מקווה שזה המקום הנכון לפרוק...

Love Today

New member
יופי, עכשיו אתה מבין למה אני מתכוונת

כשאני אומרת שיחת בבונים?
 

goldy

New member
אני מעדיף אישה עם מוח../images/Emo221.gif

שיודעת מה היא שווה, מאשר אמה-מפגרת שיודעת רק לנשום, להגיד כן לשמוק-מכוער ו"לא" מסיבת "כי בא לי לשחק בביקוש". אני אשמח אם מישהיא תזיין לי את השכל: זה אומר שהיא רואה אותי במקום דרכי.
 

goldy

New member
היא כותבת שטויות כאילו זה עובדות

היא בטוחה שהיא יודעת הכל למרות שעוד אין לה אפילו דעה פוליטית. זה אמור להיות פורום גברים והן הופכות אותו לפורום "מלחמת המינים": לא בא לי לריב, בא לי לדבר עם מי שמבין אותי.
 
רק שאתה לא המנהל

וזכותי להביע את דעתי. ואם אתה חושב שאני ילדה בת 14 בגלל הדעות שלי, אז כנראה שאתה ילד בן 5.
 

goldy

New member
את ילדה בת 14 שחושבת שכאן פורום 'בוגרים'

אף אחד לא יאמין לך כשתוסיפי לעצמך שנתיים ואף אישה בת 30 לא מדברת ככה. אם ההיתי המנהל ההיתי חוסם אותך על השטויות האין סופיות שאת כותבת.
 
אז למה בחיים לא שמענו על אישה שמכה גבר?

כי הנשים מטבען אוהבות שמכים אותן, והגברים לא? אולי זה בגלל שהגברים פיזית הרבה יותר חזקים, ומסוגלים להכות את האשה ללא כל בעיה, ואם האשה הייתה רוצה להלחם בגבר ולהחזיר לו, הוא היה פוגע בה אפילו יותר מסתם כאפה. המוח של הגברים לא שונה מזה של הנשים, אתה צריך להבין את זה. כל החארטות שמראים בטלוויזיה בקשר לזה שקשה להבין בנות=חארטות של טיפשים. אנחנו אותו דבר בדיוק. כמו שאתה לא היית רוצה שיבוא אלייך בריון בעבודה ויביא לך מכות- במקום להתעלם ממך (או לחלופין, בריונית), ככה אנחנו לא רוצים שגבר יבוא ויביא לנו כאפה, כשאנחנו חסרות אונים. צעקות זה מאד שונה ממכות
 

Love Today

New member
הנה גם לי בא עכשיו להדביק לך סטירה לפנים

אבל אני מתגברת על עצמי... קודם כל לדעתי זה שאתה מודה בעובדה שיש לך בעיה ואתה מודע לזה שמה שאתה עושה פוגע באישתך והורס לכם את היחסים, זה כבר צעד משמעותי קדימה. בעצם בלי השלב הזה אי אפשר בכלל להתקדם הלאה ולנסות לפתור את הבעיה.. אז כל הכבוד שאתה מבין ומודה שאתה עושה טעויות במיוחד בסדר גודל כזה. מה שאני מציעה לך זה קודם כל ליזום שיחה עם אישתך, שיחה אמיתית וכנה להסביר לך מה קורה לך ומה אתה מרגיש למה אתה מגיע למצב כזה, דבר שני אני מציעה לעשות את זה במצב נעים ונוח, לא בבית אולי לצאת למקום מפנק , בית קפה, ספא, אפילו לסוע לסופ"ש בצימר בצפון. מקום שתהיו בו רק לבד ותרגישו שאתם באמת באוירה כיפית וטובה.. אם אתה באמת אוהב את אישתך וניכר שאתה אוהב אותה באמת, תסביר לה את זה מכל הלב תכין לה משהו מפנק שבאמת יראה לה את זה. אני מנסה להרגיש איך זה לחיות עם גבר מכה זה לא בדיוק גורם לי הרגשה שהוא אוהב אותי באמת, ואם אתה אוהב אותה אז תראה לה באמת כמה ולא במכות. הדבר הכי משמעותי כמובן זה ללכת ליעוץ זוגי ויש סדנאות שליטה בעצבים שאנשים עושים וזה בסדר גמור. שיחה עם פסיכולוג בנפרד או לחוד תעזור מאוד. אני בטוחה שבלי שום קשר לאישתך אתה לא רוצה לנהוג באלימות כלפי אף אחד, אם יש לכם ילדים המרחק שתתחיל להרביץ גם להם מאוד קצר. אני בטוחה שאתה לא רוצה לייצר משפחה אומללה וילדים מוכים שיגדלו להיות מבוגרים אלימים עם מליון תסביכים, תרחם טיפה על הילדים שלך לכל הפחות! מעבר לזה שאני מקווה שאתה מודע שאתה חיב להפסיק עם ההתנהגות הזו מידית, כי אלה עבירות פליליות שאתה עלול לשלם עליהם מאוד ביוקר והילדים שלך ביחד איתך. בהצלחה.
 
שיט אחי

אתה מרביץ לה!!! וזה קורה בממוצע 8 ימים בחודש! אתה צריך להפרד ממנה להרבה זמן, בו תעבוד על מידת הכעס... אני רציני לחלוטין. קבוצת תמיכה, עזרה.
 

דנוטציה

New member
מזעור נזקים

את הנשואים כבר אבדת,פחות או יותר עם הסטירה הראשונה,מה שנשאר זה לנצל את אותו רגע בו רואה אתה בהגיון,לארוז מזוודה ולחפש עזרה מקצועית. בהנחה ותעשה הדברים, הכל פתוח. ניתן לשקם,לבנו משהו מחדש...במידה ולא, יגמר זה רע.
 

TheOneFromWork

New member
../images/Emo91.gif תרגיל מחשבתי בפנים.

כאשר אתה מול אישתך והיא מטפסת על העצבים כרגיל... תדמיין שאתה עומד מול גרוזיני 2 מטרים מומחה לאומנות לחימה. ואתה מתווכח איתו והוא עולה לך על העצבים. תגלה שאתה ממש לא רוצה לפתור את הנושא בסטירה. ... ... עכשיו בערך אמור לרדת לך האסימון שאתה פותר מחלוקות באלימות רק מול חלשים ממך
גילוי נאות: הכותב הינו גבר שאישתו מומחית במריטת עצבים [Ph.D]
 
את העצה הזאת אהבתי

והפעם באמת. מאיפה הוצאת תחרא הזה בהודעות הקודמות? סתם עשית שרירים?
 
למעלה