ניתוח להוצאת שקדים

ancsur

New member
ניתוח להוצאת שקדים

אהלן חברים,
הנה הודעה שפרסמתי בפורום נשים, בנושא ניתוחי שקדים בגיל מבוגר, דנו שם בנושא והנה אני רואה שיש פורום מיוחד לכך, אז אני קופי פייסט להודעה ואשמח לתגובות גם מפה!:)

אני חדשה יחסית בפורום, אני רואה שזה לא פורום אאג אבל בכל זאת יש המון פוסטים על ניתוחי שקדים בגיל מבוגר, אשמח לכל הודעה שתהיה פה - קראתי הרבה הודעות על רופאים שממליצים לעבור את הניתוח, אצלי הבעיה הפוכה דווקא - מאוד קשה לי לשכנע את הרופאים שאני צריכה לעבור את הניתוח הזה. אני סובלת כבר כמה שנים מדלקות גרון חוזרות, רופאת המשפחה הקלה ראש ולא לקחה לי משטחי גרון כל פעם שהופיעה אצלי דלקת אלא ישר רשמה אנטיביוטיקה, לפי מה שנאמר לי אני צריכה לפחות 4 פעמים בשנה דלקות גרון חוזרות שהוכחו שהן מסטרפטוקוקוס על מנת שאהיה בכלל מתאימה לניתוח...

אנא עזרו לי, בכל תגובה! בעיקר מי שרשמה שהרופא שלה המליץ לה לעבור את הניתוח, זה נשמע לי חלום, שרופא ימליץ על כך, אני בקושי מצליחה לגרום להם למצמץ לכיווני... לצערי. הרופאה האחרונה שהיתי אצלה, מומחית בא.א.ג באזור שלי, הפנתה אליי אצבע מאשימה והמליצה לי בציניות לגשת למטבח ולנתח את עצמי אם אני חפצה בכך, לקחת סכין מטבח ולנתח את עצמי. אני לא מספיק משכנעת בטיעוניי, שאיכות החיים שלי ירדה פלאים מאז שהופיעו אצלי הדלקות האלה, ואני סובלת מכך.
בפעם האחרונה שהופיעה אצלי המחלה טופלתי לאחר 3 נסיונות טיפול עפ פניצילין, בקלינדמיצין, ואמנם מאז אין לי חום 40 מעלות ותפליט לבן על השקדים, אך הופיע אצלי פסוריאזיס טיפתי, שלא עבר כבר חצי שנה. כל פעם לפני מחזור אני מרגישה כאבי שקדים וגרון, והפסוריאזיס מתחזק.

מישהי מכירה רופא אאג טוב שכן נוטה לשלוח לניתוחים?
אין לי כסף לניתוח פרטי (שאת עלותו איני יודעת), לכן אני רוצה דרך הקופה.
וכן, ידועים לי הסיבוכים הבתר ניתוחיים של דימום, אבל אני במצב שאני מוכנה לנסות הכל, רק לא להיות במצב התמידי הזה של בריאות לקויה, במיוחד בגלל שאני אוהבת לעשות ריצות ארוכות, וכאבי הגרון האלה משביתים אותי כל פעם מחדש לשבוע בבית לפחות.

אני שוב עם כאב גרון כעת. השקד הימני שלי כבר די מוגדל, קשה לי לבלוע וכל פעם בריצות בעיקר, כשאני שואפת אויר, אני מרגישה איך הוא מתייבש מההדף של האויר הנשאף.
אני לא פוחדת מכאב מהניתוח, הדבר היחיד שמרתיע אותי זה הסיבוך של הדימום, זה אכן מפחיד, אבל יותר מפחיד אותי לחיות בפחד מתמיד שהנה עוד פעם אני חולה בסטרפ הזה, ושהפסוריאזיס לא יחלוף... זה כמו מעגל קסמים אכזרי.

אז אנא בנות, מי שיודעת על רופא טוב שלא מתנהג באופן פטרנליסטי וציני ובאמת מקשיב, ובעיקר כזה שנוטה להסכים לניתוחים - לכתוב לי!!!:)
תודה:)
ובריאות שלמה לכולנו
 
תשובה

אם דלקות השקדים מופיעות במחזוריות מדויקת (ציינת שכל מחזור חודשי) אופציה נוספת לגורם לכך הוא מצב המכונה Pfapa
ניתוח כריתת שקדים יכול לעזור במצבך. את מוזמנת למרפאת אא"ג כאן באיכילוב טל6974000 לדיון בכדאיות הניתוח.
בברכה
ד"ר אופיר הנדזל
 
למעלה