איזה לק נלבש? שרשור לשבוע חדש!

neurotica

New member
Essie - Leading Lady

התחדשתי בו בסופ"ש ואני מאוהבת.
אבל וואו, נראה לי שהולך להיות סיוט להוריד אותו. רק לנקות לקח לי שעות ובכל זאת לא הצלחתי להוריד הכל. נראה לי שזו תהיה הזדמנות טובה לנסות את שיטת נייר הכסף.
 
איך יוצא לך לך ככה? בשביל כזה מראה

אני צריכה 4-5 שכבות. התחלתי לשים אותו על אדומים אחרים מרוב שהוא דליל.
 

neurotica

New member
שתי שכבות נדיבות, למרות שגם אחת היתה כמעט

מספיקה. פשוט זה היה כבר די מאוחר ורציתי להמנע ממצב שאני מגלה חורים למחרת, באור שמש.

האמת שהבקבוק נראה קצת שונה מאסי שאני רואה בד"כ בסופרפארם (דברים קטנים: אין E על החלק העליון של הפקק, למשל), אז אולי זו באמת פורמולה שונה.
 

MyRun

New member
ספרי איך הייתה לך העמידות איתו

לק יפה, אבל אצלי כבר יש צ'יפים רציניים תוך יום וחצי. ובדרך כלל אני מחזיקה 3-4 ימים בכיף... מחכה לשמוע! :)
 

neurotica

New member
דווקא לא רע. שמתי בשבת בצהריים

ומוקדם יותר בערב שמתי לב שיש כמה צ'יפים קטנים, אבל אני מתעסקת המון עם הציפורניים אז נראה לי שאצל בנאדם נורמלי זה היה מחזיק בכיף עוד לפחות יומיים.
עם טופ כמובן.
 

Bonushkie

New member
אני ממש בהתלבטות פה

מצד אחד, בדיוק אתמול בערב החלפתי לק.

מצד שני אבא שלי הקדים את הטיסה שלו ולא אמר לנו, אז עכשיו הוא הגיע ויש לי פיירי דאסט של צ'יינה גלייז, פיקסי דאסט של זויה בשחור, עוד ניאון של צ'יינה גלייז ו2 קאלר קלאב הולוגרפיים.

זה כל כך כל כך יפה :X
 

yaelsn

New member
ברור שלהחליף!

ובאותה הזדמנות צלמי לנו גם תמונה של החדשים שלך :)
 

Bonushkie

New member
הנה התמונה!

הצ'יינה מאוד דומה ל2 אחרים שיש לי, neon and on וsun of a peach מהקולקציה החדשה. הראשון אמנם בהיר יותר ויותר ורוד והשני יותר כתום מהחדש אבל יש איזהשהו דימיון ואני מניחה שבנאדם שלא מבין אולי יחשוב שזה אותו צבע. עדיין לפי הסווצ'ים באינטרנט זה נראה שונה, אני אנסה אותו ואז אני אראה. בכל מקרה קיבלתי אותו מתנה אז מה זה משנה חחח.

שמתי את ההולוגרפי הכחול, הוא מהמם בטירוף(כנראה שזה היה לק לא משהו שניסיתי פעם, זה ממש לא נראה מצחיק!) אבל הבעיה היא שמשהו בצורה שזה נוצץ ממש מבליט את השקעים שיש לי בחלק העליון של הציפורן. ממש רואים את הקו איפה שמתחיל החלק ההרוס אם מסתכלים על זה, אז עד שיצמח עוד קצת או שאני צריכה איכשהו למצוא משהו שמכסה את זה(אולי סשה ויט ועל זה בייס?) ואז לשים את הלק, או פשוט לחכות שיגדל ואז לשים כמה שבא לי.
 

באטגירל

New member
הצבע הזה מהמם!

גם אני רוצה להתחדש בכמה לקים הולוגרפיים...
איך קוראים לכחול?
 

Bonushkie

New member
Over The Moon

הוא ממש יפה. יש לי גם את הסגול Eternal Beauty, הנה תמונה. רציתי גם את הורוד אבל בסוף לא קניתי כי כבר נגמר הכרטיס מתנה שלי לאמזון. אולי שתגיע המשכורת חחח.
 
למעלה