עברנו את פרעה... נעבור גם את זה

yaelsn

New member
עברנו את פרעה... נעבור גם את זה


ספרו לנו על "מכות מצריים" בתחום הציפורניים ואיך הצלחתן להתמודד איתן
ואם לא מצאתן עדיין פתרון ל"מכה" שלכן - אולי אנחנו נוכל לעזור :)

חג שמח ופורח


(התמונה לקוחה מכאן: http://www.10blankcanvases.com/2013/03/10-plagues-nails.html)
 

yaelsn

New member
המכות שלי...

המכה העיקרית הייתה ייבוש הלק. כולכן בטח מכירות את זה מתחילת ימי ההתמכרות - משקיעים במניקור מדהים אבל גם כשהוא נראה יבש, מסתבר שהוא עדיין נהרס בקלות

הפתרון שלי הוא המייבש המדהים של פושה! בהתחלה השתמשתי במייבש של רבלון והייתי מרוצה ממנו, אבל אחרי 2-3 בקבוקים החלטתי לנסות את פושה ומאז יש לי איתו סיפור אהבה

מייבש את הלק תוך חצי דקה בערך, מעניק ברק מדהים ומשפר את העמידות!
אני קונה את שלי באיביי תמורת כ30 ש"ח לבקבוק, כולל משלוח.

המכה השנייה שלי הייתה הניקיון מסביב לציפורניים. לא משנה כמה ניסיתי לנקות עם מקלון אוזניים ספוג באציטון, עדיין לא הצלחתי לקבל את הגימור המושלם כמו שרואים למשל אצל הניילזאורוס.
לקח זמן, אבל למדתי שכדי להגיע לרמת הדיוק שלה צריך להשתמש במברשת דקה. קניתי סט מברשות כאלה בכמה שקלים בחנות פיצ'פקעס, וזה שידרג לחלוטין את חווית המריחה שלי :)

המכה השלישית היא הציפורניים הצהובות. לא יעזור כלום, כשמחליפים לק פעמיים-שלוש בשבוע, הציפורניים מצהיבות. אמנם הן לא ממש מכוערות (וכבר ראית בנות עם הצהבה גרועה יותר משלי) אבל זה עדיין לא המראה היכ אסתטי בעולם.
זה לא מאוד מפריע לי כי גם ככה אני תמיד עם לק, ולכן לא הקדשתי מאמץ במציאת פרון.
אני יודעת שיש שכבות בסיס כמו נייל אנבי ודורי שפותרות את בעיית ההצהבה, אבל הן מכילות רעלים שלא בא לי להתעסק איתם, אז החלטתי לוותר :)

והמכה האחרונה היא גליטרים! כמה יפים, כמה מסובכים להסרה!
הפתרון הוא הסרה בשיטת הנייר כסף. מי שלא מכירה מוזמנת למדריך בבלוג שלי, ויש עוד המון מדריכים בסגנון ביוטיוב ובבלוגים מחו"ל.
 

BloodyRose

New member
המכות הלא מקוריות שלי

- מריחת לק
. כמו שכתבתי בשרשור אחר, יש לי שתי ידיים שמאליות. אני ממש לא טובה במריחת לק, ומשקיעה יותר זמן בניקוי מסביב מאשר במריחה עצמה. עוד לא מצאתי שיטה מושלמת לניקוי מסביב, אז זה תמיד כאב ראש.

- ציפורניים חלשות. מאז ומתמיד הציפורניים שלי היו מאוד חלשות ונשברו בקלות. אמנם מצאתי מחזקים שעוזרים לי להתמודד עם זה (סאלי הנסן, hard as nail על שלל סוגיו), אבל עדיין, דווקא כשהן במצב הכי טוב ויפה שלהן, אחת מחליטה להישבר מהבסיס ואין ברירה אלא לקצר הכל. אני יודעת שיש כאלה שמעדיפות ציפורניים קצרות, אבל אני מאוד אוהבת אותן ארוכות, לכן זה מתסכל לעבור את זה בכל פעם. (גם עכשיו, הציפורן באגודל התחילה להישבר ממש באמצע. מנסה לטפל בזה עם שיטת שקית התה, מה שלא נראה הכי טוב מקרוב, אבל גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכולה לקצר אותה, השבר נמצא ממש באמצע, על העור. כשהיא תגדל עוד, לא תהיה לי ברירה אלא לגזור ולקצר את הכל בהתאם...)

- סידור הציפורניים. אני לא טובה במיוחד בתחום הזה. הרבה יותר קל לי לתת לציפורניים לגדול בצורה הטבעית שלהן, מאשר להתחיל לשייף ולסדר, ככה שיש לי ציפורניים שהן יותר מרובעות, וכאלה שיותר מעוגלות. שמתי לב שככל שאני מתעסקת בזה יותר, ככה יש יותר סיכוי לפאשלות שאי אפשר לתקן. מתנחמת בעובדה שסביר להניח שאף אחד לא שם לב להבדלים הללו חוץ ממני.

- מחסור בגוונים
. אני אוהבת בעיקר צבעים כהים, גם הלקים הבהירים יותר שלי נקנו כי בבקבוק הם נראים כהים הרבה יותר. מכיוון שכך, אין הרבה מבחר... אז יש לי אדומים כהים בשלל גוונים, וכחולים כהים וסגולים כהים וחומים כהים ושחורים למיניהם, אבל פה בערך זה מסתכם
. אם היה לי טיפה יותר כישרון, הייתי יכולה להתגבר על זה באמצעות נייל ארטים למיניהם, אבל כמו שציינתי בתחילת ההודעה, כישרון וידיים יציבות זה ממני והלאה.
 
המכות שלי


היכולת לצייר ביד ימין באותה איכות כמו ביד שמאל...
יד ימין לעולם תראה לי קצת פחות טובה, כי יד שמאל לא מציירת היטב כמו ביד ימין.
מה הפתרון שלי ?
לנסות לצייר בזריזות לפני שמתחילות הרעידות וגם להכיר בעובדה שיד שמאל תמיד תראה טובה יותר אצלי.

מה עוד ?
כל מה שרשמו למעלה, על ייבוש הלק, והכי הכי- כשמורחים כמה שכבות ואז בטעות הולכים לישון מוקדם מדי, ונוצרים מן פסים מרגיזים כאלה כי זה לא היה יבש באופן מלא.

וכמובן, היעדר מקום במגירה לכל הגוונים שהייתי רוצה שהיו לי


חג שמח !
 

daimond1

New member
אצלי

ציפורניים מאוד מאוד שבירות...לצערי מכל מכה הן נשברות, רק השבוע נשברו 3 ציפורניים (עד שהצלחתי להאריך), כולל אחר שנחתכה עם סכין....

גם הלק שיורד מהר, אחרי שטיפת כלים אחת ולא מחזיק מעמד. אין לי זמן ללכת לעשות ג'ל, אני שמה לק בבית מאוחר כשיש זמן.
 

denush

New member
המכות שלי!

1. הצהבה של הציפורניים - בעיה שהייתה הרבה יותר משמעותית לפני שהתחלתי להשתמש במחזק המדהים של DURI .

2. פיצולים ושבירות - הצירפוניים שלי גם לא הכי חזקות בעולם, ואני לא מצליחה לגדל אותן לאורך משמעותי לצערי. אבל שוב, המחזק של דורי גם עזר בעניין הזה ולדעתי מצב הציפורניים שלי היום הוא הכי טוב שאוכל להגיע אליו.

3. זמן - חח בימינו, זה הדבר שהכי חסר לי על מנת להשקיע יותר בעיצובים יפים. מה לעשות, יש תקופות בחיים שפחות יש זמן. אז כרגע רק בסופ"ש אני מצליחה לעשות עיצובים יפים, בשאר השבוע אני עם לק רגיל.

שיהיה לכולן חג שמח! ואחלה שרשור!
 

youngG

New member
אפשר עוד פרטים

לגבי המחזק של דורי?
היכן קונים? מחיר?
 

vala hopa

New member
המכות שלי

כסיסת ציפורניים - כן, כן... ניסיתי הכל, כולל בניה, אבל הבניה לא החזיקה מעמד הרבה זמן. הציפורניים המלאכותיות נשברו מהר מאוד וכל המראה הצריך תחזוקה יותר צמודה מהנדרש בדרך כלל.
היום אני פחות כוססת, אבל עדיין הצפורניים קטנות ולא יפות מכסיסה.

צביעת הלק - לא יודעת לצבוע את הלק בלי ללכלך מסביב הצפורניים. אולי בגלל שהן קטנות ולא כל כך יפות.

ייבוש הלק - אף פעם לא מצליחה לייבש לק כראוי. תמיד נוצרים לי קרעים בלק, גם כשאני שמה מייבש לק.

ואולי זה בגלל שאני חדשה יחסית בעולם הלקים?
 
למעלה