נצפו לאחרונה בסופר פארם

נצפו לאחרונה בסופר פארם


סטים של פופה, מצאתי רק בצבעים האלה [ורוד וטורקיז] בכל סט יש: 2 לקים רגילים, לק גליטר אחד ולק מגנטי אחד. במבצע זה עולה 49.90

בתמונה התחתונה יש סטים שבכל סט יש לק בסיס ביחד עם פליקים כלשהם לשכבה עליונה. גם אותו מחיר כמו הקודם. אגב שימו לב למחיר ההתחלתי... דיי חיים בסרט אם שואלים אותי... :/
 
+ שאלה

מאז שהתחלתי ללכת למניקוריסטית לעשות לק ג'ל אני מפחדת לחזור ללק רגיל, וזה בגלל שלק ג'ל נותן לציפורן עובי כזה שהיא פשוט לא יכולה להישבר שהוא עליה. הציפורניים שלי תמיד נשברות ומתפצלות ומאז שהתחלתי על הג'ל הציפורניים סוף סוף צומחות ולא נשברות...
אבל כואב לתת 130 שקל כל שלושה שבועות למניקוריסטית, במיוחד כשיש לי בבית כלכך הרבה לקים משל עצמי...
אז רציתי לשאול... יש לכן התנסות עם טופים במרקם ג'ל? <מצורפת תמונה, אם כי ראיתי שגם לשיק יש>
גם זה משאיר שכבה עבה על הציפורניים? הן לא יישברו בשנייה?
זה עניין נורא כואב


ואגב, על הלק בתמונה הייתה מדבקה של 1+1 ואילו על שאר המוצרים של פופה לא ראיתי שיש מדבקה כזאת, אבל שווה לכן לשאול אם אתן מתכננות לרכוש משהו שלהם...
 

yaelsn

New member
לא ניסיתי, אבל התשובה היא לא

מדובר בטופ רגיל שנותן עוד קצת ברק לציפורן, אבל הוא לא עבה כמו לק ג'ל
 

BloodyRose

New member
לא יודעת לגבי הלקים

אבל גם לי היו ציפורניים מאוד שבירות וחלשות, ובמשך שנה הייתי עם לק ג'ל. לראשונה היו לי ציפורניים ארוכות, כשהיתרון באמת הוא שהג'ל מאוד מחזק אותן.
אחרי שנה גם לי נמאס להוציא כ"כ הרבה כסף על זה, וויתרתי על התענוג. התחלתי למרוח לעצמי לקים רגילים, והפעם הציפורניים באמת התחילו לצמוח ולהחזיק מעמד.
אני אישית מייחסת את "ההצלחה" לשני דברים עיקריים: מחזק טוב, ועצם העובדה שהתרגלתי לציפורניים ארוכות. כשהייתי עם הג'ל פשוט "למדתי" איך מתנהלים עם ציפורניים ארוכות, לכן גם היה לי יותר קל להאריך ולשמור עליהן כשויתרתי על הג'ל (הדברים הקטנים והפשוטים כמו לגרד, לכפתר כפתורים, להקליד במחשב וכו' - עם הג'ל למדתי איך לעשות את כל הפעולות הללו מבלי לפגוע בציפורניים, כך שהן פחות מועדות לשבירה...)

שווה לנסות.
תפסיקי עם הג'ל, תקני מחזק טוב, ותתני לזה הזדמנות. מקסימום - חוזרים למניקוריסטית ומשלמים על ג'ל (אמנם זה הרבה כסף פעם בשלושה שבועות, אבל זה חוסך התעסקות קבועה בציפורניים, לפעמים אני חושבת שזה שווה את הכסף.. שלושה שבועות מבלי להיות מוטרדת מקילופים, מריחות, ייבוש וכו')
 
אבל בסךהכל

להתעסק בציפורניים זה כיף, זה תחביב, כל אחת מאיתנו אוהבת לעשות ארט ניילס ולהשתכלל בטכניקות ולהוציא דברים יפים... הכיף הזה נעלם כשאת הולכת למניקוריסטית. וזה כואב לשלם מלא כסף כל הזמן כשבבית יש לך אוסף עצום של לקים... כאילו, מה, קניתי אותם סתם?
 

BloodyRose

New member
אני פחות נהנית מההתעסקות הזו


אולי כי אני לא טובה בזה, ואולי כי לא תמיד יש לי את הזמן להשקיע בזה (ואז אני מסתובבת עם אותו לק במשך שבוע+, כשלרוב הוא כבר מתחיל להתקלף ולא להיראות טוב)

אוהבת את התוצאה, פחות אוהבת להשקיע בה
 
למעלה