גברים מתחברים לצד האפל

זיקן

New member
מנהל
יש פה כמה קשישים שיותר חכמים ממך.

אתה מסוגל להוכיח את ההפך?
 

זיקן

New member
מנהל
קראת את הפוסט הפותח?

תוכיח שאתה מסוגל לזכות במשהו. יא גברברון.
 

wish2

New member
אצלי זה ההיפך

אם אני טועה אני בכוונה לא אתקן . ספרים לדעתי צריכים להיות פזורים להם בנינוחות ולא מסודרים . זה בספרים משהו מאוד ביתי ומאוד קרוב , יש לי אולי 100 ספרי קריאה בלי קשר לספרי היסטוריה וכל מיני ספרי סגנון חיים וקבלה . אין מצב שאני אקבור אותם אחד ליד השני בסדר .
 

Danny D 1985

New member
הצד האפל שלי

אני אדם רגוע מאוד וקשה לעצבן אותי. אבל כשמעצבנים אותי וזה קורה בערך פעם בשנה. אני מאבד את הצפון ומגיב באלימות, ולא חושב על התוצאות. אני יכול לנפץ בקבוק בירה על ראש של מישהו ברגעים האלו, למרות שזה נוגד את האופי הרגוע שיש לי בדרך כלל.
 

wish2

New member
אלימות ...

אני תמיד אומרת שהכוח הפיזי בא ממקום פסיכולוגי גם . אני נראית הכי לא מסוכנת , נראית תמימה אפילו אבל יצא לי פעמיים להיות אלימה . בשתי הפעמים זה הגיע לאותו בן אדם . פעם אחת זה היה כשאבא שלי היה בבית חולים ואיזה אח התנהג אליו בצורה לא הולמת בלילה , אני חיכיתי לאותו אח כמעט 12 שעות בבית חולים ועשהוא בא לא יודעת מאיפה היה לי כוח לדחוף אותו איזה פעמיים ממש חזק אבל לאיים עליו להשתולל .... אחר כך בכיתי ממה שזה עשה לי לנשמה אבל את זעמי הוא ראה . פעם שניה מישהי טיפסה עליי ברמות קשות בעבודה עד שהעפתי עליה את המיקלדת שלי . קיצר סתם לידיעה יש סירופ טיבעי בטעם פסיפלורה שמוריד עצבים .
 

פנומן 72

New member
דחפת אותו ממש ממש ממש חזק ?

וזה אלימות של מרוקאית ? כפרה שלך, השתכנזת.
 

wish2

New member
חחחחחח

חיכיתי לו 12 שעות על ספסל בבילינסון , נחלשתי . איך שהוא בא דניאל ניכנסתי לאטרף . המחשבה שמישהו היה רע לאבא שלי הרגה אותי . אל תאשים אותי בהשתכנזות הבנת צנון פולני ?
 

פנומן 72

New member
ספר על אותה פעם בשנה

ששברת למישהו בקבוק על הראש וסיימת בבית החולים אחרי שמישהו שבר לך את העצמות.
 

Danny D 1985

New member
לא בדיוק

אבל דומה. זרקתי כוס זכוכית ממרחק אפס לראש שלו אבל הוא התכופף באינסטינקט וזה לא פגע בו. והוא ברח, כי אני יודע גם לשחק אותה משוגע כשאני עצבני. ואנשים לא אוהבים להתעסק עם משוגעים.
 

Or Amit

New member
אני ילד טוב אני ../images/Emo189.gif

עד שנשרף הפיוז ואז... שאלוהים ישמור. יש לא מעט לוקרים, לדוגמה, שטביעת היד שלי עדיין נמצאת בהם, חלון ששברתי פעם באגרוף והשיא הוא מורה אחת לפיזיקה בתיכון שבו למדתי שבמשך שנה עברה לצד השני של המסדרון אחרי שהעפתי שולחן בכיוון הכללי שלה (לא מתוך כוונה לפגוע בה, אגב. אני מוציא את העצבים על חפצים דוממים, לא על אנשים) תוסיפו לזה שישה קעקועים שיש לי על הגוף, ושמפתיעים את רוב האנשים שרק מכירים אותי (בעיקר מהעבודה וכד'. פעם מישהו ששירתתי איתו בא לחבר שלי ואמר שהוא מפחד לבוא לדבר איתי כי אני נראה עכשיו מפחיד עם הקעקועים והמוהק שהיה לי בזמנו). אבל אני באמת ילד טוב אני
 

Or Amit

New member
אה...

שניים על יד שמאל (זרוע פנימית וחיצונית), אחד על יד ימין (זרוע חיצונית), אחד על החזה, אחד על כל רגל כולם גדולים, אבל במקומות שאפשר לכסות עם מכנס ארוך\חולצה קצרה
 
למעלה