל אחת מהן קיבלה 5 אחוז מהקולות שלכם.
אל המקום השני הגיעה אדל. אבל ברור לכולם שאם היה מדובר בקול נטו, היא הייתה מגיעה אל המקום הראשון. היא אפילו קיבלה את הקול שלי! אדל קיבלה 15 אחוז מהקולות שלכם.
קייטי? ניקי? ניקול? בריטני לא סופרת אתכן בכלל, כנראה. עם 70 אחוז מהקולות בריטני משאירה לכולן אבק. בריטני הוציאה השנה את האלבום הכי פחות מצליח שלה, מלווה בסינגלים הכי מצליחים שלה אי פעם. עם סינגל רביעי שבדרכו לצמרת ו- 5 שבועות רצופים מקום ראשון במצעד הפופ בפורום שלנו, בריטני ללא ספק היא הבחירה שלכם
או כדברי מקס מרטין ע"י קולה של בריטני
כל הגברים וכל הנשים רוצים למצוא את איימי! בריטני באמצע טור כרגע ולכן היא לא יכלה להגיע ולומר תודה, אבל היא השאירה הודעה מוקלטת: http://www.youtube.com/watch?v=ZVCddvJVuy0
 
חלוקה של מקום אחד בין ביונסה לריאהנה

זו חלוקה מעניינת. אני אישית חושבת שביונסה הרבה יותר מוכשרת מבחינת הנוכחות הווקאלית ובנוכחות הפרופורמרית שלה. אני אומנם התחברתי לשום אלבום של ריאהנה במיוחד אבל היא עושה רושם ומקרינה אישיות של זמרת משוחררת,צעירה ורעננה והקליפ האחרון שלה היה מדהים. אדל מדהימה בעיניי למרות שהאלבום האחרון שלה היה ברובו די בנאלי לעומת האלבום הראשון שהיה יותר מעניין ומגוון אבל סך הכול אני מאוד אוהבת אותה. היא ווקאליסטית מדהימה ומלאת רגש. ואף זמרת שיש כיום בתעשייה מבחינה אומנותית,לא משנה כמה היא תהיה גרועה,לא תספור את בריטני. אולי בריטני לא סופרת אף אחד מבחינת ההצלחה המסחרית שלה והמותג המסחרי שהיא וכוכבת העל שהיא אבל אני אישית רואה אותה כאחת הזמרות הגרועות בהסטוריה,אם לא הכי גרועה,שכמעט כל זמרת שיש לה טיפה קול באשר תהיה,מתעלה עליה.
 

Someone 2011

New member
והתגובה של בריטני


Love me Hate me Say what you want about me But all of the boys and all of the girls are beggin' to If You Seek Amy או Baby What You See Is What You Get.
 

theone24

New member
גאגא אפילו לא קיבלה נקודה אחת?


באמת מפתיע. או שלא בעצם, היא די נמאסה על כל העולם בערך. גם כאן אין הפתעות. מבחינתי כל שנה בה בריטני פעילה מוזיקלית היא שנת הבריטני, אז... היית צריך לשים קישור בו היא מודה למעריצים ורואים את העניים שלה קוראות מהטלפרומטר! חולה על ההודעות האלה שהיא עושה!
 

Music Man XD

New member
מצטער, לא מגיע לה.

ריהאנה, ביונסה, אדל וגהגה ראויות לזה יותר, גם קייטי פרי היא בחירה מובנת יותר. מבחינה אישית - אני הצבעתי לביונסה כי מאוד אהבתי כל מה שעשתה השנה, מבחינה מוזיקלית, ויזואלית, מבחינת הופעות חיות וכו'. המקום השני מבחינתי הוא אדל, שמגיע לה התואר על ההצלחה האדירה והמוצדקת שלה השנה.
 

WhyTheFace06

New member
הזכייה הראויה ביותר הייתה צריכה להיות לאדל!

בריטני הייתה צריכה להיות נוכחה פה, אבל לא במקום ה1. בכל מקרה צפוי מידי ש70 אחוז מהכותבים פה כותבים בפורום בריטני...
ריהאנה כל שנה ראויה להופיע פה ובגלל זה אף פעם לא מקבלת זכייה ראויה כמו שמגיע לה- היא לא נותנת לנו קצת לנוח ממנה ולהתגעגע אליה- רצוי שתעשה זאת מתישהו... וביונסה גם ראויה להופיע פה, הייתה לה אחלה שנה. חוץ מקייטי שלא הופיעה, לא הופתעתי
 
די צפוי,הפורום מורכב

ממעריצים שלה.
היא המק' ה2 שלי,אני הייתי נותן את המק' ה1 לרירי.
 

Music Man XD

New member
זו השנה של אדל, לא מסכים עם הבחירה.

מבחינה אישית, כמו שציינתי קודם, אני עם ביונסה.
 

candyheart

New member
מבחינת הצלחה וכישרון ברור שמגיע לאדל.

אבל נראה לי שהרוב,כולל אותי,הצביעו בקטגורייה הזאת לפייבוריט שלהם...כי לכל אחד יש כזאת בקטגורייה הצפציפית הזאת.אני הצבעתי לבריטני כי באמת שמאוד נהנתי מהסינגלים שלה השנה,אבל לכולן פה פחות או יותר מגיע.
 

The Gloaming

New member
הופעת המקום השני בקטגוריית שיר השנה


אל המקום השני, הכ"כ קרוב למקום הראשון, הגיע Someone Like You של אדל. השיר קיבל 15 אחוז מהקולות שלכם, כולל את הקול שלי שוב. אדל חיזקה את כולנו ברגעים קשים עם השיר הזה, וזה הזמן לאחל לה המון בהצלחה בניתוח שלה, ושתחזור אלינו במהרה עם אלבום קורע לב נוסף!! רגע לפני ההופעה, הגיע הזמן לנחש, מי יקח את שיר השנה? ברונו? קייטי? גאגא? בריטני? קאשה? ניקי? גסי ג'יי או בכלל ג'ניפר לופז?? http://www.youtube.com/watch?v=qemWRToNYJY
 
למעלה