‏progressive macular hypom

מאי אני

New member
‏progressive macular hypom

progressive macular hypomelanosis

רק רציתי לשתף שהרבה רופאי עור בישראל (לפחות אלה שבקופות חולים ) לא מודעים לתסמונת העור הזאת . יש טיפול שעובד ! מספר פעמים כתבתי בפורום הזה לפני שהבנתי מה זה בכלל , חיפשתי תשובות לכתמים הבהירים שהיו על הגב התחתון והבטן ללא פתרון. עד שניתקלתי בהודעה פה בפורום , של בחורה שהעלתה גם תמונות , וראיתי שמה שיש לה דומה למה שיש לי . והיא כתבה מה הטיפול והכל , אגב גם היא הלכה למספר רופאי עור עד שהבינו מה זה.
אז עם המידע הזה עברתי אצל מספר רופאי עור שצחקו עלי עד שאחד מהם סוף סוף הקשיב לי וטרח לחפש מידע על התסמונת הזאת. קיבלתי את המרשם שאני צריכה, יחד עם שיזוף , והכתמים נעלמו ! וזהו, חשוב לי לציין , אף פעם אל תוותרו! לא תמיד הרופאי עור מעודכנים בהכל, לא תמיד הם מציעים את הפתרון הנכון.
 

z a b

New member
יישר כח

הוא הדין ביחס לאנשי מקצוע בכלל ענפי הרפואה. נדרש לי עצמי עשור שנים בצל הפרעה פסיכיאטרית אשר לא אובחנה כהלכה, על מנת שמומחה בפסיכיאטריה ינפק בחצי פה, תוך תחנונים נמרצים מצדי, קביעה לפיה ייתכן שהנני סובל מתסמינים דיסוציאטיביים. בהמשך לכך, קריאה מעמיקה מצדי לימדה כי המדובר בהפרעה דיסוציאטיבית מוגדרת היטב המכונה דהפרסונליזציה, ומפגשיי עם אנשי רפואה בשנים שלאחר מכן, תוך הצגת אבחנתי המדויקת, העלו בורות מחפירה לצד התיימרות לידיעת-כל.
 
למעלה