טקס נבחרי בפורום

Music Man XD

New member
האמת שאת האלבום של

ג'סי אין לי חשק לשמוע, אבל אנסה את השיר הזה :)
 

theone24

New member
ולחשוב שאני הכרתי לכם את ניקולה!

*טופח לעצמי על השכם* מבחינת אלבום אני מעדיף את ניקולה כי האלבום שלה יותר אחיד, אבל בחרתי בג'סי ג'יי בגלל שאני באמת חשוב שהיא פרצהאלינו בענק השנה עם 2 להיטים גדולים ועוד כמה שירים שלא נשכח מהר. הקול של ג'יי מטורף, רק חברים לה החומרים הנכונים. זכייה מוצדקת.
 
לא נשכחים מהר?

יש לה כמה להיטי מיינסטרים שמאוד מצליחים כרגע. (במיוחד Price Tag) אבל אני ממש לא רואה בהם נצחיים וממש לא חושבת שיזכרו אותם עוד כמה שנים.
 

candyheart

New member
אני זוכרת את זה.

אני ממש אוהבת להסתכל על שרשורים קודמים הפינה הזאת מדי פעם ולראות אם מי שכתבו עליו מצליח.
 

candyheart

New member
הצבעתי לג'סי אם אני לא טועה...

האמת היא שכלפי ניקולה היה לי את השינוי הכי הגדול.היה לי ממש אנטי כלפיה בהתחלה...משום מה היא עיצבנה אותי,ובנוסף את הסינגלים שלה לא אהבתי.אני חושבת שהתחלתי יותר לחבב אותה אחרי שראיתי הופעות מסוימות שלה,והתרשמתי מהשירה שלה. גם היום היא לא מהאהובות עליי,אבל אני בהחלט רואה את הפוטנציאל שבה ויותר מתעניינת בה. לגבי ג'סי,אני חושבת שנכון להיום,הכי מגיע לה התואר הזה מבחינת הצלחה.היא בהחלט הפריצה הכי משמעותית מבין כל המועמדים.
 

The Gloaming

New member
דואט השנה


הקטגורייה הזאת הייתה הכי קשה בעיני הרוב פה, כיוון שכמעט ולא היה רוב לשום שיר. אבל הקולות האחרונים השיגו את ההכרעה!
למקום השלישי הגיעו בריטני, קאשה וניקי מינאג' עם הדואט הפאטאלי שלהן לעד סוף העולם! הדואט קיבל 13 אחוז מהקולות.
למקום השני והמכובד הגיעה הגברת קייטי פרי ומר קנייה ווסט עם E.T. הדואט קיבל 32 אחוז מהקולות.
ולמקום הראשון הגיעו הדיוות, ריאהנה ובריטני ספירס עם הסאדו מאזו שלהן!! עפ"י דברי ריאהנה, הדואט נוצר ע"י ביקוש המעריצים. ריאהנה העלתה סקר עם איזה אמן הייתם רוצים שאעשה דואט, והמעריצים בחרו בבריטני! בריטני לעומת זאת אמרה שהיא כ"כ אהבה את השיר שהיא ביקשה מריאהנה להשתתף בו. הדואט הקפיץ את השיר למקום הראשון, ושתי הזמרות ביחד מבצעות אותו היום בטור שלהן ברחבי העולם!! השיר קיבל 38 אחוז מהקולות! מה לריאהנה היה להגיד על הזכיה?? טוב ששאלתם, קבלו: http://www.youtube.com/watch?v=XsUVcHXwZNg
 
השיר עצמו לא כזה טוב בעיניי ואפילו די מאוס

ומעיק אבל הוא לא זוועה מצד שני(אם יש למשל שיר שאני ממש לא סובלת של ריאהנה זה What's My Name)...אבל מה שכן זוועה מטורפת זה הקול של בריטני בשיר. זוועת עולם...כאילו אם חשבתי שהקול של בריטני ממש גרוע...אז בשיר הזה הופתעתי לגלות עד כמה הוא מזעזע. אם היא לא מסוגלת לשיר שיר ברמה כזאת זה ממש עצוב לקרוא לה זמרת ובלי שום קשר,זה פשוט לא נכון שהיא תהיה מוגדרת כזמרת(שהיא בכלל תשיר...). את Till The World End ואת ET אני ממש ממש לא אוהבת
 

Someone 2011

New member
בריטני פשוט מלכה !!!


במקום הראשון הגיע שיר אדיר!!! S S S & M M M להיטטט .. כמה שחרשתי על השיר הזה כשהוא היה הסינגל של ריהאנה ואחרי שיצא הרימקס עם בריטני אז בכלל זה כיכב אצלי בפליליסט !! ה- אוו אוו אוו של בריטני לקראת הסוף שיפר לי ת'שמיעה בכמה רמות ... כל כך סקסית !!! מקום שני גם סבבה לגמרי, אבל עכשיו הוא ממש מאוס .... מקום שלישי אחד הרימקסים האדירים !! ניקי הרגה את השיר הזה!! כל השירה שלה מחרפנת אותי, היא עושה את זה כל כך מיוחד וטוב ... בריטני עשתה את זה שוב שהביאה שיר ענק, להיט שיזכר לעד. Sniff, sniff, cryyyyyyyyyyyyyy, I done slayed your whole entire fucking lifeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ובכלל הדאפסאט שעשו לרימקס גדול !!
 

Music Man XD

New member
לא אוהב אף אחד מהשלושה.

הרמיקס הנוראי הזה זכה?
הוא ממש זוועה. השיר המקורי טוב יותר.
 

theone24

New member
אני לא זוכר למי הצבעתי האמת...

נראה לי שלקייטי פרי. עם כל הכבוד לבריטני, הדואטים האלה מאוד מאולצים וחצי אפויים. בכל אופן, ברכות לרירי ובריטני על הזכייה!
 

WhyTheFace06

New member
חבל מאוד שרמיקס ועוד כזה

גרוע זכה. המקור הרבה יותר טוב אבל גם אותו אני מתעב.. היו כ"כ הרבה שת"פים השנה- דווקא הרמיקס הזה? אולי הבעיה הייתה בבחירת המועמדים לקטגורייה...
 
למעלה