טקס נבחרי בפורום

מיקום מדהים והלימודים מרתקים!!!

אני לומדת המון פילוסופיה וספרות ועל תקשורת בין אנשים ופסיכולוגיה התפתחותית(קוגניטיבית וריגשית) וביולוגיה...ואני גם אלמד בימים הקרובים גם על חגי ישראל ועל חקר השפה העברית. אני ממש מרגישה שאני מעשירה את עצמי. אני ממש ממש ממש אוהבת ללמוד. זה ידע מטורף.
 
תודה!

אני לומדת חינוך לגיל הרך(עם התמחות לחינוך מיוחד) כך בשנה הראשונה אנחנו לומדים מקצועות מאוד חוויתיים ובסיסים כמו על החי והצומח,על חגי ישראל,על חקר העברית,שיעורי מוזיקה,דרמה,תנועה. ויש בנוסף לזה שיעורי ספרות,פילוסופיה,פסיכולוגיה וסדנאות של דינמיקה קבוצתית.
 

theone24

New member
הפתעה ענקית!

אני בכלל הצבעתי לשבתות כי לא ממש היה לי למי להצביע. פלורנס עדיין לא הוציאה את SIO, השיר היחיד שלה/הם שאני אוהב. הבלאק אייד פיז מזמן נמאסו עלי, אם כי מאוד אהבתי את Just Can’t Get Enough. ומארון 5 וקולד פליי חזרו עם שירים לא משהו. מה שהשאיר לי רק את השבתות...שבאו לי בטוב בזמן האחרון. בכל אופן, רק בגלל Shake It Out האדיר אני מפרגן להם!
 

WhyTheFace06

New member
באמת מפתיע!

אני אוהב שני שירים שלהם, ומכור כרגע לSIO. הצבעתי אז למארון 5 שלהם יותר הגיע לדעתי, אבל היום כבר הייתי מצביע לקולדפליי
 

candyheart

New member
לא הצבעתי להם,אבל אני שמחה שהם זכו


למרות שבינתיים לא הכי התלהבתי מהסינגלים שלהם,הם כן מושכים את ענייני באיזשהו אופן והם הכי ראויים מבין המתמודדים.
 

The Gloaming

New member
והנה מגיעה לה הופעה נוספת


והפעם, על הבמה תעלה זוכת המקום השלישי בקטגוריית שיר השנה - הלא היא ריאהנה עם הסופר להיט שלה S&M. כן כן, ריאהנה לא רק אוהבת להוציא אלבום פעם בשבוע - היא אוהבת אפילו להופיע פעמיים בשעה!! אז קבלו את ריאהנה, והפעם במדלי של כל המפעל שלה בשנה האחרונה - בהחלט שנה מוצלחת. http://www.youtube.com/watch?v=Ea2MhW4mA5w
 

theone24

New member
יייאאאאיייי שוב ריהאנה! אף פעם לא נמאס ממנה..

או שכן?
 

The Gloaming

New member
זמר השנה


זו בהחלט הייתה קטגורייה משעממת, כי מי בכלל זוכר את זמרי הפופ הגבריים בשנתיים האחרונות, כאשר אנחנו מופצצים בזמרות לוהטות כל הזמן?? ובכל זאת, היה מגוון לא רע של קולות בקטגורייה הזאת אז מבלי להרחיב במילים:
אל המקום השלישי הגיע אנריקה אגלסיאס, שהייתה לו שנה מאוד מוצלחת בארה"ב שאפילו קינחה בהופעה אצלנו. הסיבה היחידה שאנריקה לא זכה זה כי אתם כועסים עליו על שהבריז לבריטני בטור שלה. אין טעם להכחיש!!! אנריקה קיבל 10 אחוז מהקולות שלכם.
אל המקום השני, הגיע שותפה לתוכנית של כריסטינה, Cee- Lo Green שלא עשה משהו מיוחד השנה, אלא בשנה שעברה. אך אין ספק שמגיע לו. סי לו קיבל 25 אחוז מהקולות.
ואל המקום הראשון הגיע Bruno Mars. בנינו, לא היה מועמד אחר שהיה יכול לקחת את המקום הזה. אפשר לא לאהוב את ברונו, אבל אי אפשר להכחש להצלחה המטאורית שלו השנה, שהגיעה בשיאה למחווה מרגשת לאיימי ווינהאוס המנוחה. ברונו קיבל 60 אחוז מהקולות! סיפרתי לידידה הכי טובה שלי, שרי גבעתי, על הזכייה של ברונו. מרוב התלהבות היא רצה לעשות לו קאבר: http://www.youtube.com/watch?v=ysxmtr4nj_E&ob=av2e
 
אני לא מאמינה שברונו מארס המעפן והמעיק

הזה עבר את סי לו גרין התותח. האלבום האחרון של סי לו פשוט אלבום גדול עם שירי פופ-סול-פ'אנק מדהימים עם הפקות מאוד עשירות ולחנים נפלאים. אמן מדהים. אנריקה אגילסיס תמיד היה בעיניי מיותר,מלוקק ומעיק.
 

theone24

New member
איזה כיף לך, אסף!

שרי גבעתי ידידה טובה! מראיין את ג'סי ג'יי! למה לא...למה לא.... האמת שכאן בכלל אין הפתעות, הוא היחיד שבאמת הגיע לו השנה. זאת הייתה השנה שלו מבחינת הפופ הגברי. אבל בחייאת, שמישהו ימסור לגבעתי ששירה זה לא הצד החזק שלה.
 
ברונו


אהבתי את האלבום שלו. ואת השירים שלו,טוב חוץ מהשיר עם הקופים האלו. מגיע לו
 

WhyTheFace06

New member
בחירה צפויה בהחלט

אמנם נכון- לו הכי הגיע לזכות פה, אבל גיוונתי בהצבעה שלי שאחד יותר טוב קצת- סי לו. יפה בכל מקרה שהגיע למקום ה2. ואנריקה? פתח את השנה מעולה עם Tonight וזהו בערך... לא עניין אותי בכלל במהלך השנה ומראה על שפל מסוים שהוא נמצא פה
 
למעלה