קישורים לעולמות וירטואלים באנגלית

שושני

New member
מידע

בשונה ממרבית עולמות הוירטואלים שמבוססים על טכנולוגיית התלת מימד ומצריכים שימוש בהורדת תוכנה חיצונית, העיר הזאת בנויה אך ורק מתמונות וניתן להתחבר אליה דרך הדפדפן. מה שלמעשה הופך אותה לעיר וירטואלית דו מימדית. העיר מנוהלת על ידי נירן בן דוד
 

שושני

New member
מידע

exitreality חברה אוסטרלית שפתחה עולם וירטואלי בטכנולוגיית VRML עם צ'אט בעזרת שימוש חלק מהקוד מקור של חברת blaxxun הגרמנית. החברה מחזיקה בבעלות העיר הוירטואלית המצליחה vside.
 

שושני

New member
מידע

סייברטאון מבית חברת IVN חודש ראשון חינם ולאחר מכן בתשלום. JOI- jewel of indra http://www.jewelofindra.com/ עיר וירטואלית למבוגרים בלבד בעלת תוכן פורנוגרפי, הכניסה אליה מגיל 18+ ובתשלום חודשי. http://www.united3d.com/ חינם http://3dhappiness.com/ חינם עולמות אלה משתמשים בטכנלוגיית blaxxun המשתמשת בשפת VRML עם צ'אט בעל דיבוב גרמנית, אנגלית, עברית וצרפתית. פיתוח הדיבוב הספרדי הופסק עקב פשיטת רגל החברה. בעבר הייתה גם קהילה ישראלית בתפוז אנשים, אך היא נסגרה. שמה היה ICITY. מפורום 61 בתפוז אתר החברה הספרדי http://www.blaxxun.es/
 

שושני

New member
avatar - אווטר

נכון, לא התכוונתי לסרט של גיימס קמרון. avatar זה למעשה הדמות המייצגת שלך בקהילה הוירטואלית בה אתה משתתף. היא יכולה להיות דו מימדית ויכולה להיות תלת מימדית. היא יכולה להראות כבן אנוש או כיצור מהאגדות/דמות מיתולוגית/חיה כלשהי (בקיצור כל מה שעולה בראשכם) לרוב אתם אלו שבוחרים איך הדמות שלכם תראה ומה היא תלבש. אתם ממש מעצבים את הדמות שלכם בעצמכם ולא מקבלים דמות מוכנה. לרוב כדי לשים תלבושות אחרות תצטרכו לרכוש את הבגדים מאנשים או מחנויות במשחק או בכלל בכסף אמיתי שתצטרכו להשתמש איתו במשחק.
 

שושני

New member
פורומים קשורים:

פורום אנימציה בתפוז- http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumId=271 פורום תלת מימד בתפוז - http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumId=147 פורום אייסיטי בתפוז- http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumId=61 פורום סקנדלייף בתפוז- http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumId=1687 כמו כן, אם קיימים עוד פורומים קשורים בתפוז אתה מוזמנים להוסיף כאן.
 

שושני

New member
עולמות וירטואלים וערכים נוספים

אם מצאתם עולמות וירטואלית שלא הוספתי אותם כאן או יש לכם ערך כלשהו שדרוש אליו הסבר (לדוגמה: אווטר) אתם מוזמנים לכתוב כאן. תודה.
 

alonwo

New member
כיפי!

אני ניסיתי את האתרים האלה והם ממש כיפים ונחמד מאוד לשחק בהם
 

שושני

New member
תודה אלון.

אתה מוזמן לספר באיזה עולמות אתה פעיל במיוחד. ואיזה אתה אוהב. או כל דבר שקשור. או אפילו לפרסם תמונה של האווטר שלך בפורום. או לפרסם מידע על עולמות וירטואלים שצריכים הרחבה בפורום או עדיין לא נכתבו בכלל. אני מקווה שבעתיד אנהל פורום זה ושיהיה יותר פעיל.
 

שושני

New member
מוגובי ממשפחת וואלה.

מוגובי - Mogobe מבית וואלה - walla http://mogobe.walla.co.il/ עולם וירטואלי לילדים בטכנולוגיית הפלאש. והדבר החשוב הוא שהוא מבין העולמות הוירטואלים האחרים בטוח לילדים במיוחד. ומסביר בין היתר על הסכנות ברשת. וכמו כן גם מצורף מידע רב להורים המודאגים והחוששים בנושא בטיחות ברשת.
 
למעלה