טקס נבחרי בפורום

The Gloaming

New member
טקס נבחרי בפורום


אז בגלל שכבר כולם הצביעו כנראה ומחר מסתבר שיש לי יום לימודים ארוך
, אני מקדים את ה"טקס להיום"
אז כמו כל טקס, גם פה יהיה לנו מספר הופעות אורח
. מגישי פרסים לא יהיו כי כבר לא נשאר תקציב. אני מזהיר מראש שהתוצאות דיי משעממות, וחלקן אף צפויות. אבל אם זה מה שהרוב החליט, זה מה שהרוב יקבל..
.
 

The Gloaming

New member
הופעת הפתיחה


הופעת הפתיחה שייכת לדיווה ההריונית ביונסה. ביונסה הגיעה למקום רביעי בקטגוריית שיר השנה. ומועמדת ל 3 קטגוריות נוספות!! האם תגיע גבוה יותר בעתיד?? נדע בקרוב! בנתיים קבלו את הוני בהופעה מעולה לשיר Run The World. http://www.youtube.com/watch?v=yGndRS14lxg
 
הופעה מדהימה וראויה.

ושיר מצויין שאני בחרתי בו במקום הראשון מבין כל המועמדים שהיו. חבל שהאלבום שלה כל כך גרוע. אבל פרופורמרית מדהימה-היא בטוח. הלוואי שתהיה הופעה שלה בארץ-אם תהיה,אני שם!
 

theone24

New member
איזו דרך לפתוח את הטקס הכי טוב שקיים!


אני יותר אוהב את ההופעה שלה עם השיר בVMA או EMA או AMA או מתי שהיא לא הופיעה איתו אז. אבל אחלה של פתיחה.
 

theone24

New member
יש מצב.


האחד שהיא עם המסך הלבן ועושה הרבה שטויות איתו. הופעה חד פעמית.
 

WhyTheFace06

New member
הופעה טובה!

והופעה עוד יותר טובה ממנה כמו שכבר אמרו- הופעת הbillaboard. היא גרמה לי בסופו של דבר אחרי אינספור ירידות על השיר- לאהוב אותו.
 

candyheart

New member
באמת הופעה מעולה.

אני מסכימה שההופעה מפרסי הבילבורד היא הטובה ביותר של השיר. ביונסה פרפורמרית ענקית.
 

The Gloaming

New member
פריצת השנה


בקטגוריה הזאת כמעט ולא היה ספק מבחינתכם. המועמדים הם: • Jessie J • Nicola Roberts • Joe Jonas • Cher Lloyd • Claire mcwier
למקום השני הגיעה ניקולה רוברטס, פליטת להקת הבנות Girls Aloud. ניקולה פרצה השנה באלבום מופתי וממתק פופ אמיתי. אני אישית קניתי את האלבום שבוע שעבר ולא מפסיק לשמוע אותו. מי שעוד לא יצא לו, ממש מומלץ!!
. ניקולה קיבלה 18 אחוז מהקולות!
ולמקום הראשון.....
Jessie J
. ג'סי הוציאה את אלבום הבכורה שלה שוחרר בפברואר השנה, והספיק להניב כבר 6 סינגלים! בניהם 2 מגה מוצלחים. לפני הצלחתה, תרמה ג'סי את קולה בתור זמרת ליווי למיילי סירוס וכריס בראון. ג'סי קיבלה 70 אחוז מהקולות!! לפני כמה ימי הספקתי לראיין את ג'סי לגבי הזכייה שלנו אצלנו, וזה מה שהיה לה לומר: http://www.youtube.com/watch?v=RJzwHGtvbz0
 
לג'סי יש קול ענק אבל אלבום הבכורה שלה

די גרוע(חוץ משיר או שניים). אם אני לא טועה,אני בחרתי בניקולה רובטס(או שדילגתי על הקטגוריה הזאת ולא בחרתי באף אחד). אלבום הבכורה של ניקולה רוברס מצויין בחציו(חצי מהשירים מעולים והחצי השני בינוניים מאוד) ומרגישים שהיא אמנית מיוחדת ומלאת פוטנציאל.
 

Music Man XD

New member
מעדיף את ניקולה על פני ג'סי מבחינת

המוזיקה, אבל לג'סי יש קול מאוד יפה. מקווה שלא תתבזבז יותר על שירים מעפנים, כי היא מוכשרת!
 
למעלה