בונוסים נחמדים בשבילכם:

black scar1

New member
בונוסים נחמדים בשבילכם:

1. ציוץ של גורי בנוגע לעד המדינה שברח (במחווה לחבר ותיק):

https://www.facebook.com/photo.php?...9234088658.202650.366005793658&type=1&theater

2. בנענע בעמוד של גיא פינס עוד לא סידרו את האייטם על הכוורת שבו רואים את ליאור ומרב, אבל מצאתי את הקטע ביוטיוב- דקה 2:00 בערך (האייטם על כוורת. ליאור מופיע בערך ב-3:50)
:


https://www.youtube.com/watch?v=1nxI9J9FyVU

אגב, לא קשור למצב האומה, אבל לאוהבי הכוורת שבפורום (מבין ארבעת המשתתפים שלו
), גיליתי לא מזמן שהם עשו פעם עיבוד אנגלי למגפיים של ברוך. במקום מגפיים הם שרים על צב, שזה פחות גאוני לדעתי, אבל זה עדיין דיי מגניב (והמגפיים אגב - אחד השירים הישראלים האהובים עלי- ever):
https://www.youtube.com/watch?v=4D8Wu-T580Q

3. בגלל שאני נחמדה, ובעיקר כי משמעם לי, הנה סיכום בנקודות של הכתבה של עינב ב-"את":

היא שיחקה איזה דמות ב"עולם הערב"- דמות שכנראה מעליבה נשים או משהו (אין לי מושג על מה מדובר). היום היא מגדירה את עצמה כפמיניסטית, ומנס להיפטר מהדמות הזאת, היא מתנחמת בעובדה שרוב אלו שזוכרים אותה משם מאוד זקנים.
אמרו שהרייטינג של "מצב" טיפס בדיוק כשהיא הצטרפה כקבועה, ושאלו אם היא חושבת שזה בגללה. היא אמרה שזה שילוב של הדינמיקה בין כל חברי הצוות, ואולי זה עזר שהצטרפה כי היא עבדה עם האנשים האלו בעבר, אבל שזה גם בגלל השיבוץ אחרי דה ווייס וכאלה.
היא אמרה שכשהיא יושבת עם הכותבים לכתוב פאנצ'ים זה הכי קשה לה ומכניס אותה ללחץ, אבל כשהיא מגיע לאולפן והכל יותר נעים כי הם חברים. היא אמרה שלה ולגורי יש מעין מסורת כזאת לשלוח אחד לשני טקסטים של "מי נהנה יותר" בימים שהם יושבים עם הכותבים לכתוב פאנצ'ים. לדוגמא- היא שולחת לו "תמונה של הכותבים אוחזים בכוסות יין מול נוף הרים קסום, מצביעים על הלפטופ ונקרעים מצחוק מזוייף, והוא שולח לה הומאז' לסצנה הידועה ממציצים- גורי יושב ומשפריץ עם צינור על אחד הכותבים שלו שעומד בתחתונים בפוזה מגרה" (אין לי מושג על מה מדובר, לא ראיתי "מציצים").
שאלו אותה מה הקטע שהעונה יורדים עליה שהיא לא אוכלת- היא אמרה שזו הגזמה כי ברור שהיא לא נראית כמו אנורקסית, אבל זה דחקה כאילו על זה שהיא כל הזמן מנסה לשמור על המשקל ומתעסקת בזה, ושכאילו יש לה בעיות בדימוי הגופני וכל הזמן סופרת קלוריות, זה לא פתאום שהיא רזתה עוד משהו, היא אמרה שזה סתם ראנינג גאג עכשיו עכשיו, כמו הבדיחות על אורנה אחרי שיצאה מהארון, זה סתם משהו שהם נטפלו אליו עכשיו, אבל זה יחלוף וימצאו משהו אחר לצחוק על מישהו אחר מהצוות. היא אמרה אבל שזה לא "סתם בשביל לצחוק אחד על השני," שאם זה לא יהיה מצחיק זה לא יכנס לתכנית". והיא גם אמרה שהיו קטעים מאוד גסים שהייתה בטוחה שירדו, אבל לא ירדו. היא אמרה שהם יורדים אחד על השני על כל מיני דברים (למשל על אורנה והקטע של הלסביות, על ליאור בקטע שהוא לא מביע רגשות וכו'). שאלו אותה אם זה לא פוגע/מביך אותם, או שיש דברים שעוברים את הגבול. היא אמרה שבד"כ לא, כי הם בד"כ מתעסקים עם דברים שהאדם עצמו מביא, כאילו ואז הם מבינים שזה נוח לו שיצחקו עליו על הקטע הזה (אורנה למשל שהיא גם צוחקת על עצמה על הקטע של הלסבית וכו'). היא אמרה שלפעמים, אחרי שהיא חוזרת מהצילומים מהתכנית היא חושבת על איזה בדיחה שמרגישה לה שעברה את הגבול- ושולחת סמס לליאור שלא יכניס כי זה יעליב את אמא שלה. אבל זה לא קורה הרבה.
דיברו קצת על הנישואים שלה (ועל ההבדלים בינהם), ועל הילדים שלה לא ממש עניין אותי. אבל אמרו משהו שהיא התחתנה לראשונה בגיל 18 כדי לצאת מצה"ל. מה?
זה נכון? היא לא שרתה בצה"ל? איך לא ידעתי מזה?
כתוב גם שבגיל 33 היא אובחנה בסרטן בלוטת התריס!!!
לא ידעתי מזה! מסכנה!!

שאלו אותה איך היא משלבת את חיי המשפחה והילדים עם העבודה- היא אמרה שהייתרון הוא שבעבודה הנוכחית ב"מצב האומה" שזה שלושה-ארבעה חודשים אינטנסיביים, ושאר הזמן יחסית פנוי. אבל בזמן העבודה היא נורא מוגבלת- נגיד אם יש יום צילומים והילד חולה, אז אין מה לעשות היא חייב ללכת- לכן יש לה "רשת תמיכה" (מטפלות ביביסיטר, אמא וכו'). היא אמרה שהיא חושבת שכל העניין הזה של "איזון קריירה ומשפחה" זה בלוף ואי אפשר לעשות את זה כי אי אפשר לתכנן הכל- צריך לעשות הכי טוב עם מה שיש (או משהו כזה).
(הערה שלי- זה מעצבן שתמיד שואלים נשים את הדברים האלה, היא דיברה איזה עמוד שלם על המשפחה ועל הצורך באיזון ובלה בלה בלה. יש לה בעל- למה הוא לא ישמור על הילדים כשהיא בעבודה? אם זה הראיון עם גבר השאלות האלו לא היו עולות בכלל... מעצבן. נו שויין).
היא אמרה שהשנה ש"מצב האומה" זכו לראשונה בפרס תכנית הסאטירה, זאת הייתה השנה הראשונה שהם היו מועמדים והיא לא באה כי היא הייתה בטוחה שארץ נהדרת תזכה. היא אמרה שבשנים הקודמות היא תמיד באה ודפקה הופעה וכל זה לטקס, ו"ארץ" תמיד זכו, אז הפעם היא אמרה- למה להתאמץ, גם ככה לא נזכה, אז היא נשארה עם הילדים, ואז ליאור סימס לה שהם זכו והיא הייתה כזה במטבח עם הילדים מלאה בקטשופ או משהו.

היא אמרה שהיא לא כ"כ אוהבת את הפינה הזאת של ה"גריל" שהם עושים השנה. היא אמרה שהיא מרגישה יותר נוח לרדת על פוליטיקאים- כי בתור נבחרי ציבור- אם הם עושים משהו דפוק מגיע להם לקבל ביקורת. פחות נוח לה שמדובר ב"סתם סלבס"- כמו למשל הקטע על בר רפאלי. נגיד היא אמרה שלא היה נעים לה עם הירידות על בר, כי מבחינתה "סלבס" לא עשו רע לאף אחד, וזה לא אותו דבר כמו פוליטיקאים (מסכימה איתה אגב). היא אמרה שאולי יש לה ביקורת נגיד על מודל היופי, או על מודל הדוגמנות שאין לה בעיה להביע, אבל זה לא נראה לה לעניין לרדת על דוגמנית x (מסכימה, גם אני שונאת שמבקרים דוגמניות וכאלה על "תרבות היופי". זה כ"כ לא הכתובת). והיא גם אמרה משהו שהיא גם לא רצתה לרדת על בר כי מיד יחשבו שהיא יורדת עליה בגלל שהיא אישה יפה וכאילו יכניסו את זה לקונטקס של נשים שלא יודעות לפרגן, ולכן היה יותר קל לה לרדת על מיקי חיימוביץ' (דווקא לעניין הזה לא התחברתי...).
מסתבר שפעם היא הביעה ביקורת על המתנחלים וספגה על זה אש (נראה לי לא במסגרת "מצב האומה") והתנצלה על זה. ומסתבר שעדיין חוטפת על זה (אין לי מושג על מה מדובר, אבל למה היא צריכה להתנצל? זכותה לדעה שלה).
היא אמרה שהיא רוצה שמצב האומה יהיה רלוונטי לכל הקהלים- לשמאלנים ולימנים. ושאלו אותה איך הם מצפים אם הם יורדים נגיד על בנט. היא אמרה שלדעתה התכנית לא ימנית מדי ולא שמאלנית מדי אבל יש שמאלנים שחושבים שהיא ימנית ויש ימנים שחושבים שהיא ימנית מדי וזה האבסורד. ולכן יש קהלים שפוסלים אותה. למשל במקרה של האירוח של חנין זועבי- היא אמרה שחטפו ביקורת משני הצדדים- הימנים חשבו שהם היו קלים מדי איתה, והשמאל חשבו שתקפו אותה יותר מדי והיו יותר מדי גזעניים כלפיה.
היא אמרה שהם כמעט הצליחו לסגור עם ביבי ולפיד לבוא לפני הבחירות וזה התבטל. ואז המראיין שאל אותה אם בעצם הבאתו של ביבי הם לא "יסרסו" את הסאטירה בעצם- כי לתת במה לראש הממשלה זה בעצם כאילו לתת לגיטימציה לשלטון, כשאמורים לבקר אותו- שזו הביקורת שהעולתה נגד ארץ נהדרת בזמנו. היא ענתה שזה "מחול עדין", ושאם "ההתניות לפני הראיון הן כאלה שאני מלקקת לו, אז אין מה". (ציטוט מדוייק). מאוד מסכימה עם מה שהיא אמרה- אין בעיה מבחינה סאטירית לדעתי להביא את ראש הממשלה - בתנאי שהוא יהיה כמו שאר הפוליטיקאים שיבואו, ולא יתאמן מראש על מערכון ידוע כמו ב-"ארץ". אחרת אין באמת טעם. אבל אם הוא יבוא באמת כדי להתמודד עם
 

black scar1

New member
אררר. נקטע, מזל שעשיתי "קופי"

המשך:

היא אמרה שהם כמעט הצליחו לסגור עם ביבי ולפיד לבוא לפני הבחירות וזה התבטל. ואז המראיין שאל אותה אם בעצם הבאתו של ביבי הם לא "יסרסו" את הסאטירה בעצם- כי לתת במה לראש הממשלה זה בעצם כאילו לתת לגיטימציה לשלטון, כשאמורים לבקר אותו- שזו הביקורת שהעולתה נגד ארץ נהדרת בזמנו. היא ענתה שזה "מחול עדין", ושאם "ההתניות לפני הראיון הן כאלה שאני מלקקת לו, אז אין מה". (ציטוט מדוייק). מאוד מסכימה עם מה שהיא אמרה- אין בעיה מבחינה סאטירית לדעתי להביא את ראש הממשלה - בתנאי שהוא יהיה כמו שאר הפוליטיקאים שיבואו, ולא יתאמן מראש על מערכון ידוע כמו ב-"ארץ". אחרת אין באמת טעם. אבל אם הוא יבוא באמת כדי להתמודד עם הטענות נגדו, והם לא יפחדו להיכנס בו זאת יכולה להיות האמא של הסאטירה.
שאלו אותה אם היא חושבת שהקמפיין שהם עשו עונה לפני שיאיר רץ לפוליטיקה השפיע על הריצה שלו לפוליטיקה ו/או על כמות המנדטים שהוא קיבל (לדעתי זה קצת מופרך, עם כל הכבוד למצב האומה, אני רוצה לתת לבוחרים קצת יותר קרדיט מצד שני, אחרי הכל הם עדיין נתנו לו 19 מנדטים, אז לכו תדעו, חוץ מזה שהעונה ה-3 כמדומני, שבה הם התחילו את הקמפיין של "יאיר לפיד מלך" - הייתה לפני העלייה המטורפת ברייטינג של התכנית שהתחילה כמדומני בעונה 4). היא ענתה שהיא לא חושבת שזה קשור, אלא שזה יותר כמו כל הכבוד לשליין שניבא את זה (אם הבנתי נכון- כאילו היא אומרת שכנראה היה רץ בלי קשר אליהם, אבל שאפו לשליין שניבא שזה יקרה, אם כי אני מאוד בספק אם שליין באמת חשב שזו אופציה ממשית, לדעתי הוא עשה את הקמפיין בצחוק גמור).
היא אמרה שלדעתי עושים ליאיר עוול גדול מידי וצריכים לתת לו יותר צ'אנס. שלדעתה לא היו צריכים לסלק אותו בבוז ממצעד הגאווה, ושלדעתה לא הייתה לו ברירה אלא לבצע את הגזירות הכלכליות (אני לא מסכימה, כלומר, אני מסכימה בגדול, שקשה להאשים אותו כי אין לו מושג מה הוא עושה. אני כן חושבת שצריך להאשים אותו על היומרה שלו לחשוב שהוא יכול להיות שר בקדנציה הראשונה שבה הוא רץ לפוליטיקה. אין לו ניסיון בפוליטיקה, אין לו ניסיון בכלכלה- הפאשלה שלו הוא בעובדה שהוא לקח את התיק הזה. זה עוד יותר אבסורד כי מצאו מאמר שלו מלפני כמה שנים בו הוא מבקר את ישראל על כך ששרי האוצר אצלנו ויועציהם, בניגוד למדינות אחרות אפילו לא סיימו תואר 1 בכלכלה. והוא צדק. אני חושבת ששר אוצר צריך לפחות להיות בעל תואר שני בכלכלה. אתה חייב להבין מה אתה עושה בשביל תפקיד שר האוצר).
היא אמרה שהיא יותר מבקרת את לפיד על ההתבטאויות הימניות שלו (העניין עם הזועביז) (ואני מנחשת גם החבירה לבנט אולי, וכתוצאה מכך התמיכה בהתנחלויות וכו').
דיברו איתה קצת על העניין של מחאת הקהל על ההורדה הפתאומית של מצב האומה וחזרתה למסך- היא אמרה, כמו ששאר חברי הפאנל אמרו בעבר שזה היה ממש שוק בשבילה, העניין של המחאה, שזה משהו שהיא כנראה תזכה להיות חלק ממנו פעם בחיים, שהיא בחיים לא הייתה מאמינה. היא אמרה שזה התחיל מהפוסט שגורי העלה בטוויטר על זה שהורידו אותם בגלל סיבה מונפצת שהוא לא קונה אותה, ואז התחילה כל המהומה. היא אמרה שכנראה ההחלטה להוריד אותם הייתה מכל מיני שיקולים כמו שרצו להוריד את ערוץ 10, או כל מיני תוכניות אחרות. אולי שיקולים כספיים, אולי עניין תוכן, לא ברור. אבל שהעניין של המחאה ממש ריגש אותה ואת כל הצוות.

זהו, מקווה שמישהו יפיק תועלת כלשהי מהחפירה הזאת
 

OOOO0

New member
המשך:

11. היא אמרה שהם כמעט הצליחו לסגור עם ביבי ולפיד לבוא לפני הבחירות וזה התבטל. ואז המראיין שאל אותה אם בעצם הבאתו של ביבי הם לא "יסרסו" את הסאטירה בעצם- כי לתת במה לראש הממשלה זה בעצם כאילו לתת לגיטימציה לשלטון, כשאמורים לבקר אותו- שזו הביקורת שהעולתה נגד ארץ נהדרת בזמנו. היא ענתה שזה "מחול עדין", ושאם "ההתניות לפני הראיון הן כאלה שאני מלקקת לו, אז אין מה". (ציטוט מדוייק). מאוד מסכימה עם מה שהיא אמרה- אין בעיה מבחינה סאטירית לדעתי להביא את ראש הממשלה - בתנאי שהוא יהיה כמו שאר הפוליטיקאים שיבואו, ולא יתאמן מראש על מערכון ידוע כמו ב-"ארץ". אחרת אין באמת טעם. אבל אם הוא יבוא באמת כדי להתמודד עם הטענות נגדו, והם לא יפחדו להיכנס בו זאת יכולה להיות האמא של הסאטירה. - מסכימה איתך לגמרי!

12. שאלו אותה אם היא חושבת שהקמפיין שהם עשו עונה לפני שיאיר רץ לפוליטיקה השפיע על הריצה שלו לפוליטיקה ו/או על כמות המנדטים שהוא קיבל (לדעתי זה קצת מופרך, עם כל הכבוד למצב האומה, אני רוצה לתת לבוחרים קצת יותר קרדיט מצד שני, אחרי הכל הם עדיין נתנו לו 19 מנדטים, אז לכו תדעו, חוץ מזה שהעונה ה-3 כמדומני, שבה הם התחילו את הקמפיין של "יאיר לפיד מלך" - הייתה לפני העלייה המטורפת ברייטינג של התכנית שהתחילה כמדומני בעונה 4). היא ענתה שהיא לא חושבת שזה קשור, אלא שזה יותר כמו כל הכבוד לשליין שניבא את זה (אם הבנתי נכון- כאילו היא אומרת שכנראה היה רץ בלי קשר אליהם, אבל שאפו לשליין שניבא שזה יקרה, אם כי אני מאוד בספק אם שליין באמת חשב שזו אופציה ממשית, לדעתי הוא עשה את הקמפיין בצחוק גמור).- מסכימה איתך גם כאן.

13.היא אמרה שלדעתי עושים ליאיר עוול גדול מידי וצריכים לתת לו יותר צ'אנס. שלדעתה לא היו צריכים לסלק אותו בבוז ממצעד הגאווה, ושלדעתה לא הייתה לו ברירה אלא לבצע את הגזירות הכלכליות (אני לא מסכימה, כלומר, אני מסכימה בגדול, שקשה להאשים אותו כי אין לו מושג מה הוא עושה. אני כן חושבת שצריך להאשים אותו על היומרה שלו לחשוב שהוא יכול להיות שר בקדנציה הראשונה שבה הוא רץ לפוליטיקה. אין לו ניסיון בפוליטיקה, אין לו ניסיון בכלכלה- הפאשלה שלו הוא בעובדה שהוא לקח את התיק הזה. זה עוד יותר אבסורד כי מצאו מאמר שלו מלפני כמה שנים בו הוא מבקר את ישראל על כך ששרי האוצר אצלנו ויועציהם, בניגוד למדינות אחרות אפילו לא סיימו תואר 1 בכלכלה. והוא צדק. אני חושבת ששר אוצר צריך לפחות להיות בעל תואר שני בכלכלה. אתה חייב להבין מה אתה עושה בשביל תפקיד שר האוצר). - מסכימה איתך גם כאן

14. היא אמרה שהיא יותר מבקרת את לפיד על ההתבטאויות הימניות שלו (העניין עם הזועביז) (ואני מנחשת גם החבירה לבנט אולי, וכתוצאה מכך התמיכה בהתנחלויות וכו'). - הגיוני מבחינתה.
15. דיברו איתה קצת על העניין של מחאת הקהל על ההורדה הפתאומית של מצב האומה וחזרתה למסך- היא אמרה, כמו ששאר חברי הפאנל אמרו בעבר שזה היה ממש שוק בשבילה, העניין של המחאה, שזה משהו שהיא כנראה תזכה להיות חלק ממנו פעם בחיים, שהיא בחיים לא הייתה מאמינה. היא אמרה שזה התחיל מהפוסט שגורי העלה בטוויטר על זה שהורידו אותם בגלל סיבה מונפצת שהוא לא קונה אותה, ואז התחילה כל המהומה. היא אמרה שכנראה ההחלטה להוריד אותם הייתה מכל מיני שיקולים כמו שרצו להוריד את ערוץ 10, או כל מיני תוכניות אחרות. אולי שיקולים כספיים, אולי עניין תוכן, לא ברור. אבל שהעניין של המחאה ממש ריגש אותה ואת כל הצוות. - מרגש לשמוע
 

OOOO0

New member
וואו את מלכה!
רבה!


בגלל שכלכך השקעת אני אגיב לך סעיף סעיף:
1. "העולם הערב"- נכון, אני זוכרת למה היא מתכוונת. היא שיחקה את הדמות של קריינית הרצף היפה וחסרת הדעה. אני מבינה למה זה יכול להעליב נשים.
2.אמרו שהרייטינג של "מצב" טיפס בדיוק כשהיא הצטרפה כקבועה, ושאלו אם היא חושבת שזה בגללה. היא אמרה שזה שילוב של הדינמיקה בין כל חברי הצוות, ואולי זה עזר שהצטרפה כי היא עבדה עם האנשים האלו בעבר, אבל שזה גם בגלל השיבוץ אחרי דה ווייס וכאלה. - אני מסכימה.
3. הקטע עם גורי ענק!!!!!!!!
4. שאלו אותה מה הקטע שהעונה יורדים עליה שהיא לא אוכלת- היא אמרה שזו הגזמה כי ברור שהיא לא נראית כמו אנורקסית, אבל זה דחקה כאילו על זה שהיא כל הזמן מנסה לשמור על המשקל ומתעסקת בזה, ושכאילו יש לה בעיות בדימוי הגופני וכל הזמן סופרת קלוריות, זה לא פתאום שהיא רזתה עוד משהו, היא אמרה שזה סתם ראנינג גאג עכשיו עכשיו, כמו הבדיחות על אורנה אחרי שיצאה מהארון, זה סתם משהו שהם נטפלו אליו עכשיו, אבל זה יחלוף וימצאו משהו אחר לצחוק על מישהו אחר מהצוות. היא אמרה אבל שזה לא "סתם בשביל לצחוק אחד על השני," שאם זה לא יהיה מצחיק זה לא יכנס לתכנית". והיא גם אמרה שהיו קטעים מאוד גסים שהייתה בטוחה שירדו, אבל לא ירדו. היא אמרה שהם יורדים אחד על השני על כל מיני דברים (למשל על אורנה והקטע של הלסביות, על ליאור בקטע שהוא לא מביע רגשות וכו'). שאלו אותה אם זה לא פוגע/מביך אותם, או שיש דברים שעוברים את הגבול. היא אמרה שבד"כ לא, כי הם בד"כ מתעסקים עם דברים שהאדם עצמו מביא, כאילו ואז הם מבינים שזה נוח לו שיצחקו עליו על הקטע הזה (אורנה למשל שהיא גם צוחקת על עצמה על הקטע של הלסבית וכו'). היא אמרה שלפעמים, אחרי שהיא חוזרת מהצילומים מהתכנית היא חושבת על איזה בדיחה שמרגישה לה שעברה את הגבול- ושולחת סמס לליאור שלא יכניס כי זה יעליב את אמא שלה. אבל זה לא קורה הרבה. - תיארתי לעצמי שזה כך, אבל טוב לשמע את זהממקור ראשון!

דיברו קצת על הנישואים שלה (ועל ההבדלים בינהם), ועל הילדים שלה לא ממש עניין אותי. אבל אמרו משהו שהיא התחתנה לראשונה בגיל 18 כדי לצאת מצה"ל. מה? זה נכון? היא לא שרתה בצה"ל? איך לא ידעתי מזה? - נכון, ידעתי את זה. בגלל זה עשו לה בעיות בזמנו כשהיא התחילה להגיש עם גורי בגלי צה"ל. בסוף ויתרו לה.
5.כתוב גם שבגיל 33 היא אובחנה בסרטן בלוטת התריס!!! לא ידעתי מזה! מסכנה!! - כן, שמעתי פעם איזו שמועה על זה...מסכנה, מזל שהיא בריאה עכשיו

6. גם אני שונאת כששואלים נשים איך הן משלבות בין משפחה וילדים!!!!!!!!!
7.היא אמרה שהשנה ש"מצב האומה" זכו לראשונה בפרס תכנית הסאטירה, זאת הייתה השנה הראשונה שהם היו מועמדים והיא לא באה כי היא הייתה בטוחה שארץ נהדרת תזכה. היא אמרה שבשנים הקודמות היא תמיד באה ודפקה הופעה וכל זה לטקס, ו"ארץ" תמיד זכו, אז הפעם היא אמרה- למה להתאמץ, גם ככה לא נזכה, אז היא נשארה עם הילדים, ואז ליאור סימס לה שהם זכו והיא הייתה כזה במטבח עם הילדים מלאה בקטשופ או משהו. -חחחחח ענק!
8. בקשר ל"גריל"- חצי מסכימה, חצי לא. על בר רפאלי לא חסרים דברים רעים להגיד, גם מבלי ליפול לירידות סטריאוטיפיות על דוגמניות. וגם אני לא מסכימה עם עינב עם הקטע של הקונטקסט של אישה יפה...יאללה אז יהיו אנשים שיחשבו את מקנאת בה...את סאטיריקנית לעזאזל! מה אכפת לך מה אנשים חושבים?
9. מסתבר שפעם היא הביעה ביקורת על המתנחלים וספגה על זה אש (נראה לי לא במסגרת "מצב האומה") והתנצלה על זה. ומסתבר שעדיין חוטפת על זה (אין לי מושג על מה מדובר, אבל למה היא צריכה להתנצל? זכותה לדעה שלה).- כן, אני זוכרת את זה, היא קצת הרחיקה לכת באמירות שלה, זו לא הייתה סתם ביקורת, זה נתפס כשנאה שלה כלפי מתנחלים.
10. היא אמרה שהיא רוצה שמצב האומה יהיה רלוונטי לכל הקהלים- לשמאלנים ולימנים. ושאלו אותה איך הם מצפים אם הם יורדים נגיד על בנט. היא אמרה שלדעתה התכנית לא ימנית מדי ולא שמאלנית מדי אבל יש שמאלנים שחושבים שהיא ימנית ויש ימנים שחושבים שהיא ימנית מדי וזה האבסורד. ולכן יש קהלים שפוסלים אותה. למשל במקרה של האירוח של חנין זועבי- היא אמרה שחטפו ביקורת משני הצדדים- הימנים חשבו שהם היו קלים מדי איתה, והשמאל חשבו שתקפו אותה יותר מדי והיו יותר מדי גזעניים כלפיה. - חחחחח ענק איך כל צד רואה את זה הפוך!
 
וואו, כל הכבוד על ההשקעה O:

נראה באמת ריאיון מעניין ^^
מצטערת אם זה לא קשור, אבל לפני בערך חודש היה ריאיון עם גורי ב-7 לילות אם אני לא טועה. יש לך במקרה (או לכל אחד) קישור לכתבה? אני ממש אשמח
 

black scar1

New member
בבקשה... :)

האמת זה בעיקר תודות לשעמום שלי


הכתבה על גורי דוסקסה בשרשור הזה-

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=2172&messageid=169280991

לא נראה לי שיש אותה ברשת, אם כן גלית בטח תמצא, היא מומחית לדברים האלה
.

אם יהיה לי משעמם אולי אנסה לתמצת מחר או משהו את הראיון עם גורי (אני גם צריכה למצוא אותו קודם)
 

OOOO0

New member
חחחח תודה על המחמאה!


אבל לצערי 7 לילות לא עולה לרשת


אגב, בחדשות הבידור היום הראו את ההופעה של "כוורת" וגם הם ראיינו את שליין ומרב!
זה עדיין לא עלה לרשת, אבל תתפסי איזה שידור חוזר של זה, יש להם הרבה בערוצים 3 ו-7.
 

black scar1

New member
רוב תודות! איזה חמודים!!

לדעתי זה ליאור שיותר בקטע של כוורת. זה מתאים לו
 

silvia17

New member
חה ענק! וטרגי!

כולם חולים זקנים ופצועים...

כתבה על כוורת ובפרונט תמונה של מרב
כתבה יפה אהבתי איך שראיינו אותם

אני אקרא את הכתבה על עינב היא נראה לי ממש מעניינת פתאום


אגב אני רוב החופש לא בבית ובימים שאני {ישנה} בבית אני עסוקה ברמות על לקראת ההפגנה
אני קוראת את רוב מה שכתבת כאן לא תמיד יש לי זמן או כוח לענות
 

OOOO0

New member
אם לא תמצאי מישהו שיש לו את העיתון

נסי לשאול בפורום שאלה קטנה, לפעמים יש שם אנשים ששומרים עיתונים ישנים ויכולים לשלוח לך בדואר.
 
תודה :)

קראתי את השרשור הזה לפני כמה זמן, והוא רק גרם לי לרצות עוד יותר לקרוא את הריאיון

נורא חבל שאי אפשר למצוא אותו באינטרנט. אם תוכלי לתמצת אותו או אם בכל מקרה תמצאי אותו איכשהו זה ממש יעזור לי :)
 

black scar1

New member
באתי לנסות לסכם את הכתבה

אבל אני לא מוצאת אותה. יש מצב שזרקתי את העיתון... סורי... אם אמצא אז אסכם.

ד"א יש ב-7 ימים האחרון ראיון עם אסי כהן.. לא קראתי עוד אבל מרפרוף ראיתי שהוא מדבר על גורי, אם אקרא ויהיה משהו מעניין אשתף...
 
למעלה