טקס נבחרי בפורום

WhyTheFace06

New member
אני יודע ואולי היה עדיף שמישהו אחד היה בוחר

את הכל או הרוב בצורה מסודרת
 
תת רמה של רמיקס.

מביך בשביל שתיהן. אני הייתי נותן את הקטגורייה הזאת לקייטי וקנייה.
 

candyheart

New member
שכחתי במי בחרתי...

במקום הראשון והשלישי כמעט בטוח לא,אז כנראה שבקייטי,למרות שאני מעדיפה את E.T בלי קנייה. עם כל אהבתי לבריטני אני חייבת לומר שהדואט שלה ושל ריהאנה די מזעזע,ומוציא אותה בצורה נוראית.ריהאנה יושבת בול על השיר הזה ובריטני נשמעת על גבול המעצבנת ומאוד מתאמצת.באמת שהשיר עדיף פי אלף בגרסא המקורית.
 

hollypop girl

New member
רמיקס מזעזע-הקול של בריטני

שם כלכך חנוק!! אני דווקא מאוד אוהבת את הרמיקס עם קאשה וניקי (יותר מאת המקור) וגם את השיר של קייט, שקנייה בהחלט מוסיף לו. איזה סתומה ניקי עם הפינק פריידי שלה
 

The Gloaming

New member
הופעת זכייה


ריאהנה ובריטני לא יכלו להתאפק והחליטו לפנק את המעריצים בהופעה לכבוד הזכייה!! בעוד שריאהנה בחרה לשיר פלייבק, בריטני הראתה לה מאיפה משתין הדג והרביצה ביצוע לייב של החיים!! קבלו את שתי הבנות בהופעה נצחית: http://www.youtube.com/watch?v=88aomeGISxQ
 
הביצוע של ריאהנה לא ממש נשמע כמו פלייבק,

יש שם גווני קול מסויימים שזה ממש נשמע שהיא שרה. ובריטני שרה מזעזע גם בלייב. כאילו ברור שמבחינתי זה הכרחי לשיר בלייב וזה עדיף על פלייבק בכל צורה ובכל סיטואציה אבל גם בלייב יש לה קול נוראי.
 

theone24

New member
הוא צוחק.


זה ברור כשמש שריהאנה שרה חי ובריטני שרה עם פלייבק.
 
מה אני לא שומעת?

ייאמר לזכותי שאני מאוד פתוחה מוזיקלית ואני באה לאלבומים שלה ושירים שלה בראש מאוד פתוח למרות שאני לא סובלת את הקול שלה.
 

The Gloaming

New member
הוא התכוון

שאת כ"כ מנסה להראות שאת שונאת את בריטני כי זה מגניב, שהשנאה שלך נבעה רק מכך שכתבתי "בריטני שרה מעולה בלייב" ולא טרחת בכלל לבדוק שמדובר בכלל בפלייבק. פשוט ראית שמישהו מחמיא לבריט אז ישר נכנסת לתקן אותו על הטעות שלו
או שאולי זאת רק פרשנות שלי
.
 
אני לא מנסה,אני פשוט מראה,

כי אני לא רואה בזה כמשהו מגניב או איכותי ואני ממש לא מנסה לעשות את זה בשביל להעלות לעצמי את התדמית. הוצגו פה הזכיות והמקומות ואני אמרתי מה דעתי. נכנסתי ללינק ועוד איך ודווקא זה לא ממש נשמע כמו פלייבק כמו הרבה פעמים אחרות בהופעות שלה. אם מישהו מחמיא לה אני מתקנת אותו? אני לא מתקנת דיעות של אנשים-זה לא משהו שאפשר לתקן. אני מקסימום אולי בפעמים מסויימות מוסיפה את הדיעה שלי. וכן,זו רק פרשנות שלך.
 

The Gloaming

New member
לא נפתח פה דיון על טעם כי זה לא במקום

העניין הוא, שזה פורום פופ, וכמעט הרוב המוחלט פה מחבב את בריטני וחלקם אפילו אוהב מאוד. כולנו יודעים שאת לא אוהבת אותה, אבל השימוש במילים הרדיקליות והפוגעות שלך נתפסות בעייני רק כניסיון להיות בעלת טעם איכותי, מתנשא ומזלזל. לא רק כלפי בריטני, אבל בעיקר.
 

theone24

New member
וואו, מה שההופעות האלה גרמו בפורום של בריטני.

חלקנו כבר ראינו את סוף הקריירה של הגברת.
בראייה לאחור ההופעה עדיין מביכה ברמות, הפלייבק של בריטני לא במקום, במיוחד בגלל שרירי שרה לייב, ועדיף היה לה להישאר בבית או סתם לצפות בריהאנה מהקהל. אבל את הנעשה אין להשיב. נעבור מכאן הלאה.
 
למעלה