הכירו את: Girls' Generation

theone24

New member
../images/Emo41.gifהכירו את: Girls' Generation../images/Emo41.gif

ניסיתי, בחיי שניסיתי להתעלם מהן, אבל בכל בלוג מוזיקה אני נתקל באיזכורים עליהן, אז... Girls’ Generation, אולי שמעתם עליהן ואולי לא, הן להקת הבנות הכי חמה שיצאה בשנים האחרונות מסצינת הפופ הקוראני (K -POP), וכוללת 9 חברות והן: Taeyeon (סולנית) Jessica, Sunny, Tiffany, Hyoyeon, Yuri, Sooyoung, Yoona ו - Seohyun (רק אל תבקשו ממני להבדיל מי זאת מי ולאיית לכם את השמות). מאז פריצתן לסצינת המוזיקה הקוראנית הבנות זכו להצלחה ענקית, והוציאו 2 אלבומי סטודיו, שלושה EP, אלבום הופעה חיה, ו - 2 הוצאות מחודשות לאלבומיהן הראשונים...אה, שכחתי לציין שהן נוסדו רק ב2007... כנראה שם זה נהוג להוציא אלבומי סטודיו, אחרי חודשיים להוציא אותם מחדש, ובין לבין להוציא עוד כמה EP'S שלא ישעמם. ואנחנו חשבנו שריהאנה מגזימה.
אחד הלהיטים הכי גדולים שלהן נקרא Run Devil Run, וכל מעריצי קאשה בוודאי יזהו את השיר, מאחר והשיר במקור הוקלט ונכתב על ידה. עכשיו הבנות רגע לפני פריצה עולמית, כנראה , כאשר המטרה העיקרית היא אמריקה, ולעזרתן הן גייסו את המפיק טדי ריילי, שעבד עם רבים וטובים במהלך השנים כמו מייקל ג'קסון, ג'נט ג'קסון, ליידי גאגא ועוד. ריילי הפיק להן את The Boys, הסינגל הראשון וכנראה היחידי (שם נהוג להוציא סינגל אחד, מקסימום 2 מכל אלבום) מתוך אלבומן החדש והשלישי שנושא את שם השיר גם כן. זהו השיר הראשון של הבנות באנגלית מלאה. בגדול השיר נשמע כמו משהו של הפוסיקאט דולז (מינוס הסולנית היחידה), ואולי משהו שבהחלט יתן להן יותר חשיפה עולמית. אני מוכרח להגיד שאני לא שומע שום מוזיקת פופ קוראנית, אבל מאחר וכל בלוג מוזיקה מסקר אותן כיום, חשבתי שזה יהיה נכון להעלות אותן לכאן גם כן. מה דעתכן עליהן? מה דעתכן על השיר? ובכלל, יש לכם דעה על כל הפופ הקוראני/ יפני ?
 

Orush the Best

New member
../images/Emo188.gifאֶה שמעתי עלייהן!

בת דודה שלי ממש אוהבת את כל הK-POP.. ושמעתי עליהן ממנה.. אני אישית לא אוהבת את המוזיקה הקוריאנית.. לא מתחברת לשפה.. אל תהרגו אותי אבל זה נשמע כמו ילד בן שנתיים מדבר..
עוד בעיה שיש לי זה שהן כלכך הרבה בנות בלהקה אחת!
איך אפשר לעקוב?
הן בכל אופן, מאוד יפות והאמת שגם הקול שלהן מאוד מאוד יפה (או שאני צריכה להגיד הקול שלה?
)! אהבתי את השיר באנגלית.. הוא חמוד :) אולי יצא לך להתקל גם בלהקת הבנים .. סופר ג'וניור..?
 

theone24

New member
כמו שרשמתי, אני לא שומע מוזיקה מהסוג הזה.

לא מתחבר לשפה ולמראה שלהן, ככה שאני לא מכיר את הלהקה שהזכרת. עידכנתי עליהן בגלל שהן לקראת פריצה גדולה (או יותר נכון מתכננות פריצה גדולה), לעבר כל העולם ,ואמריקה בפרט, ולא רק באסיה, וכל בלוג מוזיקה מסקר אותן כרגע. בכל אופן, תודה שהגבת!
חשבתי שאף אחד לא יגיב כבר.
 

Orush the Best

New member
לא ממש מכירה את המוזיקה של שניהם../images/Emo163.gif

פשוט על סופר ג'וניור (וגירלס' ג'נריישן) שמעתי :)
 

spiceupmylife1

New member
חביב ...

יותר מדי בנות בלהקה אחת
וממ זהו.. לא אטרח לשמוע אותן... אבל שיהיה להן
 

mix86

New member
מענין

שמעתי על הסצינה של הפופ הקוריאני, אבל לא יצא לי להחשף אליו, עד עכשיו.
 

candyheart

New member
האמת היא שהקוראנים מתחילים לבלוט

בהרבה תחומים.אני רואה אותם מצליחים עם טלנובלות,סדרות אנימציה,נראה לי גם משחקי מחשב...אבל המוזיקה היא בהחלט הבולטת מבינהם. אני שמעתי בערך על התופעה,אבל לא יצא לי ממש להתייחס אליה.אני הכרתי טיפה טיפה פופ יפני,והקוראני נראה דומה. הקליפים שלהם מאוד מצחיקים לפעמים,בעיקר של הבנים..העלו לכאן פעם קליפ של איזו להקת בנים קוראנית/יפנית שהם מחופשים לכל מיני חיות פרווה
זה נחמד ששם דבר כזה מתקבל. בגדול זה מאוד חמוד,וזה כיף לראות מדי פעם,אבל אני לא רואה את עצמי שומעת אלבום שלם של המוזיקה הזאת. בקשר אליהן ספציפית,הן יותר מדי בלהקה אבל זה חלק מהחן.הן גם ממש יפות אחת אחת.הסינגל באנגלית אפילו נראה די זר עליהן בגלל שהן נראות כאלה חמודות מול המילים והריקוד. אני חושבת שהן יכולות להצליח בארה"ב כי זה גימיק,מצד שני,לא בטוח שהאמריקאים יפתחו אליהן כל-כך בקלות. תודה על הפינה,יוסי!
 

GrapevineNoa

New member
נראות מתוקות להפליא,

אבל כמות כזאת של בנות זה תמיד בלאגן. מקווה בשבילן שיצליחו למרות הכמות הזאת
 

Bright Unicorn

New member
מתכונת לאסון


עזיבה של בנות/ החלפה בבנות אחרות/ פירוק... ועוד 9 מהן
למרות שזה פחות קריטי פה כי כולן נראות אותו הדבר :p בכל מקרה הן באמת מתקתקות. אהבתי את ההתחלה של הקליפ למרות שלטעמי לא הלכו איתן עד הסוף חסר קצת טראש ובכלל הייתי עושה מכל אחת דמות מנגה בדיונית עד הסוף הן היו מושכות יותר תשומת לב כך...
 
למעלה