מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

lahman2

New member
קשה להתמודד אם חולשה- מציע האפשרות להתגברות

אתה מתמודד מול החולשה שלך. הדחף שלך להכות, הכהות המוסרית שלך מול זה וכ"ו . לכל אחד מאיתנו, גם לכותבי התגובות היהירים ביותר שכתבו לך כאן ישנן חולשות איתן הם מתמודדים לאורך חייהם . לאחד חולשה רבה בקושי שלו להפסיק לאכול המון ולהשמין , לאחד חולשה שהוא פוגש כשהו מנסה לשים סדר בחייו מאז שהוא ילד אבל תמיד החדר שלו מבולגן כמו סלט, ויש המון חולשות . תמיד מאוד קשה לנו להתגבר על עצמינו במקום בו אנו חלשים במיוחד,בחולשות המלוות אותנו. חלקנו זכינו בחולשות לא כ"כ מכאיבות או נוחות, וחלקינו לחולשות שיותר מן הרגיל כואבות לנו ולסובבינו כמו חולשות שקשורות למוסר כמו- חוסר יכולת להפסיק לקלל או כמו זו שיש לך . על אלו מאיתנו שזכו (ובאמת שזו זכיה)בחולשות נוחות יותר לא להתרברב בפוגשם ברי מזל פחות או אנשים אף חלשים יותר. לגבי בעלי החולשות המכאיבות יותר, כמובן שחובת מאמץ הטיפול שלהם בחולשתם גדולה יותר ובייחוד כשהחולשה קשורה למוסר(למרות שגם בחולשות הנוחות אנו יוצרים כמעט תמיד פגעים קלים לסביבה ). אך החשוב מכל כדי שבעל החולשה יוכל לכנותה חולשה הוא : שהוא יזהה את חומרתה ואת קיומה כחולשה שמראה לו שהוא פשוט-חלש .לשם כך צריך שיתפתח בו יותר ויותר מעין "מישהו נוסף" בו ,בתוכו ,שיוכל לצוץ לפחות מדי פעם ולהשקיף על מקרים כאלו הנתונים לחולשה מנקודת מבט של רתיעה מהם וסלידה .(לדעתי במקרה המתואר שלך החלה איזושי דרך בכיוון הזה אך היא רק בתחילתה ,שהרי הוא מספר ש"לפעמים" זה "אבל לא יותר מידי") לדעתי אם אדם כזה ינסה "לעבוד על עצמו" הרבה, יש סיכוי שיתפתח בו אם הזמן אותו "מישהו נוסף "שיוכל ףמידי פעם לומר לעצמו משהו כמו: זה נורא ואיום הנטיה הזו והזו שיש לך , לו היה נותן לי האל כוח להתגבר על הנטיה הזו ולהיות מישהו יותר טוב" זה כיוון שיכול לדעתי לעזור בכל חולשה: להביט על עצמינו מן הצד ולמצוא את הרצון להשתנות , וגם לדעתי לנסות לחדש את הקשר אם האל הטוב שבתוכינו .
 
תראה

אני מציע לך לפנות לייעוץ זוגי , לשתף אותה בתסכולים שלך. תנסה להבין למה אתם רבים , בכלל תנסה להקשיב לצד שלה ואל תעז להרים יד , אין לך זכות כבנאדם ובכלל כבעלה להרים עלייה יד. זה לא חלק ממה שהצהרת עליו ביום שאמרת לה "הרי את מקודשת לי" , כיצד אתה חושב שהיא מקודשת לך אם הדבר שאתה הכי אוהב בעולם הוא בעצן הדבר שהכי מטריף אותך כיום.
 

בארבאבא

New member
מה אתה,ילד בן 6?!

מה זה "אני לא יכול לשלוט בכעס שלי"?! אני מצטערת,אבל אי אפשר שלא לתקוף אותך על הדברים האלה.. אתה מתייחס לאלימות הזאת כאל משהו שיגרתי ולגיטימי לגמרי. אבל זה לא כך.אז בכל פעם שמישהו יעצבן אותך בטירוף אתה תרים עליו יד? ואם אלו יהיו הילדים שלך?ילדים נוטים להיות מעצבנים לפעמים... זה מפתיע שאתה אומר שאתה מאושר,כשאתה ואישתך רבים לעיתים דיי קרובות. איזה טיפ אתה כבר רוצה חוץ מללכת לפסיכולוג ואז אחרי שתעבוד על עצמך,תעבוד גם על הנישואים שלך. איך אתה יכול להתייחס ככה אל מישהו שאתה אוהב..?
 
לדעתי פשוט כשאתה מרגיש שהפיוז עולה כך כוס מים

תשתה בשקט וככה גם תרגע וגם לא תהיה במצב של בלי שליטה אלא מחשבה וכמובן גם תעמיד לך בראש תמיד תסיפורים על הבעלים המכים איך זה נגמר ואיך זה יראה אם ח"ו הילדים שלך יראו תתמונה שלך בחדשות כעצור בחשד להכאת אשה....
 

Kביטל

New member
בא לי לבעוט לך במח עד שיישפך. לך לעזאזל

חתיכת חלאה, זבל אנושי
 

goldy

New member
לא הבנתה: כשהיא אלימה זה בסדר

כשתוקפים אותה, לרבות בשל "הגנה עצמית", זה הלא בסדר.
 

Matsman

New member
לצורך העניין

ברור שזה שתולה של תפוז, אבל לצורך העניין אם היה קורא לי דבר כזה, וזה בחיים לא יקרה, הייתי כנראה מתאבד. ואני אומר את זה בשיא הרצינות. אין מחילה על דברים כאלה. אני בעד עונש מוות למי שעשה דבר כזה, והייתי בעד עונש מוות לעצמי אם הייתי עושה דבר כזה. יש פה חציה של כל הקוים האדומים מבחינתי. מי שמרביץ לבחורה שלו הוא אפס מאופס. יצא לי לראות דבר כזה קורה פעם אחת. האפס והבחורה היו באוטו, היא נהגה, היא עצרה לשניה, הם התווכחו, הוא הרביץ לה וצעק עליה "סעי!" והיא בראש שפוף נסעה. אוטומטית הוריד במצח כמעט התפוצץ לי, רצתי לכיוון האוטו לעצור אותם, והיא נסעה מהר שאפילו לא הספקתי לרשום את המספר ולהודיע למשטרה. גועל נפש. כל מי שחושב שהוא יכול להרים יד על בנאדם אחר, גבר או אישה, מגיע לו עונש מוות.
 

Kביטל

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה