2010 - Why Pop Rules!

Bright Unicorn

New member
בהחלט

המלכה הבלתי מעורערת של 2010 ללא כל ספק. (אבל רק כי בריטני הייתה עסוקה בלהקליט אלבום
)
 
../images/Emo31.gif

לקייטי, קאשה וריהאנה הייתה שנה יותר גדולה. הסינגל הכי מצליח של גאגא מTFM היה BR שיצא ב2009. טלפון ואלחנדרו לא היו להיטים כ"כ גדולים כמו שעושים מהם. לקייטי היה השנה 3 סינגלים במקום הראשון בארה"ב, אלבום במקום הראשון בארה"ב ועוד כ8 מדינות (ובכ20 מדינות TOP10). שני סינגלים שהגיעו למקום הראשון בmediabase (השלישי כנראה בעוד שבוע+). היא מכרה בפחות מ4 חודשים כ700 אלף אלבומים בארה"ב וכ1.7 מיליון בעולם + כ15 מיליון סינגלים ב7 החודשים האחרונים. ההצלחה של גאגא השנה הייתה בגלל דברים שהיא עשתה ב2009. האלבומים שלה מכרו בגלל שב2009 היא הייתה ענקית – כל תקופת TF + BR = השיא שלה. את רוב הפרסים ב2010 היא קיבלה על מה שהיא עשתה ב2009 (2 גראמי על TF, פרסי VMA על הקליפ של BR). גאגא מכרה ב2010 כ5 מיליון סינגלים לפחות בארה"ב, לפחות 12 מיליון סינגלים בעולם, מעל 7 מיליון אלבומים (מכל האלבומים). אבל בגלל שלא בוחרים את המלכה של 2010 בזכות מכירות (רק הבילבורד עושים את זה), לקייטי הייתה שנה הרבה יותר גדולה משל גאגא. ואם כבר מדברים על זה אז ביונסה לפי הבילבורד הייתה "המלכה של 2009" וזה לא נכון. 2009 הייתה השנה של גאגא.
 

candyheart

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אין ספק שהיא מי ששלטה והגדירה את הפופ בשנים האחרונות.היא גם בראש אלה שהחזירו את הפופ לעניינים,אז לפחות צריכים להודות לה על זה.
 

RedOne8

New member
נכון!

אם מקשיבים למוזיקה, חוץ מהסינגלים שדי מדבקים וללא ספק להיטים, מוזיקלית היא הכי לא פורצת דרך שיש. היא מושפעת מכל התעשיה ולא מחדשת כ-ל-ו-ם בסצינה. אבל אין ספק ש-2010 בפופ לא הייתה אותו דבר ללא ליידי גאגא.
 

theone24

New member
9# - נלי פורטדו באלבום אוסף ראשון!

לנצח יתפקד כאחד מאלבומי האוסף הכי מיותרים בהיסטוריה! אני די בטוח שגם אם תשאלו אותה היא לא ממש תדע לענות למה היא הוציאה אלבום אוסף אחרי רק 3 אלבומים שרק אחד מהם היה הצלחה מסחררת, אבל היא עשתה את זה. אומנם אוסף מיותר, אך נתן לנו תזכורת למה נלי פורטד מעולה, וגרם לנו לצפות לחומר חדש ממנה.
 
מיותר לגמרי

והיו לה 2 אלבומים מצליחים. למה כולם מתעלמים מהאלבום הראשון? יצאו ממנו כמה להיטים. רק אני זוכרת איך MTV חרשו על I'm Like a Bird וTurn Off the Light?
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אף פעם לא שמעתי את האלבומים שלה. יוסי דיבר על הצלחה והאלבום הראשון כן הצליח. לא מוצדק אוסף אחרי 2 אלבומים מצליחים.
 
למעלה