AccioMoon

New member


טוב אני מנסה איכשוה לחזור לשגרה.
שזה לא באמת, כי כל החדשות קשורות לקורי, אבל. עדיין.

 
אני יודעת שאני לא ממש מהפורום אבל חייבת לשאול

למה כבר הורדתם את השרשור מה'ננעץ'? עברו רק שלושה ימים, בכל זאת..
ברור לי שחוזרים לשגרה והכל, אבל מוזר קצת..
לא בביקורת או משהו כזה.
 

N o R i K o

New member
כל שרשור בתפוז לא יכול להינעץ ליותר מ3 ימים

ואני באמת מקווה שידחו את העונה. אם אני לא השתחררתי עדיין מההלם אני לא רוצה לחשוב בכלל על מה שעובר על הקאסט ובכלל על הצוות כולו.
 

AccioMoon

New member
הוא גם היה אמור

להתראיין היום באיזו תכנית בוקר אבל ביטל
 

gayhighfive

New member
עצוב לי לראות אותו ככה

כי הוא תמיד כל כך מחייך וזה ממש עצוב
 
היה לי ממש קשה לראות אותו ככה

אני יודעת שמכל ההשלכות של הטרגדיה הנוראית הזו, ההשפעה שלה על הסרט הזה היא הדבר הכי מינורי בעולם...
ועדיין כואב לי ששבוע שהיה אמור להיות כל כך מרגש לדארן, שבוע שבו הוא היה אמור לקדם את הסרט הראשון שלו, נראה בסוף ככה.

כמובן, הטרגדיה הזו תמשיך ללוות ולהשפיע על כל הקאסט למשך תקופה ארוכה, דארן פשוט היה הראשון שהיה צריך להופיע מול התקשורת מאז.

שלא לדבר בכלל על מה יהיה עם ליה.
 
הוא הכניס את עצמו באופן עצמאי ולכן


ברגע שאתה רוצה לצאת, משחררים אותך...
הוא לא נכנס בגלל צו בית משפט או עונש אלא כהחלטה עצמאית ולכן, אחרי שהוא השלים את חודש הטיפולים (שזה הזמן שנשארים בריהאב) הוא שוחרר והאמת
הוא היה נראה טוב... לא יודעת למה ככה:-\
 

sweet shir

New member
כן, אני יודעת.

אבל עדיין, הוא הכניס את עצמו מלכתחילה למוסד גמילה. היית מצפה שהוא יצא החוצה רק שהוא באמת נגמל. אבל כנראה שאני נאיבית.

כנראה שבן אדם מכור הרבה שנים הוא יודע לעבוד על עצמו ועל הסביבה שהכל בסדר.
 
אולי הוא חשב שהוא הצליח


אולי הוא חשב שהוא בסדר ומשהו ביום שבת גרם לו ליפול לזה מחדש.. אולי זה היה יותר חזק ממנו... אולי זאת היתה מעידה קטנה שבגלל שילוב עם לכוהול הפכה למה שהיא הפכה...

כל מה שאפשר להגיד בודאות זה חבל.. ושזה ממש עצוב:-\
 
אין דבר כזה 'הזמן שנשארים בגמילה'

זה מוסד לשיקום נפשי, כל אחד משתקם ממשהו אחר, הוא ניסה להשתקם מהתמכרות. כל אדם הוא שונה ובמצב אחר ולכן לכל אחד יש זמן טיפול שונה, הוא יצא לאחר חודש כי כנראה כך הרגישו שנכון.
 
האמת היא שיש


בין אם שולחים אותך מצו שופט ובין אם אתה מאשפז את עצמך יש חודש של שיקום והתנקות הגוף, מעבר לחודש זה לרוב לאנשים עם בעיות התמכרות קשות או להפרעות נפשיות.. או כמובן לפי צו שופט....

וזה גם לא שיקום נפשי זה גמילה... שיקום נפשי זה בטיפול שנעשה בתוך מוסד הגמילה אבל זה משהו אחר לגמרי כי אתה לא צריך להיגמל ממשהו אתה צריך להשתקם...

אבל זה הכל סתם אניפורמציה
בכל מצב זה לא עזר... וחבל.. זה ממש עצוב
 

lisa s

New member
סביר להניח שהוא כן נגמל שם מהסם

כלומר התנקה פיזית מהסם ועבר טיפול התנהגותי/פסיכולוגי כלשהו. ועדיין, גם מכור לשעבר לעולם יהיה בסכנה (גם שנים רבות אחרי שנגמל), מאחר ובמוח שלו חלו שינויים בלתי הפיכים ופעמים רבות גם באיברים אחרים בגופו (למשל בלב, ובכבד) חלה הדרדרות.

אנשים רבים שעברו תהליך גמילה חוזרים ליטול אותו ממגוון סיבות כמו: לחץ נפשי, השפעה שלילית של "חברים", אפילו חזרה למקום מוכר בו הם היו רגילים לקחת את הסם יכולה לעורר איזה טריגר במוח. לכן מאוד חשוב לאדם שנגמל לשנות סביבת חיים, להתרחק מהשפעות חברתיות שליליות ולנסות לא להכנס למצבים מלחיצים. לא תמיד זה אפשרי, ואז יש נפילות, לעיתים כאלה שמסתיימות במוות.

עוד משהו שיכול להתקשר למוות של השחקן הצעיר והמוכשר הזה הוא שמכורים בד"כ עולים במינון של הסם שהם לוקחים באופן הדרגתי עד שהם מגיעים לרמה גבוהה ויציבה פחות או יותר לאורך זמן. כלומר, בהתחלה הם לוקחים קצת, לאט לאט הם עולים במינון שהם לוקחים ולבסוף הם מגיעים למינון יחסית גבוה שהגוף יכול "לסבול". אנשים שנגמלו מהסם וחוזרים אליו מסיבה כלשהי (למשל מה שכתבתי בפסקה הקודמת) בד"כ לוקחים את המינון הגבוה אליו הם היו רגילים קודם, בלי עליה הדרגתית ואז הגוף שכבר לא רגיל למינון הגבוה הזה נכנס להלם ולא תמיד מצליח להתמודד עם זה, ולצערינו הרב זה מסתיים מאוד עצוב.

אני לא יכולה לדעת בדיוק מה הסיבות שגרמו לו לחזור לסם או והאם הוא נטל מינון מאוד גבוה שלו, אבל לפחות חלק ממה שכתבתי הוא בסבירות מאוד גבוהה.

אגב, הרואין הוא סם שקל מאוד להתמכר אליו ומאוד קשה להגמל ממנו. מכורים לשעבר של הרואין מקבלים לעיתים קרובות סם שמהווה תחליף להרואין, קוראים לו מתאדון או אדולן. זה גם סם לכל דבר, אבל הוא גורם לאלה שנוטלים אותו להיות פחות אלימים ומכיוון שהם מקבלים אותו כחוק זה "כאילו" בסדר. כיום אין תרופה או הליך רפואי שיכולים להחליף סם כלשהו באופן מוחלט ולהבטיח שמכור לשעבר ישאר כזה, אבל מעבדות בכל העולם עובדות על זה ומה שנותר לעשות זה לסייע כמה שאפשר לאלה שרוצים להגמל ולעשות הסברה נגד סמים. לפעמים זה אפילו עובד.
 
...

הרואין זה סוג של תרופת הרגעה, לא? משכך כאבים? לפי מה שאני יודעת, זה גם כן סוג של סם..

אבל לפי טאמבלר, באותו הערב הוא היה שיכור מיציאה עם חברים שלו, ובקבוק היין שמצאו בחדר שלו במלון היה בכלל סגור. אני מניחה שהוא השתכר איתם.

בהתחשב בשני ציוצים האחרונים שלו, שהיו על sharknado, הוא כנראה שאכן היה שיכור.

אלוהים, עדיין קשה לי כל כך לעכל את העובדה שאני לא אראה את הפרצוף הדופי שלו יותר..
 
למעלה