הכירו את...

theone24

New member
../images/Emo41.gifהכירו את...../images/Emo41.gif

Natalia Kills. נטליה קילס,תשננו את השם הזה. יש לי הרגשה שנשמע ממנה עוד הרבה בחודשים הקרובים. נטליה קילס, נטליה קרי - פישר במקור, היא הכוכבת החדשה והעולה מבית Interscope Records, חברת התקליטים של לא אחרת מליידי גאגא. נטליה,בריטית עם שורשים לטינים, החלה את דרכה בטלוויזה ובמשחק, דבר אשר השיג לה את הדרך לסינגל הראשון שלה ב2005 הנקרא "Don't Play Nice". הסינגל זכה לביקורות חיוביות אך לא זכה להצלחה גדולה. אחרי הפסקה/פרישה קצרה ממוזיקה, היא חוזרת כעת עם אלבומה הראשון והמפומפם היטב: The Perfectionist האלבום יתאפיין לדבריה במוזיקת פופ אפלה, ובין מפיקי האלבום ניתן למצוא את אקון, וויל איי אם, פרננדו גאריבאי (האחד שעשה לגאגא את DANCE IN THE DARK) וקילס עצמה בין היתר. על מנת לקדם את האלבום נטליה הפיקה את "Love Kills xx" סדרה אינטרנטית אשר כל שבוע עולה פרק חדש, והסרט "The Exhibitionist", שיצא בקרוב, אשר האלבום הוא בעצם הפסקול שלהם. גם שני שירי פרומו שוחררו לקהל הרחב, אך רק עם שיחרורו של הפרומו קליפ לסינגל הראשון שלה "Mirrors" נראה שהעניינים מתחילים לזוז לאור הביקורות הסופר חיוביות. אישית ממש אהבתי את הפרומו ל"Mirrors", נשמע מאוד מבטיח. כמובן שההשוואות (המתבקשות??) לגאגא, הן בלבוש,תדמית,שירה, מפיקי מוזיקה וחברת תקליטים, לא איחרו לבוא וחלק ממבקרי המוזיקה צוטטו אומרים ש"Mirrors" הוא בעיקרון הדבר הטוב ביותר שגאגא לא הקליטה מעולם... אז תזכרו את השם. נטליה קילס. מי יודע, אולי בעתיד יתברר ששמעתם כאן עליה לראשונה. שירי פרומו: zombie. Activate My Heart.
 

candyheart

New member
כל הכבוד על היוזמה!

כמו שאמרתי,אני מאוד הייתי מעוניינת בפינה כזו,ויפה שלקחת יוזמה ופתחת אחת כזו. בקשר לנטליה,היא בהחלט נשמעת מבטיחה.כמו שאמרת,יש לה באמת משהו מגאגא,ולדעתי כל עוד המוזיקה טובה אין בזה שום בעיה.אני תמיד שמחה לראות זמרות פופ חדשות מהסוג. Mirrors נשמע שהולך להיות שיר ממש טוב.אם היא תקדם אותו כראוי הוא בהחלט יכול להיות להיט.גם שני השירים האחרים נחמדים. בגדול יש לה פטנציאל...נראה אם היא תממש אותו.
 

theone24

New member
תודה.../images/Emo13.gif

אני אשתדל לעשות את הפינה פעם בכמה זמן על מנת להציג אומנים חדשים, אני מקווה שגם אחרים יעשו אותה משום שזאת פינה שתפעל הכי טוב אם כולם ישתפו פעולה. והכי חשוב, יגיבו!
 

candyheart

New member
מקפיצה!../images/Emo105.gif

אנשים אם אתם רוצים שהפורום יהיה פעיל ומלא בפינות אתם צריכים להגיב!.-|
 
סלחו לי אבל מה 1:27 של "מראות" היא לא עושה

עליי רושם. בסה"כ שיר סבבה שלא מתקרב בטיפה לרמה של גהגא. זומבי מנסה להיות פופ-גותי-אלטרנטיבי - נחמד,הקליפ בינוני. התחלה כזה מעניינת ואז כלום לא קורה בו. וכן הבובות ראווה היא גנבה מביונסה וריהאנה. (ע"ע הקליפ של דיווה והטור האחרון של ריהאנה.) AMH הכי טוב מה3. שיר טוב,אם כי השימוש קצת מוגזם באוטוטיון. לפי המראה הקול והלבוש - היא יותר ריהאנה באלבום האחרון. וכן היא די נופלת ממנה. בקיצור נשמע תסינגלים הבאים,נשמע תאלבום ואז אני אחליט אם הבאזז מוצדק או שלא.
 

candyheart

New member
מסכימה בקשר לזומבי

זה בדיוק מה שאני חשבתי-נראה טוב ואז כלום לא קורה. בכל מקרה,הבעיה היא שעכשיו יצוצו בחורות כאלה כל שני וחמישי,וצריך להיות ממש בולטת כדי באמת להצליח.כמו שכבר אמרתי,אני די אהבתי את מה ששמעתי,אבל קשה לדעת אם דווקא היא תצליח מול כל האחרות.
 
למעלה