מלכה מלכה מלכה!!!

black scar1

New member
מלכה מלכה מלכה!!!

האמת שמאז כל הקטע של עמנואל רוזן אני לפעמים קוראת דברים שגורמים לרצות לתלוש את השערות של עצמי, כל מיני סטטוסים שמגנים עליו, שדואגים לנפשו הרכה, שמאשימים נשים בבעיה הזאת וכו' וכו'... אבל מצד שני- זה כ"כ חשוב, אולי זה שילוב של הזמן והאמצעים (אינטרנט, פייסבוק) אבל העובדה שהפרשה הזאת התפוצצה וצוברת תאוצה דווקא עושה אותי אופטימית מזה הרבה זמן, אני באמת מרגישה שמתחיל לקרות פה משהו שלא קרה קודם (גם לא עם קצב ודומיו). ואולי המחיר של סטטוסים וטורים אידיוטים, מקוממים, מעצבנים, צבועים שמדבר על "משפט שדה" (איזה צביעות) זה מחיר משתלם לשלם בשביל מה שקורה.

בכל מקרה- מרב המלכה עומדת מול חבורה של 5 גברים ומנסה להסביר להם למה זה כ"כ חשוב!!

http://www.holesinthenet.co.il/holesinthenet-media-story-1511
 

OOOO0

New member
לגמרי


ראיתי את זה אתמול בשידור חי, אני ממש מעריצה אותה על קור הרוח וההסברה המצוינת שלה.

גם קשה שלא לראות את הצביעות העיתונאית כאן- על קצב לא הייתה להם בעיה להתנפל בזמנו, אבל כשזה מישהו מ"שלהם", אז פתאום "שופכים את דמו"....נו באמת!

אני מקווה שבאמת מתחיל פה משהו חדש, ושיותר ויותר גברים ילמדו בעקבות זה שנשים הן לא רכוש שלהם, שמדובר כאן בהטרדה לכל דבר ולא בסתם חיזור תמים, ושעל טעויות משלמים.
 

black scar1

New member
לגמרי!

יותר הקטע של מישהו משלהם... זה העניין שתמיד הטרדות מיניות גורמים לאנשים לפקפק, לשאול למה, לדבר בזהירות, לחכות למשפט, להתחיל להתפלפל אם זה אונס, או כמה פעמים צריך להגיד לא.. להגיד שזה לא בסדר שעושים משפט שדה וכו' וכו'...

לא זכור לי שאמרו דברים כאלה על יגאל עמיר לפני המשפט שלו- שצריך לחכות עד שימצאו אותו אשם כדי להשמיץ אותו בפומבי, על שרון, על אולמרט, על ליברמן. רק בהטרדות מיניות פתאום: צריך לבדוק.. צריך לברר...
הם לא מבינים שהפרשה הזאת היא רק סימפטום לבעיה... בעולם שלנו ש"לא" כמעט אף פעם לא נתפס כ-"לא". שהטרדות מיניות הם דבר שבשגרה, שכ-ל אישה עוברת הטרדה מתישהו במהלך חייה, שאין אישה שלא הייתה בסיטואציה שהיא אמרה "לא" והצד השני קיבל את זה על הפעם הראשונה. כשאונס, והטרדה מינית אלו הפשעים היחידים שבהם מתחילים להאשים את הקורבן (מה לבשת, למה עלית אליו הבייתה? ידעת מה יקרה. כי אם אישה עולה אל גבר הביתה אז מותר לו לאנוס אותה נכון? ושאר פנינים). אז לסיפור כזה שמתפוצץ ומכריח אנשים לשים מראה מול הפנים ולשאול לאן הגענו כחברה- הוא כ"כ חשוב, והוא חשוב הרבה יותר מהשאלה אם אדם x אשם או לא- נקודה ממש שולית שאוהבים לברוח אליה. זה עצם הדיון ב-"מה" נחשב הטרדה מינית. בכמה פעמים אישה צריכה להגיד לא, כמה היא צריכה להתנגד, כמה היא צריכה להיות תקיפה- עצם הדיון שזה מעלה מציף את הבעייתיות המגדרית שכ"כ מושרשת בחברה שלנו... בגלל זה זה כ"כ חשוב.

וזה באמת מחמם את הלב לראות סטטוסים תומכים ושמבינים את הבעיה השורשית שבחברה שלנו. סטטוסים שיוצאים נגד הטרדות מינית וכאלה.
 

OOOO0

New member
אכן, זו בעיה שורשית.

זה משהו שקורה כל הזמן, בכל מקום. זה רק עוד מקרה ספציפי שעלה לכותרות, וגם זה באיחור של איזה 10 שנים. אני מסכימה איתך לגבי כל מה שאמרת, ועם כל מה שמרב אמרה אתמול. כן, הבעיה כאן היא בעיקר חברתית וכל התפיסה של החברה חייבת להשתנות לגבי זה.

פשוט כאן ההיתממות של העיתונאים ממש מקוממת כי כולם ידעו, היו שמועות בכל מקום שרוזן עבד בו והוא עבד כמעט בכל מקום בתקשורת הישראלית. וספציפית מ"אולפן שישי" הוא פוטר בגלל זה והעניין הושתק, אז לראות את העיתונאים יושבים ב"אולפן שישי" ומגנים עליו, כשברור שהם שמעו על זה בעבר, ועוד לטעון ש"שופכים את דמו" ושלא בטוח שזה נכון ושאולי זה לא פלילי בכלל....סליחה, על מי אתם עובדים בדיוק?
 

black scar1

New member
כן, את צודקת גם בזה יש משהו. פשוט צביעות

ברמה של מריטת שערות. וגם ראית איך הגיבו לה.. פאק איזה דוחים.

הנה כתבה מחמיאה על הראיון שלה בוואלה, כל מילה בסלע:

http://e.walla.co.il/?w=/6/2639133

וגם קראתי היום בעיתון סופשבוע כתבה שגם מדברת על הפרשה ויוצאת נגד האמירה שאסור לדבר על זה עד למשפט וכו'.. זו הייתה כתבה כ"כ מדויקת ונכונה. את יודעת במקרה אם יש את הכתבות של סופשבוע באינטרנט?
 

OOOO0

New member
על הקישור, בהחלט כל מילה בסלע!

את מתכוונת לעיתון החדש סופהשבוע? זה האתר שלו, אבל אני לא יודעת אם כל הכתבות עולות לרשת. תגידי אם את מוצאת אותה כאן.
 

OOOO0

New member
לא, לא התבלבלת, גם לו קוראים סופשבוע

בגלל זה שאלתי למה התכוונת. אמממ לא, ממה ששמתי לב רק החדשות עולות לאתר, לא המוספים. לפעמים ראיונות מסוימים מהמוספים עולים באיחור לאתר(שמתי לב לזה כשמרב התראיינה למעריב ואז אחרי כמה ימים העלו את הכתבה איתה לאתר), אבל אני מניחה שאת מתכוונת לטור דעה ולא לראיון עם מישהו, אז לא נראה לי שאפשר למצוא את זה ברשת.
 

black scar1

New member
כן..זה בתור דעה נראה לי..

כי חיפשתי לפי העיתונאי שכתב וראיתי כמה כתבות שלו שפורסמו בתור דעה. אוף.. איזה באסה. ממש בא לי שתקראו את זה. אולי יעלו את זה בהמשך... \-:
 

OOOO0

New member
וואלה? טוב לדעת.

בדרך כלל הוא מעצבן אותי בבלוג שלו(הוא דתי וימני, אז לא זכור לי שאי פעם הסכמתי עם משהו שהוא כתב)... נחמד לדעת שהוא כתב משהו שיכולתי להסכים איתו לשם שינוי. אז
שאמרת לי, אני אעקוב אחרי האתר בימים הקרובים, אולי הם יעלו את הטור שלו מאתמול.
 

black scar1

New member
כן. לזה בדיוק התכוונתי.

מה את חושבת?

וואלה? דתי וימני? אני לא ממש קוראת עיתונים לא באינטרנט ולא קשיחים, אז אני לא ממש מכירה שמות. זה מוזר. לא קראתי דברים אחרים שלו. אבל פה הוא דיבר ממש לעניין לדעתי. לא?

עוד פוסט טוב על הפרשה:

http://www.hahem.co.il/friendsofgeorge/?p=3378
 

OOOO0

New member
כתבה טובה, אהבתי


לא מבינה את כל אלה שטוענים שאסור לדון בפרשה וצריך לתת לבית המשפט לעשות את העבודה, סליחה, אז למה קיימת עיתונות? ומה זה קשור שעדין לא הוגשה תלונה, החוק למניעת הטרדה מינית לא מחייב שתוגש תלונה בכלל.

חחחחח כן....הוא בדרך כלל מהאנשים שאני נמנעת מלקרוא אותם כדי לא להתעצבן, אז זו הפתעה לטובה מבחינתי. בתקווה שהוא לא מנסה לסגור חשבונות עם עמנואל רוזן בגלל הדעות שלו ובאמת שופט את הפרשה אובייקטיבית.

אהבתי גם את הקישור,
 

black scar1

New member
כן, הצביעות חוגגת...

אגב, הנה שידור מ.. כמה אירוני.. "תיק תקשורת" בנוגע לפרשה.. המראיין המחליף, ברח לי שמו מראיין שתי כתבות ושופטת בנוגע ללגיטימיות:

http://www.23tv.co.il/257-he/tik.aspx

דווקא העיתונאיות אמרו דברים ממש מוזרים ויצאו נגד הפירסום כי לא הוגש כתב אישום (wtf??) ועוד אמרו שזה "מחליש" נשים וכו'...
בכלל מרב בטיטו ממש עיצבנה אותי פה. לא הבנתי מה היא רוצה וכשהיא התחילה לדבר על זה שהיא רוצה שהילדות שלה יגדלו במדינת חוק כבר ממש רציתי להרביץ למשהו... אני בטוחה שהיא לא הייתה רוצה לגדול לעולם בו זה כ"כ נפוץ לעשות מה שרוזן עושה... פשוט
!!!

השופטת דיברה ממש לעניין- היא הסבירה למה זה בסדר לגמרי לפרסם כתבה בלי להגיש כתב אישום - ועוד התייחסה לעניין שבד"כ נשים חוששות להתלונן, לכן כשכבר יש להן הזדמנות בכל מקום שהוא, צריך לעודד אותן. כל הכבוד לה.
 

OOOO0

New member
מרב בטיטו אישה צבועה, דוחה ומזעזעת.

היא משחקת אותה לוחמת זכויות, אבל פתאום כשזה נוגע לחבר שלה ממש מטריד אותה שלא הגישו תלונה במשטרה...נו, באמת! הרי היא בעצמה חשפה פרשיות של הטרדה מינית ורואה בתקשורת את כלב השמירה של הדמוקרטיה....בעוונותיי צפיתי בה כשהשתתפה ב"האח הגדול", התוכנית הזו ממש חשפה אותה במלא כיעורה. מאז אני לא סובלת אותה. אז אל תאמיני לשום מילה שיוצאת לה מהפה, היא פמיניסטית לוחמת רק כשזה נוח לה. ויעל דן מאכזבת כאן גם....אולי גם היא מגנה על חבר שלה....

בכל מקרה, כל הכבוד לדליה דורנר
העיקר ששופטת מאשרת את זה, כל השאר לא חשוב.....
 

black scar1

New member
היא הייתה חברה של רוזן?

את מכירה אותה עוד לפני שראית אותה כאן? את כ"כ מעורבת בענייני תקשורת.. זה גורם לי להרגיש מטומטמת


היא הייתה באח הגדול?!?!

מה? בעונה של ה-VIP? האמת היא נראתה לי מוכרת.. לא ראיתי אף עונה רצופה של האח הגדול אבל פה ושם פרק כשהייתי אצל אנשים שראו, וגם ראיתי את האחות הקטנה
(נו מה אני אעשה, אני יודעת שזה זבל, אבל היו תקופות שלא היה לי הרבה מה לעשות והייתי רואה כל הזמן טלוויזיה וביפ הוא ערוץ טוב לבהות מולו
) אז הכרתי את רוב המתמודדים משם וגם מקטעים שהראו משם, אבל לא זכור לי שראיתי אותה שם...
בכל מקרה אם היה לה משהו שקשור לדבר הזוועתי הזה שנקרא האח הגדול, אז כן, לא נראה לי שיש מה לקחת את הדברים שלה ברצינות.
מה היא עשתה באח הגדול?
כן, דליה דורנר באמת דיברה לעניין, וכל הכבוד. אגב גם המנחה דיי הפתיע אותי לטובה, שהוא כל הזמן הקשה על בטיטו וכל הזמן שאל- למה לעיתונאים אסור לפרסם וכו'? ובהתחשב בזה שהוא היה במעמד מאוד רגיש זה דיי ראוי להערכה. (למרות שהנאום הראשוני שלו היה דיי מעצבן, אבל אולי הכריחו אותו להגיד את זה?)
 

OOOO0

New member
חחחחחח


טוב, לא סתם הלכתי ללמוד תקשורת...התחום הזה תמיד עניין אותי במיוחד, אז זה לא שאת מטומטמת, זו אני שאוהבת את התחום


כן, לעמנואל רוזן הייתה פעם תוכנית עם כל מיני פאנליסטים שאומרים את דעתם מהבית בשלל נושאים ומרב הייתה אחת מהם, משם הם מכירים.

לא, לא בעונת ה-vip, היא נכנסה באמצע עונה 3.(אז כבר לא הייתה אחות קטנה) .כל עונה יש חדשים שנכנסים באמצע העונה. היא שרדה שלושה שבועות בבית רק כי לא העמידו אותה להדחה וברגע שהיא הועמדה להדחה היא עפה.

בכל מקרה, בשלושת השבועות האלה היא הצליחה להרוס כל בדל של הערכה שהיה לי כלפיה ודווקא היה לי הרבה.....אני לא אגזים אם אני אגיד שהערצתי אותה כי תמיד בטלוויזיה היא התבטאה בנחישות כנגד עוולות ותפסתי ממנה אישה אינטליגנטית שלוחמת למען החלשים.....אבל אז היא התגלתה כרכלנית, צבועה ושקרנית. אחת הדמויות השנואות בתולדות "האח הגדול", ברצינות, השאירה רושם רע ביותר. המזל שלה זה שהמילייה שלא לא רואה "האח הגדול" אז הוא עדיין תופס ממנה עיתונאית רצינית.....

נכון, הוא היה מצויין! יכול להיות שהכריחו אותו להגיד את הנאום הראשוני כי כמנחה הוא אמור להיות אובייקטיבי ולא להיות מוטה לשום צד של הדיון.
 
למעלה