מצעד Ke$ha

candyheart

New member
ככה...

My First Kiss - מאוד 3או3.נחמד אבל לא משהו מיוחד. Crazy Beautiful Life - אולי אחד הפחות האהובים עליי מ-Cannibal,הוא עדיין סבבה לגמרי(כל שיר באלבום הזה טוב).שיר שעושה שמח כזה.יש בו משהו נוסטלגי למרות שהוא יצא רק לא מזמן. Dirty Picture - רק אני מחבבת את השירים של טאיו קרוז?
הוא מעצבן ברמות אבל יש לו שירים נחמדים.
בכל מקרה,הקטע של take a dirty picture for me...take a dirty picture יכול להיתקע לי בראש לימים.ולמרות שלא שמעתי אותו הרבה זמן הוא היה צץ לי בראש כל כמה זמן. The Harold Song - מקסים.כיף לשמוע ממנה מדי פעם שירים מרגשים כאלה.אני דירגתי אותו גבוה,וחבל לי שהוא לא הגיע למיקום יותר טוב...אבל לפחות נכנס. Right Round - אני הכרתי את הפזמון מהשיר המקורי (נראה לי קוראים לו You Spin Me Like A Record) והסימפול הזה קצת עיצבן אותי,במיוחד פלו רידה הזה...לא מהאהובים עליי.
 

The Gloaming

New member
../images/Emo108.gifמקום 10../images/Emo108.gif

השיר האהוב עלי ביותר של קאשה. מודה. Hungover תגידו מה שתגידו, או יגידו מה שיגידו, קאשה היא כותבת שירים מלכה, שמה את גאגא בכיס הקטן זה בטוח, ובכלל, בין הכותבות שירים הטובות ביותר שיש היום. אני מדבר כמובן על שירי פופ, ולא על שירים עמוקים מידי, למרות שגם שם אפשר למצוא אותה..! קאשה בשיר הזה משחקת קצת עם המילה Hungover (האנוגובר..) והופכת אותה למשמעת המילולית הרגילה שלה.. Hung over. האם היא שיכורה אם היא פשוט תלויה בבחור? אחד השירים הכי עצובים שלה, לדעתי. Now the party's over and every bodys gone I'm left here with myself and i wonder what went wrong And now my heart is broken Like the bottles on the floor Does it really matter? Or am I just hung over you? השיר קיבל מכם 24 נקודות. http://www.youtube.com/watch?v=pGNzxi1vStk
 

dorooni

New member
../images/Emo31.gif ממש לא אהבתי.

והאמת היא שממש הצחיק אותי לקרוא שקשה כותבת שירים טובה.
 

The Gloaming

New member
לצחוק זה בריא...!

בסופו של דבר, קאשה כתבה שיר לבריטני. האמנית הכי מבוקשת בעולם. זה אומר הכל.
 

dorooni

New member
בוא לא נגזים...

צחקתי בקטע ציני. והצלחה לא אומרת כלום על איכות. בנוגע לחדש של בריטני - מקפיד לא להאזין להדלפות, אז אשמח רק בהמשך כנראה. בינתיים, לא אהבתי את הסינגלים. לא מחדשים כלום.
 

dorooni

New member
דיברתי על האלבום כולו

את השיר הזה שמעתי שבוע שעבר. לא התחברתי.
 

spiceupmylife1

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo23.gif|../images/Emo10.gif

שיר מרגש ובאמת הבית שכתבת הוא מאוד עצוב
והיא באמת מוכשרתזה וגמא טובה לדעתי לבלדת פופ אבל לא רדודה (לדעתי)
 

theone24

New member
../images/Emo45.gif קאש קאש מוכשרת.

הבעיה היא שרוב האנשים לא ידעים זאת בגלל שהסינגלים שלה לא מראים שום כישרון כתיבה יחודי. אבל מי שמאזין לשירים מעבר לסינגלים מגלה בחורה עם כישרון כתיבה ציני ומושחז מאוד.[ אוהב את השיר.
 

WhyTheFace06

New member
דווקא שיר לא רע ../images/Emo13.gif

מתפלא שיש לה שיר שקט בכלל XD הוא שייך לאיזה אלבום שלה?
 

candyheart

New member
שיר יפה מאוד.

גם אותו שמתי גבוה.די מסכימה איתך שהיא מוכשרת.אולי לא מהמוכשרים ביותר,אבל היא בהחלט יודעת לכתוב להיטים,גם קצביים,וגם את הבלדות שלה שאני מאוד אוהבת.היה מעניין מה היתה התגובה של הקהל אם היא היתה מוציאה שיר מהסוג כסינגל.
 

The Gloaming

New member
../images/Emo108.gifמקום 9../images/Emo108.gif

Blah Blah Blah שיר מדבק, חופר, מעולה, מעצבן, ארוך מידי וקצר מידי. את כל הרגשות האלו חוויתי איתי, כל פעם אני מחליט עליו משהו אחר. השיר הוא החלק השני עם ההרכב 30H!0. שבוע שעבר, באיזה שיעור, המרצה שלי אמרה "בלה בלה בלה" על איזה נושא שלמדנו... אמרתי לה שהיא באמת דומה קצת לקאשה.. היא נעלבה ויש סיכוי שאני אכשל בבחינה. I wanna be naked But you're wasted http://www.youtube.com/watch?v=4dogXk1KmRI השיר קיבל 25 נקודות.
 

theone24

New member
על הפנים.

שיר טיפשי! מיקום גבוה מדי, היה צריך להיות בטופ 20, אם בכלל.
 

candyheart

New member
מדבק!

הוא טיפשי אבל פשוט כיפי.בהתחלה לא התייחסתי אליו,אבל הוא די גדל עליי.
 
למעלה